Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Kan någon vara snäll och förklara i stora drag hur detta yttrar sig, fotfetish alltså?
Är det enbart att man tänder på fötter överlag, eller ska det göras saker med fötterna, eller motsvarar fötterna typ sexiga underkläder och ska fötterna vara rena och välskötta eller är det så olika så att det inte går att säga något generellt?
Jag märker att jag inte riktigt förstått vad det "går ut" på riktigt, så därför jag ber att att någon förklarar i stora drag

Finns mängder med varianter kring fotfetischism. Själv gillar jag välvårdade och välformade, gärna barfota, iförda ett par öppna högklackade skor, där man ser så mkt som möjligt av vristen.
Vissa andra gillar fötter i nylonstrumpor, vissa tänder på smutsiga fötter, andra på att tårna skall se ut på nåt speciellt sätt. Vidare finns det varianter vad gäller footjobs, foot worship, toesucking m.m.
Ett brett spektra alltså, och förmodligen en av de vanligaste ”fetischområdena” för män.
Som trogen porrkonsument sedan 30 år tillbaka, har jag även noterat en stor ökning i utbudet kring detta. Verkar vara en mycket populär kategori helt enkelt.