Citat:
Ursprungligen postat av
Mulla Krekar
Jag är för Donald Trump, o tycker det var bra att han vann. Men svensk mainstream-media spyr ut sitt hat mot Donald Trump, varenda dag... Särskilt Expressen har jag märkt. Jag brukar skumma igenom SvD, DN, Aftonbladet o Expressen varje dag, sen läser jag det mesta i alternativa nyheter.
Det är väl ok att ETC, Politism o Aktuellt Fokus gör det, det bryr jag mig inte om. Expressen skrev för några dagar sen "Snart tillträder den sämsta presidenten i historien", hur fan vet de det?
Nu lyssnar jag på P3 också, o får de ens säga att Trump "är ett skämt", eller vad de sa nyss på Tankesmedjan?
EDIT: Jag tycker att en av de mest högljudda näthatarna, är Thomas Mattsson. Han har ju också hela Expressen att föra fram sitt hat med!
Antagligen ljuger du eller i vart fall slirar på sanningen eller minns fel. I bästa fall, du skämta med oss.
Kan du länka till den artikeln i Expressen som du påstår att du citerar
Jag hittade en krönika med ett delvis annat innehåll, den handlar om opinionsmätningen om hur impopulär Trump är i USA.
"Donald Trump är den minst omtyckte amerikanske presidenten i modern tid när han tillträder på fredag."
Trump avfärdar naturligtvis den undersökningen som riggad på samma sätt som han avfärdade valet.
Eller är det i ditt fall som med citatet från P3 "eller vad de nyss sa". Jag gissar att de sa att Trump har en konstig frisyr, eller kanske något annat. För det är klart att P3 inte får säga det som de flesta tycker. Trump är ett skämt men måste tas på allvar eftersom han har koderna till kärnvapnen i sin ficka.