Citat:
Ursprungligen postat av
Squidgame
Samma.

Förmodligen relativt individuellt men räkna med runt 10 timmar plus efterstimulans i närmare ett dygn. Så ja, den sitter ganska länge. Även om ruset från en sämre batch inte är starkt sitter det ändå i länge enligt min erfarenhet.
Senaste gången jag tog 4F var ruset faktiskt bra och liknande det som såldes i höstas men sedan har jag sett andra kort efter ge negativ respons. Tror det skickas lite olika. Förvånar mig inte ett dugg om de helt enkelt blandar 4F och 4B med varandra.
4F av bra kvalité liknar metatjack men ändå en helt egen form av stimulans. Men den sorten har jag bara fått hem två gånger. Sämre kvalité har en mer ren stimulans som knappt är lik amfetamin. Väldigt svårt att sätta fingret på detta då kvalitén är så oerhört olika från gång till gång.
Min känsla är att kristallint pulver är bra och kristaller är sämre. Förstnämnda ger ett fint rus och det andra är helt okej men långt ifrån bra, kristallerna förstör även bihålorna totalt. Det är nog bäst att testa själv. Ta det lugnt dock, tydligen har någon i tråden rapporterat om psykotiska besvär på grund av 4F. Men ja, det är ju lika lätt att bli psykotisk av amfetamin.