2016-06-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Fy fan så fula skor, dom kan ju bara bli sålda pga att Pernilla Wahlgren har haft dom.

Finns ett par klackar som hon lagt ut. Men vågar man buda på den
Citera
2016-06-04, 20:34
Medlem
alltingbrinners avatar
Fötter kan vara bättre än fittan ?
Citera
2016-06-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltingbrinner
Fötter kan vara bättre än fittan ?
Jajamänsan!
Jag är nog lite annorlunda där. Könsorgan finner jag som ganska äckliga och vill helst hålla ett säkert avstånd till. Även om jag finner rumpor jävligt najs så att titta på. Och visst har jag fantasier om facesitting. Men då får hon fan ha byxorna på!
Däremot en snygg kvinnas fötter, med tillhörande strumpor och skor... Hot shit!
Ja, detta om man frågar mig.
Citera
2016-06-12, 23:21
Medlem
SickoTrickos avatar
Kollat en hel del på fotbolls EM nu sedan det nörjade och måste ju säga att Anna Brolin Tv4 och Johanna Fränden Svt ser ju rätt så skapliga ut när dom sitter och dinglar sina klack skor
Citera
2016-06-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjej-alskare
Jag tänder otroligt mycket på fötter. Varför? Det är som att svara på frågan "Vad är det som gör att du blir upphetsad av stora bröst?" Tja... jag bara blir det?
Men för egen del så ska det vara vårdat och rent. Inte svett och skit.
Älskar att massera och sånt, men lever mest ut min fotfetischism under sex. Och då menar jag saker om att bli runkad av tjejens fötter, suga hennes tår, slicka och kyssa dem, etc.
Förmodligen för att de ser feminima ut, samma med kvinnliga ben t.ex. Fast vissa verkar bara tycka om fötter i sig, gärna svettiga och illaluktande också. Det har jag svårt att se något sexuellt i XD
Citera
2016-06-13, 20:14
Medlem
FootWorshipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Förmodligen för att de ser feminima ut, samma med kvinnliga ben t.ex. Fast vissa verkar bara tycka om fötter i sig, gärna svettiga och illaluktande också. Det har jag svårt att se något sexuellt i XD

Lökig svett är inget vidare. Men lite lätt fuktiga fossingar med sötsalta aromer är mysigt! Lite som med mat, glass, dricka eller vad som helst.. det ska ju helst dofta och smaka lite. Smaskar man på en glass så ska det smaka glass. Dricker man en Cola så ska det smaka Cola. Därför ska även en kvinnas fötter dofta och smaka fötter, annars blir det bara torrt
Citera
2016-06-16, 13:47
Medlem
Fötter och svett kan gott vara ett diskutions ämne. En del fötter doftar och smakar olika, det är väl heller inget nytt.

Jag har lagt märke till krämer som vissa kvinnor smetar in sina dyrbara fötter i kan skada mer än hänsikten för att verka fresh. Dessa kemikalier smakar inte bra i mun. Det gör därimot hederlig tåbira, den som beskrivs ovanför, lite saltsöta och läderaktiga värmen är bara mer nyttig än dessa kemikalier som kletas in på fötter. Jag kan förstå de som har en mer aceton-liknande fotsvett behöver hjälp för att komma i mål.

Därför är nog fotsvett och doft ett mycket känslig område, där lätt noja uppstår.
Citera
2016-06-25, 09:36
Medlem
Oj oj, jag var på midsommarfirande igår och jag satt på en picknickfilt bredvid 5 tjejer som hade tagit av sig sina skor och sockar som hade extremt fina och vackra fötter, speciellt hon som satt närmast mig på höger sida, hon hade riktigt fina och välvårdade fötter med ljusrosa nagellack, det var svårt att inte titta på dom.
Och hon som satt framför mig hade underbara fötter, lite större och bredare fötter men fortfarande välformade och sexiga, och hon som satt till vänster om henne hade grymt sexiga fötter, man var som i himlen då.
Senast redigerad av torteras78 2016-06-25 kl. 09:57.
Citera
2016-06-26, 19:28
Medlem
hej om man vill köpa en film ifrån clips4sale får man en dvd film
lr länk på datorn? måste man slå in sin adress å
sånt? hittar ingen gratis sidor om
just clios4sale
Citera
2016-06-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen
hej om man vill köpa en film ifrån clips4sale får man en dvd film
lr länk på datorn? måste man slå in sin adress å
sånt? hittar ingen gratis sidor om
just clios4sale

Jag har köpt lite klipp därifrån förut och jag fick länkar skickade till mailen som man skulle klicka på och sen laddar man hem klippet.
Citera
2016-06-26, 19:56
Medlem
varför måste man skriva in adress för? får man hem nån räkning lr skyddas adressen?
Citera
2016-06-26, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen
varför måste man skriva in adress för? får man hem nån räkning lr skyddas adressen?

Nä det är nog bara för att jämföra adressen med ditt kort så det inte är stulet skulle jag tro, det måste man ju göra typ på alla ställen som man köper med sitt kort på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in