2020-05-27, 04:32
Medlem
Bäst att använda som självmedicinering av ADD av dagens rc stimulanter?
Gillar elvanse, dextroamfetamin.
Citera
2020-05-27, 21:39
Medlem
PlanetCaravans avatar
Nån här som testat 4-CL-PVP?
Citera
2020-05-29, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Nån här som testat 4-CL-PVP?

Den är intressant men ej som dom andra. Dospotent, röster i huvudet potent och går ej att röka. Snorta funkar skitbra. Om din näsa tål detta rivet.
Citera
2020-05-30, 10:18
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusFirstPig
Den är intressant men ej som dom andra. Dospotent, röster i huvudet potent och går ej att röka. Snorta funkar skitbra. Om din näsa tål detta rivet.

Fyfan vad obehagligt det är att snorta denna! Konstiga är att vissa linor är helt okej, medans andra är så jävla starka att man nästan spyr!

Känner iaf av ett litet skönt rus
Kanske ska bomba lite också.
Citera
2020-05-30, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runes_lag
Bäst att använda som självmedicinering av ADD av dagens rc stimulanter?
Gillar elvanse, dextroamfetamin.

Bästa rc stimulanten för det du nämner är 2-fma.
Kanske 4F-metylfenidat skulle passa, men den ger mig ångest precis som metylfenidat gör.
Citera
2020-05-30, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Fyfan vad obehagligt det är att snorta denna! Konstiga är att vissa linor är helt okej, medans andra är så jävla starka att man nästan spyr!

Känner iaf av ett litet skönt rus
Kanske ska bomba lite också.

Ja det är absolut värt att testa 4-cl-pvp. Men denna är i särklass den mest schizofrena. Typ som att ha en liten starkölsfest på 2-3 person I huvudet. Inom ett dygn. Jag hör ej fel eller nojar på ljudet utan hör hela konverationer, flera röster.

Testat slå I mig en pannan också. Mycket fett kick men fick konstigt känselbortfall. Båda underarmarna var under fler minuter helt utan känsel. Mycket märkligt att se sina händer mötas och pilla runt med saker utan att känns något öht.

Trots sina tydligen schizofrena effekter har jag upplevelse den som behagligare att nojar på än resterande folie favoriter. Rösterna är ett intressant tillstånd att utforska. Det är trots allt min hjärna som låter mig träffa andra sidor av mig än egot. Och har alltid varit övergående.

Men varit väldigt försiktig med denna. Tror det blivit 4-5 tillfällen på 2-3 år. Max rivit av ett gram material vid varje tillståndsforskning. Förmodligen är det lätt hänt att man tappat förståndet permanent på denna. Annars hade jag återvänt oftare. Riktigt jobbigt att snora I sig också pga hur arg denna pv är. En riktigt käftsmäll att snorta.
Senast redigerad av JuliusFirstPig 2020-05-30 kl. 14:15.
Citera
2020-05-30, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusFirstPig

Jodå den går att röka i bong iaf blandat med aska från en cigg
Citera
2020-06-01, 08:21
Medlem
whosEHTs avatar
Vilka av substanserna HC har inne just nu år något att ha? Både sånna som slår på som fan men även lugnare stim är av intresse,
Det allra bästa skulle ju vara någon här har provat majoritet av dom och kan ge ett riktigt utförligt svar
Men all info uppskattas!
Citera
2020-06-01, 13:36
Medlem
whosEHTs avatar
Ni som har provat båda, vilket föredrar ni av den här och 4f-3me-a-pvp?
Citera
2020-06-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Okej, nice. Är detta något man kan ta dagligen? Detta för att jag väntar på att få mina Elvanse för tillfället.

Går gör det väl, men då de är en RC får man tänka på att det kanske skulle kunna vara skadligt. Dock tycker jag den är relativt mild/snäll jämfört med mycket annat på marknaden. Så livsfarligt lär det knappast vara iaf.
Citera
2020-06-04, 05:56
Medlem
Vad heter drogen som i vissa regioner kallas kristall? Det är inte meth...
Citera
2020-06-04, 10:32
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippertipparinnan
Vad heter drogen som i vissa regioner kallas kristall? Det är inte meth...

A-PCYP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in