Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-11, 13:17
  #13
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Värd? Vekare rus får man leta efter inom katinonväg. Rätt ovärd pengarna skulle jag snarare säga.



Jag kan bara tala för mig, men jag håller mig undan psykospyrrolidiner.

Fan vilka smutsiga droger alltså.

Läs rapporter om a-php, mdpv m.fl., eller testa nån själv så märker du. Samma typ av skitdroger.

Det finns ingen bra inne just nu inom cs, imo.
Jag har fått uppfattningen att just denna 3,4-dimethoxy-a-php ska vara rejält annorlunda i karaktären och mycket bättre på alla sätt och vis i jämförelse med alla andra olika pyrrolidiner som florerat i i massvis olika varianter under några år nu. Jag har testat ett fåtal pyrrolidiner som, minns inte exakt vilka men runt 5 st kanske, och jag har ogillat alla. Bara blivit nervig och inte kunnat få ett ett bra rus/effekt på nåt vis, inte ens varit uthärdligt trots opi och benso i systemet samtigit. Jag är ju dock väldigt känslig för stims och tjack är det enda som är värt för mig att använda då och då, men jag MÅSTE ha benso i systemet även där annars blir jag lätt bara nervig som fan och mår skit. Bra tjack, helst IV, men oralt/nasalt/rektalt duger med. Helst vill jag ha nån opiat i mig samtdigit också, men på bra tjack är det inget måste.

I den stora tråden om ,4-dimethoxy-a-php har jag läst flera beskrivningar som menar på att det ska vara snarlikt tjack gällande tjackets positiva effekter men en i princip avsaknad av tjackets negativa effekter. Dvs ska det ha alltså ha en mycket mildare avtändning, mindre tendenser för nervighet, noja, mildare AT/avsaknad av AT i princip, etc.
Citera
2015-12-11, 13:19
  #14
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Har du någon mer info om 3,4 a-php ?

Jag antar att du syftar på 3,4-dimethoxy-a-PHP, vad är dosen samt hur länge sitter effekten i?


En dos ligger på cirka 10-30 mg i näsan.

Oralt brukade jag köra runt 30-40 mg för att orka jobba.

Rökning 20 mg eller så upp på ett folie och rök tills du är nöjd.

Knappt någon tolerans ökning alls förutom vid rökning samt iv kan jag tänka mig.

Först 5 grams påsen höll mig påtänd 24/7 i cirka 2 månader.samt påse nummer två lika länge.

Min tolerans steg när jag började röka samt köra det oralt när jag beställde 50 tabletter ifrån TT när pulvret var slut.

Då låg jag på cirka 150-300 mg om dagen oralt.

Vid rökning låg jag på ungefär 200 mg likaså men hade kunnat köra mer om jag inte hade en sådan högljud lägenhet och skulle prassla med folie hela tiden.Vilket gjorde mig nojjig.

Ruset är väldigt likt amfetamin dock mindre eufori skulle jag säga.Det är en bra vardagsdrog.

Kände ingen avtändning när jag la av efter fem månader förutom att mina dopamin nivåer var rätt så trasiga men det är bara att käka magnesium dagligen.
Citera
2015-12-11, 13:41
  #15
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
"Jag har tyvärr i princip provat alla nu lagliga RC's (inkl NiPP) och ingen annan faller mig i smaken förutom 3,4 a-php som var på tok för beroendeframkallande för mig och som jag nu inte ens tar i med t(v)ång . "

Kan du bara tala klarspråk simpelt och koncist så man förstår vad du menar? Stop beat around the bush så att säga. Inget illa menat, men är intresserad av 3,4 själv då jag t ex måste vara beredd på UP samt skulle vilja ha en billig funktionell stimulant i stil med dugligt tjack att ta då och då.

