Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-25, 23:54
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Jag verkligen älskar katinoner i stil med 4-mmc, 3-cmc 3-mmc ect. Något liknande, fast mer dospotent, hade inte varit fel! Finns en hel drös katinoner som ej hållit måttet genom tiderna, tyvärr. Stör mig rätt mycket på att man måste dra i sig så jävla mycket av dessa substanser. IV funkar även fast det inte är så dospotent, men drar man nasalt är näsan trasig rätt snabbt och med tanke på vilka monsterlinor man måste dra är det frustrerande.
Kika in på 3-CEC! den verkar lovande!
Citera
2016-02-02, 04:06
Medlem
radiozetas avatar
Vad säger vi damer och herrar. Ska vi liva upp denna tråden.

Jag är riktigt intresserad av RC.
Jag älskar CS.

Vad sägs om att ni alla som har provat en substans berättar det här i tråden.

Nödvändig fakta:
Substans:
Vad tog du för dos:
Hur var upplevelsen:
Skulle du rekommendera den:
Liknande denna RCn någon medicin:

Min meritlista:
Dos: 2-3 kapslar
2-mec = Min första RC, och min älskling. Den gav mig massor av energi, och jag var konstant glad. Man blir galet social på ett bra sätt. Det finns en tendens till att käkarna lever sitt eget liv. Och det kan vara lite jobbigt ibland om man befinner sig ute bland folk. Annars är en bra tips att alltid tugga tuggummi när man håller på med CS.
- Blev otroligt ledsen när den försvann men hoppas på att denna kommer komma tillbaka i annan form snart. Hittade den, och samma vecka så hade den klassats...
AT: på denna var helt obefintlig. Jag kände inget illamående, eller depression efteråt.

Dos: Okända linor
4-FPM = Min andra och värsta RC. Den frätte någon otroligt, frätte sönder mina händer och lika så näsa när jag skulle dra in den. 4-5 minuter efter att man har snortat den så rinner ögonen och näsa okontrollerbart. Kämpade den denna ett bra tag Gjorde stora bomber och svalde. Men jag fick ingen effekt alls av denna tyvärr. Bara uppfrätta fingrar och en tom plånbok. Resten av substansen åkte ner i toaletten tyvärr.
AT: Fick ingen AT här alls. Troligtvis för att jag inte fick någon direkt effekt av denna substansen alls.

Dos:4 st tabletter
4-fmph = Att jag gör denna listan kl 04 på morgonen nu är tack vare, 4-fmph. Denna ger mig massor av energi med. Vet inte hur det är att avtända på ännu, men det lär vi snart få märka.
Jag började smått och arbetade mig uppåt. Jag fyllde precis på med ca 17 mg nu. Och jag tycker verkligen denna ger mig fart och fokus.
Jag blir väldigt törstig bara dock.
AT:Återstår att se

Dos:2-3 kapslar
Kloniprazepam = Jag kunde sova bra, men det kanske inte bara är drogens förtjänst. Jag hade även jobbat en helvetesvecka. Då jag kan ha varit utmattad av bara jobbet. Svårt att drogen gjorde allt för mig. Just denna substans har jag lite svårt att tro att den skulle däckat mig. Det är nog flera saker som spelar in här. Hade precis avslutat en lång arbetsvecka med 12 timmar pass nattetid. Kapslarna kanske gav mig lite lugn. Men svårt att svara på i de stadiet jag var i.
AT:Minns ingen direkt AT, men sovit bra hade jag gjort. Men om det var pga kloni eller om det var ren utmatning. Får göra att nytt test, senare och ge Kloni en mer ärlig chans

Dos: Okända linor och bomb
NiPP Nipp jadu, jag upplevde ingenting egentligen. Provade ett flertal doser utan att någon hände. Denna kanske fungera jättebra för andra. Men på min hade den ingen effekt.
AT: Inget speciellt, substansen i sig gav mig för första början.

Dos:1 tablett
3-Hydroxyphenazepam = Verkar vara bra skit, någon har skrivit att den är väldigt stark. Har fått i min en hel tablett nu med 1 timmes mellanrum. För allergitest och man vill inte få en hel galen blackout som en del är rädd för här och även på BL.
Ska definitivt fortsätta forska på denna
AT: Okänd, forskning pågår
Senast redigerad av radiozeta 2016-02-02 kl. 05:04.
Citera
2016-03-11, 14:23
Medlem
4F-MPH helt klart. Mild AT. Skönt rus!
Citera
2016-03-11, 15:57
Medlem
Jag som har stor kärlek till MDMA/X håller tummarna på att kineserna kokar ihop något liknande snart
Citera
2016-03-11, 18:46
Medlem
SnowInformers avatar
4-Fluoro-Mph är bra. Fick ett rätt psykedeliska rus av det dock. Så om man inte gillar att rött ser ut som grönt och villa ha ett rus som bara är uppåt så är det väl inget att rekommendera. Att det blev så psykedeliska för mig kan beror på att jag blandad rätt friskt med NPP .
Citera
2016-03-11, 22:09
Medlem
MicrograMs avatar
Den bästa och dyraste crushen jag har just nu är att NiPP från Asken. Maken till galenskap får man leta efter när man varit vaken på 'häxan' i 18 timmar och tar beslutet att sätta en redig (ca 150 mg+) panna av denna. Har hallucinerat skiten av mig, jagat bort okända människor från min lägenhet, samtalat med 20 svarta katter och hört destruktiva röster i mitt huvud och sist men inte minst; ramlat ut från en hotell-toa då jag trodde att jag blev påkommen av aggressiva väktare/poliser klockan 11 på morgonen. Fan det skevaste och mest euforiska jag varit med om sedan 3-CMC/Acetylfentanyl/5-MBPB-tiden (mellan 3-6 månader sedan).

