2022-03-01, 20:47
Medlem
RamsjoKilles avatar
Fler som har problem med beställningar från rci?

Beställde 4f,4b, ad2pv, 50st pagoclone i en beställning, sen 20st Tianeptine i en annan beställning.

Igår kom 28st pagoclone?

Alltid förut har varje vara kommit i samma paket om det är en och samma order.
Citera
2022-03-18, 16:48
Medlem
Hej!

Har en kort fråga: Hur länge håller effekten av 4F-MAR –? Är den värd att testa? Och är den mer lik meth eller vanligt amf?
Citera
2022-03-19, 02:02
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Fler som har problem med beställningar från rci?

Beställde 4f,4b, ad2pv, 50st pagoclone i en beställning, sen 20st Tianeptine i en annan beställning.

Igår kom 28st pagoclone?

Alltid förut har varje vara kommit i samma paket om det är en och samma order.

Jag beställde och betalade 4f-mar den 5e december och har fortfarande inte fått nåt och ordern står som on-hold än trots jag haft mailkontakt med dom och blivit lovad kompensation 🤬
Citera
2022-03-19, 02:11
Medlem
allseeingeyees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Hej!

Har en kort fråga: Hur länge håller effekten av 4F-MAR –? Är den värd att testa? Och är den mer lik meth eller vanligt amf?
Undrar samma sak !
Citera
2022-03-19, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allseeingeyee
Undrar samma sak !
Samma.
Citera
2022-03-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squidgame
Samma.

Förmodligen relativt individuellt men räkna med runt 10 timmar plus efterstimulans i närmare ett dygn. Så ja, den sitter ganska länge. Även om ruset från en sämre batch inte är starkt sitter det ändå i länge enligt min erfarenhet.

Senaste gången jag tog 4F var ruset faktiskt bra och liknande det som såldes i höstas men sedan har jag sett andra kort efter ge negativ respons. Tror det skickas lite olika. Förvånar mig inte ett dugg om de helt enkelt blandar 4F och 4B med varandra.

4F av bra kvalité liknar metatjack men ändå en helt egen form av stimulans. Men den sorten har jag bara fått hem två gånger. Sämre kvalité har en mer ren stimulans som knappt är lik amfetamin. Väldigt svårt att sätta fingret på detta då kvalitén är så oerhört olika från gång till gång.

Min känsla är att kristallint pulver är bra och kristaller är sämre. Förstnämnda ger ett fint rus och det andra är helt okej men långt ifrån bra, kristallerna förstör även bihålorna totalt. Det är nog bäst att testa själv. Ta det lugnt dock, tydligen har någon i tråden rapporterat om psykotiska besvär på grund av 4F. Men ja, det är ju lika lätt att bli psykotisk av amfetamin.
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-03-20 kl. 02:01.
Citera
2022-03-20, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Förmodligen relativt individuellt men räkna med runt 10 timmar plus efterstimulans i närmare ett dygn. Så ja, den sitter ganska länge. Även om ruset från en sämre batch inte är starkt sitter det ändå i länge enligt min erfarenhet.

Senaste gången jag tog 4F var ruset faktiskt bra och liknande det som såldes i höstas men sedan har jag sett andra kort efter ge negativ respons. Tror det skickas lite olika. Förvånar mig inte ett dugg om de helt enkelt blandar 4F och 4B med varandra.

4F av bra kvalité liknar metatjack men ändå en helt egen form av stimulans. Men den sorten har jag bara fått hem två gånger. Sämre kvalité har en mer ren stimulans som knappt är lik amfetamin. Väldigt svårt att sätta fingret på detta då kvalitén är så oerhört olika från gång till gång.

Min känsla är att kristallint pulver är bra och kristaller är sämre. Förstnämnda ger ett fint rus och det andra är helt okej men långt ifrån bra, kristallerna förstör även bihålorna totalt. Det är nog bäst att testa själv. Ta det lugnt dock, tydligen har någon i tråden rapporterat om psykotiska besvär på grund av 4F. Men ja, det är ju lika lätt att bli psykotisk av amfetamin.
Tack för bra svar.
Citera
2022-03-20, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Jag beställde och betalade 4f-mar den 5e december och har fortfarande inte fått nåt och ordern står som on-hold än trots jag haft mailkontakt med dom och blivit lovad kompensation 🤬

Jag har förgäves försökt hitta någon supportmail till dem, hur gick du tillväga?
Citera
2022-03-21, 15:49
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Jag har förgäves försökt hitta någon supportmail till dem, hur gick du tillväga?
Kolla din inkorg 👍🏻
Citera
2022-03-21, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring

Tack för bra svar!

När du skriver efterstimulans, är det så att man känner sig "skev" eller bara att man mår dåligt? Tacksam för svar.
Citera
2022-03-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Tack för bra svar!

När du skriver efterstimulans, är det så att man känner sig "skev" eller bara att man mår dåligt? Tacksam för svar.

Med efterstimulans menar jag att effekten är kvar trots att ruset och den bra effekten är borta. Är väl lite som en avtändandning. Du känner dig lite väck, har svårt att sova och man ser allmänt påverkad ut. Så dagen efter kan det vara klokt att inte ha viktiga uppgifter.
Citera
2022-04-10, 21:07
Medlem
allseeingeyees avatar
Har de kommit nå ny stim på marknaden eller är det samma gamla skräp produkter ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in