2015-12-12, 15:39
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Ja det blev då inga enstaka festliga tillfällen här . I ett år har jag gått och tänkt att det här är urspårat och att jag måste sluta men viljan ville inte riktigt infinna sig förrän nu (har dock haft uppehåll på nån månad ett par gånger).

Roade mig med att skriva upp allt jag har beställt för att se hur mycket det blev. Minus det jag uppskattar att jag har slängt ut och uppehållena exkluderade så har jag använt 1g i veckan under ett års tid. Samlingen inkluderar diverse substanser från potenta pv-droger till mindre potenta kationoner så man får tänka sig ett genomsnitt där någonstans och relatera 1g till det.

En "full-blown-addict" skulle inte klara sig på den mängden men trots allt tycker jag nog att det är rätt mycket. Eller?

Nu vill jag av många skäl inte sitta och testa diverse substanser längre men kommer det något dunder så kan jag tänka mig att ta hem en mindre mängd till någon helg men att ha grejer liggande...går bara inte.
Ja om detta inkluderar uppehåll och företrädelsevis de potenta (och förbannat dryga) PV-varianterna så är det mycket. Jag beställde glad i hågen 5 g 3,4 a-php och fan vad det räckte länge, FÖR länge. När jag stod på randen till vansinne så lyckades jag tack och lov spola ned det sista halvgrammet, då mådde jag INTE bra men var ändå oförmögen att sluta fylla på med mindre än detta. Fan vad jag är glad att det är över.
Kationonerna är däremot fett odryga och 3 g 2-MEC försvinner lätt över en helg, skönt rus men dyrt så klart. Kanske lika bra eftersom det ändå funkar bäst vid enstaka tillfällen. En drinkkväll på krogen kostar dock på både plånbok och kropp betydligt hårdare, därför anser jag fortfarande att 2-MEC är värt pengarna om den används på rätt sätt .
Citera
2015-12-12, 15:49
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Aldrig mer 3,4 a-php, vad de stoppat för gift där i det vet i 17

Bästa Rc drogen:U-47700

Fundering: 2-Mec förutom att den hade en för J*A smak o sved som tusan, märkte jag nog inte mkt som ni säger.. tog inte så mkt. Kan man blanda den med Amfetamin??
Eller blir det farligt, eller slår ut vartannat på något vis???
U-47700 har jag inte provat, synd med ett sånt osexigt substansnamn, låter som ett ryskt undervattensbesök i Sthlms skärgård . Vart får du tag på denna och hur är ruset?
Gällande 2-MEC så får man dra på lite med doserna och får bäst resultat med depåerna ordentligt fyllda med signalsubstanser (på samma sätt som MDMA) och kroppen i bra skick, mycket fin substans använd rätt.
Jag har ingen aning om huruvida den funkar att blanda m tjack men min känsla är att tjacket tar över (dessutom kan gott och väl tänkas korstolerans).
Citera
2015-12-12, 17:08
Medlem
2WLDs avatar
Förresten 2,4 DMMC fick jag prova i somras, den stack ut som en lovande substans ur en mängd nya substanser jag provade då men sedan har jag inte hört något mer om den, någon som sett den hos någon vendor, provat den el vet om den är på väg in? Fanns väl en del betänkligheter kring huruvida den ev hade nära släktskap med någon mindre nyttig kusin men som sagt, ruset var lovande.
Citera
2015-12-12, 23:53
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Ja om detta inkluderar uppehåll och företrädelsevis de potenta (och förbannat dryga) PV-varianterna så är det mycket. Jag beställde glad i hågen 5 g 3,4 a-php och fan vad det räckte länge, FÖR länge.

Uppehållen var borträknade så jag fick det till 1g i snitt i veckan under aktiva veckor då. I gram utgjorde pv-varianterna under 20% av allt totalt sett men då har man ju inte tagit hänsyn till potensen. Skulle tro att 5-6 månader ängnades åt pv och ungefär lika lång tid till åt annat. Snittade nog på 350 mg i veckan när det handlade om 4F-PVP, 3,4 dimetoxy snarare 100. 1 gram i veckan hade verkligen varit mycket för de drogerna . Det är alltid små mängder man ska beställa av dem, men det fattade ju inte jag i början...