Simpelt och koncist är inte min bästa gren men här kommer ett litet axplock av min upplevelse av denna (för mig) obehagliga bekantskap:

"Det är lätt att bli beroende ja, svårare att ta sig ur - som ett dåligt förhållande. En obehaglig effekt med denna tycker jag är påverkan på hjärnan, jag märker själv att jag är en babblande idiot, det är svårt att hitta ord, dåligt koordination, kraftiga svängningar i känsloläge från ren ångest till nedstämdhet eller total likgiltighet. När jag tog större dos även hallucinationer, både hörsel och skuggor. Fick även kraftig "markpsykos", krälade runt på alla fyra och letade Toppisar i hagar 10 dagar på raken (hittade totalt 4 små stackare).
Sedan sliter den hårt på mitt hjärta, hög puls och blodtryck, nedsatt perifer cirkulation, tinnitus. En del magbesvär. Extremt mycket muskelspänningar och värk ffa nacke och axlar. Det är vad jag fysiskt känner, undrar hur njurarna och levern mår, troligen lika illa. Nämnvärt i sammanhanget är att jag tagit minimala doser, idag totalt typ 10 mg.
Så väldigt potent, lång halveringstid, misstänksamt låg toleransutveckling, extremt smal terapeutisk bredd, sannorlikt toxisk för hjärta, hjärna mfl inre organ. Starkt beroendeframkallande, svårare att lägga ifrån sig än någon annan substans jag provat. Skrämmande stark AT. Det förvånar mig inte om någon trillar av pinn (eller redan gjort det) pga denna substans."
Därför rekommenderas den inte av mig och därför kommer jag aldrig någonsin igen ta i den med tång.
Fick du svar på din fråga?
__________________
Senast redigerad av 2WLD 2015-12-11 kl. 14:00.
Citera
2015-12-11, 13:48
  #16
Avstängd
Lillagumman66s avatar
Av sista batchen 3,4-dimethoxy-a-PHP blir jag skitdålig

Jag har prövat använt den tidigare i små doser utan problem men
nu helt plötsligt mår jag illa, får obehagskänsla i hela kroppen, ont i halsen mm..

Vet inte om jag blivit allergisk el vad.. kan inte ta den iaf.. o vill inte ha den usch
Citera
2015-12-11, 18:15
  #17
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Simpelt och koncist är inte min bästa gren men här kommer ett litet axplock av min upplevelse av denna (för mig) obehagliga bekantskap:

"Det är lätt att bli beroende ja, svårare att ta sig ur - som ett dåligt förhållande. En obehaglig effekt med denna tycker jag är påverkan på hjärnan, jag märker själv att jag är en babblande idiot, det är svårt att hitta ord, dåligt koordination, kraftiga svängningar i känsloläge från ren ångest till nedstämdhet eller total likgiltighet. När jag tog större dos även hallucinationer, både hörsel och skuggor. Fick även kraftig "markpsykos", krälade runt på alla fyra och letade Toppisar i hagar 10 dagar på raken (hittade totalt 4 små stackare).
Sedan sliter den hårt på mitt hjärta, hög puls och blodtryck, nedsatt perifer cirkulation, tinnitus. En del magbesvär. Extremt mycket muskelspänningar och värk ffa nacke och axlar. Det är vad jag fysiskt känner, undrar hur njurarna och levern mår, troligen lika illa. Nämnvärt i sammanhanget är att jag tagit minimala doser, idag totalt typ 10 mg.
Så väldigt potent, lång halveringstid, misstänksamt låg toleransutveckling, extremt smal terapeutisk bredd, sannorlikt toxisk för hjärta, hjärna mfl inre organ. Starkt beroendeframkallande, svårare att lägga ifrån sig än någon annan substans jag provat. Skrämmande stark AT. Det förvånar mig inte om någon trillar av pinn (eller redan gjort det) pga denna substans."
Därför rekommenderas den inte av mig och därför kommer jag aldrig någonsin igen ta i den med tång.
Fick du svar på din fråga?
Tack så himla mycket för ditt svar, seriöst alltså. Ditt inlägg fick mig av avstå från att beställa hem och testa denna substans tillsvidare iaf. Har varit bra intresserad av att testa denna efter att ha läst om den under dagarna och känt "behovet" av nån form av stim att ta i vardagssyfte. Detta lät ju rätt värdelöst ärligt talat.

