2018-05-10, 21:05
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
3f-pvp. Vill varna alla körde i mig 450mg iv, bästa känsla nåt pv gett men. Några timmar senare blev krops temp 34 grader va tvungen att åka in på akuten.
Oregelbunden hjärtrytm har ja fått.
Sitter på p13nu dom ska göra nån utredning! För tydligen har man en mänsklig pace maker men min är död och detta kan i nu läget ge en direkt död. Så passa er som fan hur roligt de en kan vara sen brådska min ven i hop på en fix
Ja jävlar det var en redig dos!
Är väl ingen som tar över 100mg på en gång, inte läst det tror jag iaf.
450mg räcker längre än 1 dygn för mig om jag fyller på minst 1 gång i timmen!

Hoppas du blir bättre, krya på dig!
Citera
2018-05-10, 21:09
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
3f-pvp. Vill varna alla körde i mig 450mg iv, bästa känsla nåt pv gett men. Några timmar senare blev krops temp 34 grader va tvungen att åka in på akuten.
Sitter på p13nu dom ska göra nån utredning! För tydligen har man en mänsklig pace maker men min är död och detta kan i nu läget ge en direkt död. Så passa er som fan hur roligt de en kan vara sen brådska min ven i hop på en fix

Haha shit mannen! Tror inte ens du behöver varna då jag inte tror ngn tänkt på att skjuta en så enorm mängd
Citera
2018-05-10, 21:52
Medlem
Citat:

Var försiktig mannen, du borde ha stannat vid max 100mg IV. Det lär skjutsa på ordentligt det med.
Gillar man o bli helt flåsig o jävlig av sig duger nog en 0,1 dosering.
Det gjorde det garanterat med gamla A-PVP hos dom personer jag känner till iaf, jag själv ivár dock inte.
finns ju dom som kört 40mg nasalt och tyckt det var för mycket tom, folk som tvingats slita av sig kläderna pga överhettning mm hehe.
Citera
2018-05-10, 23:23
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jo kan tänka mig hur det måste ha känts! Men 450mg 3f-pvp är så överdrivet haha. Som sagt det blir galet vid 40mg
Ja du som om allt vart tecknat typ sen smälte liksom saker i hop på nåt sätt blev som bomull i hela kroppen ass nice men avråder alla är dålig på pv grejer drog i mig gram av 5-mbpb ville liksom inte kasta bort härlig kick
Citera
2018-05-10, 23:30
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Var försiktig mannen, du borde ha stannat vid max 100mg IV. Det lär skjutsa på ordentligt det med.
Gillar man o bli helt flåsig o jävlig av sig duger nog en 0,1 dosering.
Det gjorde det garanterat med gamla A-PVP hos dom personer jag känner till iaf, jag själv ivár dock inte.
finns ju dom som kört 40mg nasalt och tyckt det var för mycket tom, folk som tvingats slita av sig kläderna pga överhettning mm hehe.
Minns en väldigt nice skjuts men somna typ ??? Efter eufori påslag
Citera
2018-05-15, 01:17
Medlem
Phobiazis avatar
Kommer det finnas ngt värt pengarna nu när 3f-pvp försvinner och snart klassas? Eller är det en period av väntan på någon som hittar rätt formel igen som förra sommaren? ;/
Citera
2018-05-15, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Kommer det finnas ngt värt pengarna nu när 3f-pvp försvinner och snart klassas? Eller är det en period av väntan på någon som hittar rätt formel igen som förra sommaren? ;/
Har du testat 5-OH-PVP, 4-FPO och 4-CPD ? Tänkte ev testa dom men får bli när asken lagt ner o de inte finns annan shopp
Citera
2018-05-15, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Inget bra som kommer finnas kvar inrikes efter 3F-PVP försvinner nej. Det är bara att börja vänta igen.
Shopparna inrikes har rätt tråkiga substanser just nu. En shop kommer dock lansera rätt roliga produkter, tryptaminer och en lsd analog. På stimulant väg verkar det rätt tomt dock.
5-oh-pvp är inte något att ha jämfört med 3f-pvp, men i brist på annat så finns det väl inte så många val dock.
Citera
2018-05-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Har du testat 5-OH-PVP, 4-FPO och 4-CPD ? Tänkte ev testa dom men får bli när asken lagt ner o de inte finns annan shopp

5-oh-pvp, 4-fpo. och 4-cpd är ingenting jämfört med 3f-pvp. 4-CPD är typ som en vardagsstimulant, knappt det. inget bra rus direkt.
4-fpo har jag ej testat , men antar att den ej är nått att ha den heller, den har ej fått bra omdömen iaf.
5-oh-pvp är antagligen den som är mest värd, men gillar man potenta pyrros som 3f-pvp är den heller inget att ha. krävs doseringar över 50mg för att komma nån vart. det är aldeles för låg potent för min smak iaf. speciellt när det gäller pyrros som brukar vara potenta i 5-20mg skalan.
Blir redigt dyrt om jag ska behöva dra 50-100+ mg linor på en produkt som kostar nära 200-300kr.
Citera
2018-05-15, 18:08
Medlem
mrdrutts avatar
Nä,det blir nog rätt tomt en tid framöver då Asken slutar och 3F-pvp försvinner samt "klassas" inom kort. Vill man ha något bra kanske man ska titta på seriösa butiker i eu. Beställer man saker som inte är "klassade" kan jag inte tro att man riskerar något,frågan är vad man då ska beställa och varifrån. Kan lika gärna beställa direkt från Kina egentligen, tar lite tid förvisso.
Citera
2018-05-15, 20:00
Medlem
Phobiazis avatar
Ah tack för alla svar, tråkigt att det blir en torka med forskning igen! Testat alla ovannämnda förutom 5, men den verkade ej värd det heller, särskilt inte när 3f funnits. Men den shoppen har ju lite annat på g iaf! Får bli några gram 3f vid lön då, för mig räcker det längre än vad någon annan rc gjort på flera år så blir väl ett bra tag innan man tagit sitt sista, så får man deppa sen lol

Utländska shop äventyr har jag ej testat, har inte ekonomi till risker heller men vet att de har bra mycket substanser x)
Citera
2018-05-15, 20:46
Medlem
mrdrutts avatar
[quote=Phobiaz

Utländska shop äventyr har jag ej testat, har inte ekonomi till risker heller men vet att de har bra mycket substanser x)[/QUOTE]

Köper man från en pålitlig shop behöver det inte vara ett så kostsam äventyr, men om man vill slippa strul så är det nog klokast köpa mindre mängd. Ofta kan priserna vara riktigt bra dessutom. Det är bara att botanisera i menyerna efter nya och ej "klassade" varor och prova,en liten testbeställning är nog klokt men kostsamt äventyr behöver det inte bli. Någon med tips på laglig ny färsk rc som finns i eu butik,något som är bra? Kollat lite och tex 3F-pvp kan jag inte hitta i någon butik alls,förutom den svenska som ju tyvärr snart slår igen dörrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in