2016-05-12, 00:31
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlanska
hej på dig med.

klent med inlägg här igen. borde väl komma upp lite sommaranvända skor till försäljning snart

Ja hej!

Jo, jag har aldrig tagit del utav sådan försäljning, men det borde jag kanske?

Jag ser att många börjar bära sandaler nu, inte alltför många 1 av 10 kanske, men det är fint ändå.
Citera
2016-05-12, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Ja hej!

Jo, jag har aldrig tagit del utav sådan försäljning, men det borde jag kanske?

Jag ser att många börjar bära sandaler nu, inte alltför många 1 av 10 kanske, men det är fint ändå.

att köpa eller sälja? som tjej slipper du åtminstone det "konstiga" med det hela
Citera
2016-05-12, 00:46
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
att köpa eller sälja? som tjej slipper du åtminstone det "konstiga" med det hela

Ja jo, men hur ofta köper jag "begagnade" skor. Inte tillräckligt ofta, thats the answer.

Men jag gillar faktiskt själva fossingarna mer än skorna om jag skall vara ärlig.
Citera
2016-05-12, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Ja jo, men hur ofta köper jag "begagnade" skor. Inte tillräckligt ofta, thats the answer.

Men jag gillar faktiskt själva fossingarna mer än skorna om jag skall vara ärlig.

Jaha då vet jag inte
Citera
2016-05-12, 01:02
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Jaha då vet jag inte

Men varför skulle det vara lättare för mig att köpa begagnade tjejskor utav någon?
Det är ju skumt i vilket fall.

Du kanske skall testa second hand, där skall du få se din dröm come true!

Jag skall nog även jag ta en till sväng vid den lokala butiken nu när jag tänker efter.

Alltid bra att ha ett par extra stövlar om det börjar regna.
Citera
2016-05-12, 01:10
Bannlyst
Brukar daska ett par salomon skor på kuken!

Hur känner ni er när ni går in i en lokal där det finns skogräns, där står ni ett hav av skor.Rycks det i ballen då?
Citera
2016-05-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet

Hur känner ni er när ni går in i en lokal där det finns skogräns, där står ni ett hav av skor.Rycks det i ballen då?

nej. du då? antar att du skrev det där lite dragen va
Citera
2016-05-12, 18:17
Bannlyst
Citat:
nej. du då? antar att du skrev det där lite dragen va

Ja. Men det måste man vara för läsa allt er degenererade perverterade fantasier. När upptäckte du att du hade denna fetisch?
Citera
2016-05-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ja. Men det måste man vara för läsa allt er degenererade perverterade fantasier. När upptäckte du att du hade denna fetisch?

dömma av dina inlägg vet jag inte om du är mycket bättre.
Citera
2016-05-12, 23:07
Bannlyst
Citat:
dömma av dina inlägg vet jag inte om du är mycket bättre.

Du. Du har absolut ingen rätt att kommentera mina sexuella preferens i denna tråd. Är det förstått? Nu handlar detta om fotfetisch!

Jag ställde dig en vänlig fråga om hur du blev intresserad av fötter.
Citera
2016-05-13, 09:55
Medlem
Citat:

Jo, typ på gym där kvinnor har lagt upp sina skor på skohyllorna, eller lekland eller liknande och man ser välanvända ballerinor eller pumps med fotavtryck i, då vill man gå fram och lukta lite om möjligheten finns.
Citera
2016-05-13, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jo, typ på gym där kvinnor har lagt upp sina skor på skohyllorna, eller lekland eller liknande och man ser välanvända ballerinor eller pumps med fotavtryck i, då vill man gå fram och lukta lite om möjligheten finns.

Får du erektion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in