Citat:
Ursprungligen postat av
Salxe
yes ska checka
editat: söker inte efter ruset precis just nu i detta fallet mer för koncentration tror du det hjälper i små doser?
Då rekommenderar jag dig inte 3-FEA. Det är absolut ingen studie- eller arbetsdrog, utan mer en sådan som fungerar med hög musik under täcket och med stånk och stön från serotoninet. Vid små doser händer inte så mycket - inte för mig i alla fall, utan det krävs stora doser för att bli stimulerad på riktigt och då följer också de typiska serotonineffekterna (dåsighet, dimmig syn och så vidare). Däremot blir pupillerna enorma redan på doser om 20 till 30 milligram i mitt fall, fast jag tycker inte att den fungerade i sådana doser för att få saker uträttat. Snarare irriterade jag mig på att det fanns en tristess i kroppen men ingen särskild stimulans att utmana den med. Och smådoseringar hjälpte inte särskilt bra, tycker jag inte. 3-FEA är en substans som ska tas i stor dos på ett specifikt tillfälle med ytterst få återdoseringar, sedan fordras uppehåll.
Jag har inte själv testat 3F-PVP ännu som är väldigt populär. Den är mycket mer potent än 3-FEA och är inte en MDMA-liknande substans, utan mer lik metylfenidat och sådana substanser då.