Vad säger vi damer och herrar. Ska vi liva upp denna tråden.
Jag är riktigt intresserad av RC.
Jag älskar CS.
Vad sägs om att ni alla som har provat en substans berättar det här i tråden.
Nödvändig fakta:
Substans:
Vad tog du för dos:
Hur var upplevelsen:
Skulle du rekommendera den:
Liknande denna RCn någon medicin:
Min meritlista:
Dos: 2-3 kapslar
2-mec = Min första RC, och min älskling. Den gav mig massor av energi, och jag var konstant glad. Man blir galet social på ett bra sätt. Det finns en tendens till att käkarna lever sitt eget liv. Och det kan vara lite jobbigt ibland om man befinner sig ute bland folk. Annars är en bra tips att alltid tugga tuggummi när man håller på med CS.
- Blev otroligt ledsen när den försvann men hoppas på att denna kommer komma tillbaka i annan form snart. Hittade den, och samma vecka så hade den klassats...
AT: på denna var helt obefintlig. Jag kände inget illamående, eller depression efteråt.
Dos: Okända linor
4-FPM = Min andra och värsta RC. Den frätte någon otroligt, frätte sönder mina händer och lika så näsa när jag skulle dra in den. 4-5 minuter efter att man har snortat den så rinner ögonen och näsa okontrollerbart. Kämpade den denna ett bra tag Gjorde stora bomber och svalde. Men jag fick ingen effekt alls av denna tyvärr. Bara uppfrätta fingrar och en tom plånbok. Resten av substansen åkte ner i toaletten tyvärr.
AT: Fick ingen AT här alls. Troligtvis för att jag inte fick någon direkt effekt av denna substansen alls.
Dos:4 st tabletter
4-fmph = Att jag gör denna listan kl 04 på morgonen nu är tack vare, 4-fmph. Denna ger mig massor av energi med. Vet inte hur det är att avtända på ännu, men det lär vi snart få märka.
Jag började smått och arbetade mig uppåt. Jag fyllde precis på med ca 17 mg nu. Och jag tycker verkligen denna ger mig fart och fokus.
Jag blir väldigt törstig bara dock.
AT:Återstår att se
Dos:2-3 kapslar
Kloniprazepam = Jag kunde sova bra, men det kanske inte bara är drogens förtjänst. Jag hade även jobbat en helvetesvecka. Då jag kan ha varit utmattad av bara jobbet. Svårt att drogen gjorde allt för mig. Just denna substans har jag lite svårt att tro att den skulle däckat mig. Det är nog flera saker som spelar in här. Hade precis avslutat en lång arbetsvecka med 12 timmar pass nattetid. Kapslarna kanske gav mig lite lugn. Men svårt att svara på i de stadiet jag var i.
AT:Minns ingen direkt AT, men sovit bra hade jag gjort. Men om det var pga kloni eller om det var ren utmatning. Får göra att nytt test, senare och ge Kloni en mer ärlig chans
Dos: Okända linor och bomb
NiPP Nipp jadu, jag upplevde ingenting egentligen. Provade ett flertal doser utan att någon hände. Denna kanske fungera jättebra för andra. Men på min hade den ingen effekt.
AT: Inget speciellt, substansen i sig gav mig för första början.
Dos:1 tablett
3-Hydroxyphenazepam = Verkar vara bra skit, någon har skrivit att den är väldigt stark. Har fått i min en hel tablett nu med 1 timmes mellanrum. För allergitest och man vill inte få en hel galen blackout som en del är rädd för här och även på BL.
Ska definitivt fortsätta forska på denna
AT: Okänd, forskning pågår