2018-05-10, 00:40
Medlem
ingen som vet någon bra inrikes webbshop för just 3-fea? bra att den är laglig iallafall

förresten är etizolam olaglig beställde hem några stycken och dom kom igenom tullen utrikes också

såg någonstans att den var olaglig konstigt att gick den igenom tullen
Senast redigerad av Salxe 2018-05-10 kl. 00:45.
Citera
2018-05-10, 00:42
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Grymt!

Jag använder själv inte något annat forum än Flashback, och jag har inga sociala medier heller, så jag ville bara säga att jag är tacksam för utforskandet.

Har du någon länk som kan delas här med dina diskussions-/trådstarter på Reddit?

Skickat på pm
Citera
2018-05-10, 00:44
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salxe
ingen som vet någon bra inrikes webbshop för just 3-fea? bra att den är laglig iallafall

förresten är etizolam olaglig beställde hem några stycken och dom kom igenom tullen utrikes också

Nja är bara asken som har den så är väl bara köra en större order där innan dem stänger sen
Dem har bra batch så värt det

edit: Ja det är narkotikaklassat sedan 2012
Citera
2018-05-10, 00:48
Medlem
Fick dem idag tycker det är lite skumt att den kom fram ens

Har hänt förut också

ska dom stänga ner sidan?
Senast redigerad av Salxe 2018-05-10 kl. 00:53.
Citera
2018-05-10, 00:55
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Fick dem idag tycker det är lite skumt att den kom fram ens

Har hänt förut också

ska dom stänga ner sidan?

Alla paket och brev kontrolleras inte, för det är sådana sanslösa mängder varje dygn och därför kan man ha tur med beställningar från utlandet.

Ja, de stänger ned helt.

Men satsa på 3-FEA innan deras lager är slut! Har du tur får du lika underbara rus som jag. Kika i tråden om substansen för att läsa mina inlägg...
Citera
2018-05-10, 01:27
Medlem
yes ska checka

editat: söker inte efter ruset precis just nu i detta fallet mer för koncentration tror du det hjälper i små doser?
Senast redigerad av Salxe 2018-05-10 kl. 01:31.
Citera
2018-05-10, 01:38
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
yes ska checka

editat: söker inte efter ruset precis just nu i detta fallet mer för koncentration tror du det hjälper i små doser?

Då rekommenderar jag dig inte 3-FEA. Det är absolut ingen studie- eller arbetsdrog, utan mer en sådan som fungerar med hög musik under täcket och med stånk och stön från serotoninet. Vid små doser händer inte så mycket - inte för mig i alla fall, utan det krävs stora doser för att bli stimulerad på riktigt och då följer också de typiska serotonineffekterna (dåsighet, dimmig syn och så vidare). Däremot blir pupillerna enorma redan på doser om 20 till 30 milligram i mitt fall, fast jag tycker inte att den fungerade i sådana doser för att få saker uträttat. Snarare irriterade jag mig på att det fanns en tristess i kroppen men ingen särskild stimulans att utmana den med. Och smådoseringar hjälpte inte särskilt bra, tycker jag inte. 3-FEA är en substans som ska tas i stor dos på ett specifikt tillfälle med ytterst få återdoseringar, sedan fordras uppehåll.

Jag har inte själv testat 3F-PVP ännu som är väldigt populär. Den är mycket mer potent än 3-FEA och är inte en MDMA-liknande substans, utan mer lik metylfenidat och sådana substanser då.
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-05-10 kl. 01:41.
Citera
2018-05-10, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag har slängt ut ett antal trådar på reddit om vad som är populärt i respektive land som är nytt och även om det är något intressant på väg. För på så vis tänkte jag att man kan tippa shoppar också, såg ju att rcinrikes ville ha tips förut så de slipper slösa på skitprodukter, så ni kan ju slänga ute några linor vart ni än vill och se om något intressant kan nappa!

Just RCi kommer lansera iaf 4-6 nya produkter kommande månaden/nästa månad. En eller två av dem är syntetiska noider, en ny pyrro, 2 tryptaminer, en lsd analog,
En av produkterna rör nån pyrrolodin, eller ja, jag antar att det är en pyrro, den hete iaf MPHP-2201 eller något sånt, om nu namnet stämmer. Just MPHP är ju iaf en analog till A-PHP eller PHP eller vad den nu heter.
Citera
2018-05-10, 18:01
Medlem
snusaren92s avatar
3f-pvp. Vill varna alla körde i mig 450mg iv, bästa känsla nåt pv gett men. Några timmar senare blev krops temp 34 grader va tvungen att åka in på akuten.
Oregelbunden hjärtrytm har ja fått.
Sitter på p13nu dom ska göra nån utredning! För tydligen har man en mänsklig pace maker men min är död och detta kan i nu läget ge en direkt död. Så passa er som fan hur roligt de en kan vara sen brådska min ven i hop på en fix
Citera
2018-05-10, 18:04
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
3f-pvp. Vill varna alla körde i mig 450mg iv, bästa känsla nåt pv gett men. Några timmar senare blev krops temp 34 grader va tvungen att åka in på akuten.
Oregelbunden hjärtrytm har ja fått.
Sitter på p13nu dom ska göra nån utredning! För tydligen har man en mänsklig pace maker men min är död och detta kan i nu läget ge en direkt död. Så passa er som fan hur roligt de en kan vara sen brådska min ven i hop på en fix
Haha jävla galning! Va väll att verkligen ta i men att slå i dig 450mg 3f-pvp. Jag körde kanske 30-40mg och det kickade på!
Citera
2018-05-10, 18:06
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Haha jävla galning! Va väll att verkligen ta i men att slå i dig 450mg 3f-pvp. Jag körde kanske 30-40mg och det kickade på!
Jo jag vet men hade lyckats tagit ca 90 st iktro kaskader mer hade 2 burkar med 100 st i minns bara en överdrivet nice skjuts.
Citera
2018-05-10, 19:07
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Jo jag vet men hade lyckats tagit ca 90 st iktro kaskader mer hade 2 burkar med 100 st i minns bara en överdrivet nice skjuts.
Jo kan tänka mig hur det måste ha känts! Men 450mg 3f-pvp är så överdrivet haha. Som sagt det blir galet vid 40mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in