Nu finns det väl några som är ok på marknaden beroende på syfte och vem man frågar. Jag tyckte 2-MEC var rätt bra och 4F-PHP också om man tar det lugnt med doserandet. HDEP-28 var inte min grej.
Citera
2015-12-14, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
U-47700 har jag inte provat, synd med ett sånt osexigt substansnamn, låter som ett ryskt undervattensbesök i Sthlms skärgård . Vart får du tag på denna och hur är ruset?
Gällande 2-MEC så får man dra på lite med doserna och får bäst resultat med depåerna ordentligt fyllda med signalsubstanser (på samma sätt som MDMA) och kroppen i bra skick, mycket fin substans använd rätt.
Jag har ingen aning om huruvida den funkar att blanda m tjack men min känsla är att tjacket tar över (dessutom kan gott och väl tänkas korstolerans).

U-47700 , en opiat "light" kan man säga,,, Jag vill inte ha nån tyngre drog)
Finns på R24
Ett mysigt rus hemma i soffan, tar tyvärr slut rätt fort så man får fylla på
och har man så gör man det... Det håller sig till mysigt,, nån sa det aldrig kickade igång..

Jag gillar denna substans, hade gärna sett längre rus på samma nivå...
men 169:- för 10 tabletter så-- (oralt märks inget).
Senast redigerad av Linzluzen 2015-12-14 kl. 10:18.
Citera
2015-12-14, 19:23
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzluzen
U-47700 , en opiat "light" kan man säga,,, Jag vill inte ha nån tyngre drog)
Finns på R24
Ett mysigt rus hemma i soffan, tar tyvärr slut rätt fort så man får fylla på
och har man så gör man det... Det håller sig till mysigt,, nån sa det aldrig kickade igång..

Jag gillar denna substans, hade gärna sett längre rus på samma nivå...
men 169:- för 10 tabletter så-- (oralt märks inget).
Ah, opiater är inte min grej. Har tillgång till en massa men spyr som en katt (vilket ej uppskattas), så nope CS är min DOC.
Citera
2016-01-23, 12:54
Medlem
radiozetas avatar
Vad tror ni kommer hända nu efter den 26de?
Kommer det att släppas en jävla massa nytt gottis samma dag ?

jag hade hoppats på en jäkligt nice CS rc igen! i klass med 2-mec, det är den har jag har provat bland annat som verkligen har fungerat.
Citera
2016-01-23, 14:50
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta

jag hade hoppats på en jäkligt nice CS rc igen! i klass med 2-mec, det är den har jag har provat bland annat som verkligen har fungerat.
3-CEC kan vara något, hdep-28 är najs, 1p-eth-lad (?) kan vara nåt, lär vara lik eth-lad. Sen kommer såklart någon ny PV (kommer alltid någon ny) kanske 3-BromoMethCathinone också.
Citera
2016-01-23, 16:23
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
3-CEC kan vara något, hdep-28 är najs, 1p-eth-lad (?) kan vara nåt, lär vara lik eth-lad. Sen kommer såklart någon ny PV (kommer alltid någon ny) kanske 3-BromoMethCathinone också.

Är Hdep-28 verkligen något att hänga i granen? Jag har ställt mig väldigt tveksam till den av det man har läst.
Citera
2016-01-23, 17:35
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta

Nej sådant kommer när det kommer. Naturligtvis är försäljarna måna om att ersätta det som försvinner, annars skulle de försvinna själva, men det kommer inte släppas substanser bara för att det blir den 27e. De kunde isåfall likaväl släppa dem tidigare eftersom de inte skulle komma med på förslaget till regeringen inför den här klassningen ändå.
Citera
2016-01-23, 18:35
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Är Hdep-28 verkligen något att hänga i granen? Jag har ställt mig väldigt tveksam till den av det man har läst.
Jag tycker det iallafall. YMMV.
Citera
2016-01-24, 13:13
Medlem
kattvraks avatar
Jag verkligen älskar katinoner i stil med 4-mmc, 3-cmc 3-mmc ect. Något liknande, fast mer dospotent, hade inte varit fel! Finns en hel drös katinoner som ej hållit måttet genom tiderna, tyvärr. Stör mig rätt mycket på att man måste dra i sig så jävla mycket av dessa substanser. IV funkar även fast det inte är så dospotent, men drar man nasalt är näsan trasig rätt snabbt och med tanke på vilka monsterlinor man måste dra är det frustrerande.
Senast redigerad av kattvrak 2016-01-24 kl. 13:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in