EDIT: men fan, den måste väl ändå kunna erbjuda rätt okej hedonism om du ändå kört på den så pass mycket som det verkar som? Man måste väl må bra iaf då och då på den? Är det inte njutbart på nåt plan? Hur funkar den för att snöa in sig på aktiviteter med? Är det entusiastiskt, njutbart och inspirerat att punda på den, kan man snöa in på ett trevligt vis? Eller är det mer av en gnagande slö tvångsmässig obehagskänsla, hjärndöd repetitiv stimulans som man inte kan bryta fast man egentligen vill typ mest hela tiden men ändå så går timmarna, dagarna?
__________________
Senast redigerad av Masskontroll 2015-12-11 kl. 18:33.
Citera
2015-12-11, 18:48
  #18
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Tack så himla mycket för ditt svar, seriöst alltså. Ditt inlägg fick mig av avstå från att beställa hem och testa denna substans tillsvidare iaf. Har varit bra intresserad av att testa denna efter att ha läst om den under dagarna och känt "behovet" av nån form av stim att ta i vardagssyfte. Detta lät ju rätt värdelöst ärligt talat.
Väldigt många vana RC-brukare (inkl tex Psykorama) skyr denna svårbemästrade substans av flera olika anledningar men ffa pga mer el mindre obehagliga sidoeffekter, det tenderar att sas kosta mer än det smakar.
Ett fåtal verkar dock klara av att hantera den, i alla fall påstår de det så då är det väl så. Jag har en välfungerande vardag och (normalt sett) ett stabilt psyke så för mig var det ytterst obehagligt att bli förvandlad till ett vandrande nervknippe totalt konsumerad av denna substans, är extremt glad över att ha kommit tämligen helskinnad undan dess grepp.
(Personer som själva mår dåligt, tänker kortsiktigt och som troligen inte värderar andras välbefinnande särskilt högt kanske inte ser något problem med att rekommendera andra att testa detta rävgift.)
Citera
2015-12-11, 18:52
  #19
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Tack så himla mycket för ditt svar, seriöst alltså. Ditt inlägg fick mig av avstå från att beställa hem och testa denna substans tillsvidare iaf. Har varit bra intresserad av att testa denna efter att ha läst om den under dagarna och känt "behovet" av nån form av stim att ta i vardagssyfte. Detta lät ju rätt värdelöst ärligt talat.

EDIT: men fan, den måste väl ändå kunna erbjuda rätt okej hedonism om du ändå kört på den så pass mycket som det verkar som? Man måste väl må bra iaf då och då på den? Är det inte njutbart på nåt plan? Hur funkar den för att snöa in sig på aktiviteter med? Är det entusiastiskt, njutbart och inspirerat att punda på den, kan man snöa in på ett trevligt vis? Eller är det mer av en gnagande slö tvångsmässig obehagskänsla, hjärndöd repetitiv stimulans som man inte kan bryta fast man egentligen vill typ mest hela tiden men ändå så går timmarna, dagarna?
Initialt absolut det förstnämnda, resterande del av tiden (dvs 95 %) det sistnämnda dvs ett fullkomligt hjärndött slöseri av (för mig) värdefull tid.
Citera
2015-12-11, 19:35
  #20
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Hur är dosering/rustid på den?
När jag pratade med min vän så sa han runt 2-3h om jag inte minns fel. Eller om det var 1-2h, kommer inte riktigt ihåg. Sen doseringen det vågar jag inte svara på utan råder dig att läsa i Nipp tråden!

Kan höra med honom, så återkommer jag med ett svar!
Citera
2015-12-11, 20:59
  #21
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Tack så himla mycket för ditt svar, seriöst alltså. Ditt inlägg fick mig av avstå från att beställa hem och testa denna substans tillsvidare iaf. Har varit bra intresserad av att testa denna efter att ha läst om den under dagarna och känt "behovet" av nån form av stim att ta i vardagssyfte. Detta lät ju rätt värdelöst ärligt talat.