Totalt förslavad av drogernas omdömesgrepp under denna tid, och dessutom kvävd av en mörk känslomässig period som jag oftast hamnar i när jag genomför dessa vårdslösa handlingar. Tar helt enkelt till extrema metoder och ansvarslösa doseringar intravenöst, för att bedöva mitt sinnestillstånd tills jag verkligen nått botten med huvudet före.

Brutalt kan det låta, men förbannat skönt att vara helt uppriktig med det här inför er
Senast redigerad av MicrograM 2016-03-11 kl. 22:12.
Citera
2016-03-12, 01:49
Medlem
bananajoe33s avatar
Hur är 5-mBPB? Den är dyr på A*omer men man kanske behöver små mängder?
Citera
2016-03-12, 05:10
Medlem
De jag har gillat mest förutom den gamla hederliga dosen som är min no1 always. etylfenidat min överlägsna no2, har nog dragit upp 1kg av det i nosen tror jag sålde det när det var *inne* , håller inte med om allt skit folk snackar om den. Den var bra drag i, och i princip ofarlig om man inte gjorde något idiotisk som att tömma en 20g påse rätt i munnen. Kommer ihåg en natt jag och en tjejkompis var ute och dansade, vi drog 7gram rena kristaller etyl plus en jävla helvetes massa alkohol och kanske hade vi tagit något mer också det minns jag inte, tror hon hade tagit syra kanske. Skitsamma. Jag dog inte , lär ha haft rätt hemsk at iofs. I vilket fall, för mig låter det som de pratar om en annan substans. Eller så är alla dumma i huvudet och vet inte vad de pratar om eller så trollar vi bara varandra och påverkas av vad andra säger tills ingen vet vad som är rätt längre. I vilket fall, den har jag gedigen erfarenhet av iaf. no3 är den där php-omöjligt-att-komma-ihåg-namnet-på. "OBOY" för er som vet vad jag pratar om. Gillar den skarpt, folk snackar så mycket bullshit om den jag inte alls håller med om. Har 10 gram kvar av den så det det lär ju räcka ett tag. Tror tyvärr den är narkotikaklassad idag?

Har aldrig gillat katinoner särskilt mycket även om jag har rätt bra kunskap om de stora kändisarna. Sålde 4-mec när det var *inne*, jävlar vad poppis den var, då gjorde man pengar som gräs , men fy fan vilket rävgift - där kan vi snacka grejor som fuckar kropp och psyke när man har kört hårt på det en längre tid. Det säger mig att katinoner överlag ska man handskas försiktigt med då de är i princip likadana allihop. Det som skiljer är väl bara potens i princip. Den klassiska räkan var väl king of the hill men det blev faktiskt inte att jag använde särskilt mycket av det. Hade tillgång till ecstasy så då skiter man ju i fulknark. Katinoner är inte min kopp te. Förutom ecstasy då, det är fint som fan, men det är så sällan jag tar så räknar knappt med den.

Blev en novell detta. mod får väl ta bort skiten i morrn om han så tycker. Är lite för snabb just nu. Styckeindelning är kajko också ser jag, orkar inte ändra nu. katinoner - serotonerga - kan kanske ha rört ihop dom begreppen, orkar inte ändra, ni som har nått i pallet fattar vad jag menar ändå.
Senast redigerad av smakenavurin 2016-03-12 kl. 05:57.
Citera
2016-03-12, 05:19
Medlem
Cannamupps avatar
Finns det absolut inga serotonerga substanser på marknaden? Likt 3MMC, 4MMC, 6APB/6MAPB😮, 2MMC etc?
Citera
2016-03-12, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Finns det absolut inga serotonerga substanser på marknaden? Likt 3MMC, 4MMC, 6APB/6MAPB😮, 2MMC etc?

Alla schyssta grejor som funnits och blev "stora på riktigt" har passerat. De är narkotika idag.

RC Hallucinogener o sånt har jag aldrig testat så det vet jag inget om.
Citera
2016-03-12, 05:39
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakenavurin
Alla schyssta grejor som funnits och blev "stora på riktigt" har passerat. De är narkotika idag.

RC Hallucinogener o sånt har jag aldrig testat så det vet jag inget om.

Ja det vet jag.
Men vi hade ju 3CMC och några benzofuraner för inte alltför länge sen.. har bokstavskombinationerna tagit slut tro?
Citera
2016-03-12, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Ja det vet jag.
Men vi hade ju 3CMC och några benzofuraner för inte alltför länge sen.. har bokstavskombinationerna tagit slut tro?
Nån jävla kvalitetsstandard får man faktiskt ha. Det finns ju en miljard RC.

Det är typ 4 RC stims som har varit nått att hänga i julgranen som jag provat? Resten är på sin höjd mediokert, även om jag inte testat så mycket så får man en rätt bra bild över hur läget ligger genom att skumma the interwebz - och det finns ju faktiskt riktig dödsknarsnazistnarkotika som amfetamin och ecstasy och syra så varför ska man jaga en massa rc som har strul med batcher och trixare och fifflare. Bah

testade nån "benzofuran" nån gång, det var kass.

Dosen kommer aldrig försvinna, det är Sveriges älsklingsknark nr 1, har alltid varit och som tur är mitt också
Senast redigerad av smakenavurin 2016-03-12 kl. 05:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in