Citat:
Ja om detta inkluderar uppehåll och företrädelsevis de potenta (och förbannat dryga) PV-varianterna så är det mycket. Jag beställde glad i hågen 5 g 3,4 a-php och fan vad det räckte länge, FÖR länge. När jag stod på randen till vansinne så lyckades jag tack och lov spola ned det sista halvgrammet, då mådde jag INTE bra men var ändå oförmögen att sluta fylla på med mindre än detta. Fan vad jag är glad att det är över.Ja det blev då inga enstaka festliga tillfällen här
. I ett år har jag gått och tänkt att det här är urspårat och att jag måste sluta men viljan ville inte riktigt infinna sig förrän nu (har dock haft uppehåll på nån månad ett par gånger).
Roade mig med att skriva upp allt jag har beställt för att se hur mycket det blev. Minus det jag uppskattar att jag har slängt ut och uppehållena exkluderade så har jag använt 1g i veckan under ett års tid. Samlingen inkluderar diverse substanser från potenta pv-droger till mindre potenta kationoner så man får tänka sig ett genomsnitt där någonstans och relatera 1g till det.
En "full-blown-addict" skulle inte klara sig på den mängden men trots allt tycker jag nog att det är rätt mycket. Eller?
Nu vill jag av många skäl inte sitta och testa diverse substanser längre men kommer det något dunder så kan jag tänka mig att ta hem en mindre mängd till någon helg men att ha grejer liggande...går bara inte.

Roade mig med att skriva upp allt jag har beställt för att se hur mycket det blev. Minus det jag uppskattar att jag har slängt ut och uppehållena exkluderade så har jag använt 1g i veckan under ett års tid. Samlingen inkluderar diverse substanser från potenta pv-droger till mindre potenta kationoner så man får tänka sig ett genomsnitt där någonstans och relatera 1g till det.
En "full-blown-addict" skulle inte klara sig på den mängden men trots allt tycker jag nog att det är rätt mycket. Eller?
Nu vill jag av många skäl inte sitta och testa diverse substanser längre men kommer det något dunder så kan jag tänka mig att ta hem en mindre mängd till någon helg men att ha grejer liggande...går bara inte.

Kationonerna är däremot fett odryga och 3 g 2-MEC försvinner lätt över en helg, skönt rus men dyrt så klart. Kanske lika bra eftersom det ändå funkar bäst vid enstaka tillfällen. En drinkkväll på krogen kostar dock på både plånbok och kropp betydligt hårdare, därför anser jag fortfarande att 2-MEC är värt pengarna om den används på rätt sätt