Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Klart bästa länken av dom du hade, gillar verkligen när tjejerna leker med fötterna på fejjan.
http://www.youtube.com/watch?v=vmtriDInaIQ
Du råkar inte av någon chans ha Flawless bookstore beauty klippet? Där en väldigt vacker kvinna med svarta läderpumps blir filmad under några minuter och två ggr höjer han kameran så man får se hennes ansikte, dom tog bort klippet innan jag fick keepvid.

Perfekta pumps också.
Hehe, jo den är nice! Fast har massvis med bättre material. Skulle gärna dela med mig av det, men det handlar om flera gigabytes och jag vet inte någon fildelningsida som stöder det.
Har jag länkat till det klippet? I så fall finns det kanske en chans, annars tror jag tyvärr inte att jag har det. Jag brukar liksom samla på klipp där smutsiga fötter förekommer samt shoeplay/dangle, worships och dirty socks. Jag är inte så mycket för att se på skor.
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Jag har nu blivit tillsammans med en tjej, men grejen är att vi inte träffas så ofta. Mest bara på helgerna.
I alla fall så vet hon om att jag tycker om tjejfossingar, men hon har aldrig nämnt någonting om det ännu. Jag har inte heller riktigt vågat leva ut min fetish med hennes fötter ännu, utan jag har bara smekt dom och masserat dom någon enstaka gång.
Men nu är det så att min fetish är livsviktig för mig i ett förhållande. Precis som att sex är en viktig del i ett förhållande så är min fotfetish minst lika viktig (om inte viktigare!). Drömmen är att helt spontant kunna smeka och pussa på hennes fötter utan att hon tycker att jag är äcklig eller knäpp. Vill ju givetvis slicka dom också och även suga på tårna, men man får väl börja lite lätt i början
Nu till min fråga; Hur berättar jag på bästa sätt för henne om min fetish och mina behov? Är det ett ämne som man bara tar upp sådär när man ligger i sängen och myser eller bör man göra det efter sexet?
Inte för att jag är feg, men kan det "underlätta" att ta upp det genom skrift istället för tal? Jag menar, spelar det någon roll om man börjar prata om det när man är med varandra eller kan man göra det över t.ex. sms?
All hjälp uppskattas!
Beror väl på vad hon är för typ. Om hon är öppensinnad så tycker jag du borde prata med henne och bara säga som det är, det är trotsallt ingenting konstigt om man tänker efter lite. Jag menar, att gilla brudens fötter kan ju knappast anses som något märkligt, då är man ju bra inskränkt.
Jag förstår dig dock, det är svårt, för man vill börja på rätt spår. Ibland är SMS effektivt, ibland är det inte det.
Jag hoppas någon annan kan ge dig mer välformulerade tips, det är ju något alla kan ta del av. Lycka till!