EDIT: men fan, den måste väl ändå kunna erbjuda rätt okej hedonism om du ändå kört på den så pass mycket som det verkar som? Man måste väl må bra iaf då och då på den? Är det inte njutbart på nåt plan? Hur funkar den för att snöa in sig på aktiviteter med? Är det entusiastiskt, njutbart och inspirerat att punda på den, kan man snöa in på ett trevligt vis? Eller är det mer av en gnagande slö tvångsmässig obehagskänsla, hjärndöd repetitiv stimulans som man inte kan bryta fast man egentligen vill typ mest hela tiden men ändå så går timmarna, dagarna?

Min erfarenhet: 5 mg funkar utan obehagliga bieffekter, påfyllning ej oftare än var tredje timme. Börjar du tar mer så blir det snart lite hjärtklappning och annat ovälkommet.

En annan fördel är färgen för den som snortar och vistas bland folk. Ingen risk för att det skall synas även om det rasar ner lite till näsborrarna.

Och så aromen då som jag nämnde ovan. Man borde ha den och ta 2 mg i taget bara för doften men jag klarar inte att ha CS hemma utan att det spårar ur.

EDIT: Det var visst inte "ovan" jag nämnde det utan i en annan tråd.
__________________
Senast redigerad av esant 2015-12-11 kl. 21:02.
Citera
2015-12-11, 23:12
  #22
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Min erfarenhet: 5 mg funkar utan obehagliga bieffekter, påfyllning ej oftare än var tredje timme. Börjar du tar mer så blir det snart lite hjärtklappning och annat ovälkommet.

En annan fördel är färgen för den som snortar och vistas bland folk. Ingen risk för att det skall synas även om det rasar ner lite till näsborrarna.

Och så aromen då som jag nämnde ovan. Man borde ha den och ta 2 mg i taget bara för doften men jag klarar inte att ha CS hemma utan att det spårar ur.

EDIT: Det var visst inte "ovan" jag nämnde det utan i en annan tråd.
Nä, det väl en del av problemet som ligger i dessa substansers natur, oförmågan att inte ta mer än absolut nödvändigt vid endast enstaka festliga tillfällen, det spårar väldigt lätt ur jao .
Citera
2015-12-12, 13:20
  #23
Medlem
Kaminen6s avatar
Aldrig mer 3,4 a-php, vad de stoppat för gift där i det vet i 17

Bästa Rc drogen:U-47700

Fundering: 2-Mec förutom att den hade en för J*A smak o sved som tusan, märkte jag nog inte mkt som ni säger.. tog inte så mkt. Kan man blanda den med Amfetamin??
Eller blir det farligt, eller slår ut vartannat på något vis???
Citera
2015-12-12, 13:48
  #24
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Nä, det väl en del av problemet som ligger i dessa substansers natur, oförmågan att inte ta mer än absolut nödvändigt vid endast enstaka festliga tillfällen, det spårar väldigt lätt ur jao .

Ja det blev då inga enstaka festliga tillfällen här . I ett år har jag gått och tänkt att det här är urspårat och att jag måste sluta men viljan ville inte riktigt infinna sig förrän nu (har dock haft uppehåll på nån månad ett par gånger).

Roade mig med att skriva upp allt jag har beställt för att se hur mycket det blev. Minus det jag uppskattar att jag har slängt ut och uppehållena exkluderade så har jag använt 1g i veckan under ett års tid. Samlingen inkluderar diverse substanser från potenta pv-droger till mindre potenta kationoner så man får tänka sig ett genomsnitt där någonstans och relatera 1g till det.

En "full-blown-addict" skulle inte klara sig på den mängden men trots allt tycker jag nog att det är rätt mycket. Eller?

Nu vill jag av många skäl inte sitta och testa diverse substanser längre men kommer det något dunder så kan jag tänka mig att ta hem en mindre mängd till någon helg men att ha grejer liggande...går bara inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback