Citat:
Ursprungligen postat av
PlanetCaravan
Fyfan vad obehagligt det är att snorta denna! Konstiga är att vissa linor är helt okej, medans andra är så jävla starka att man nästan spyr!
Känner iaf av ett litet skönt rus

Kanske ska bomba lite också.
Ja det är absolut värt att testa 4-cl-pvp. Men denna är i särklass den mest schizofrena. Typ som att ha en liten starkölsfest på 2-3 person I huvudet. Inom ett dygn. Jag hör ej fel eller nojar på ljudet utan hör hela konverationer, flera röster.
Testat slå I mig en pannan också. Mycket fett kick men fick konstigt känselbortfall. Båda underarmarna var under fler minuter helt utan känsel. Mycket märkligt att se sina händer mötas och pilla runt med saker utan att känns något öht.
Trots sina tydligen schizofrena effekter har jag upplevelse den som behagligare att nojar på än resterande folie favoriter. Rösterna är ett intressant tillstånd att utforska. Det är trots allt min hjärna som låter mig träffa andra sidor av mig än egot. Och har alltid varit övergående.
Men varit väldigt försiktig med denna. Tror det blivit 4-5 tillfällen på 2-3 år. Max rivit av ett gram material vid varje tillståndsforskning. Förmodligen är det lätt hänt att man tappat förståndet permanent på denna. Annars hade jag återvänt oftare. Riktigt jobbigt att snora I sig också pga hur arg denna pv är. En riktigt käftsmäll att snorta.