Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-21, 17:51
  #493
Medlem
ZOG77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Med tanke på att 3f-PVP är nylanserad och nytillverkad så har du faktiskt inte någon äkta information om den. Din kusin kan heller inte veta något om skador då det inte finns dokumenterat någonstans. En substans kan bli väldigt olik en liknande substans bara du ändrar den molykulära strukturen. Bara för en RC ger en vis skada betyder det inte att en liknande ger samma skador.
Enda du kan veta om denna är hur du själv reagerar.
Kolla på tex Mephedrone vs 3f-mephedrone. Mephedrone var grym enligt dom flesta, och ett fåtal personer lyckades kola av det.
Sen när det kommer till 3f-mephedrone. Ja då var det i stället nästan inaktivt. Inte potent alls. Och skadorna är säkert mindre på den också.
3f mefedron som beställt från asklepios gav faktiskt at ångest .den enda jag prövat detta året.
Citera
2017-12-21, 18:02
  #494
Medlem
ZOG77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Med tanke på att 3f-PVP är nylanserad och nytillverkad så har du faktiskt inte någon äkta information om den. Din kusin kan heller inte veta något om skador då det inte finns dokumenterat någonstans. En substans kan bli väldigt olik en liknande substans bara du ändrar den molykulära strukturen. Bara för en RC ger en vis skada betyder det inte att en liknande ger samma skador.
Enda du kan veta om denna är hur du själv reagerar.
Kolla på tex Mephedrone vs 3f-mephedrone. Mephedrone var grym enligt dom flesta, och ett fåtal personer lyckades kola av det.
Sen när det kommer till 3f-mephedrone. Ja då var det i stället nästan inaktivt. Inte potent alls. Och skadorna är säkert mindre på den också.
Det var rätt många som körde IV på 3f mefedron. Du har rätt forskningskemikalier. Men det är ett snäpp allvarligare om det visar sig att påsar innehåller något annat och det gjorts medvetet för att skada någon tex. Det finns dokumenterat skador från rc produkter. Regeringen var snabba att godkänna klassning denna gång av hälsofarliga och det var bara Askens sida som dem tog undra varför det gick så fort just denna gång? Vad tror du ? Har dem mer koll på detta nu. Konstigt när det är så lugnt inga rapporter om dödsfall. Bara fentanylerna.
Citera
2017-12-21, 18:10
  #495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Den bästa RC just nu har inte provat någon mer än 3f mefedron från asken. Ett tagsen nu. Har dock beställt alla dom har. Så svårt att säga vilken som är den bästa för det finns ingen som är bra eller vart sen oktober förra året. Vet inte vilken ni andra tycker. Ni måste fått bra mjöl i påsarna om ni tycker 3F pvp som ni skriver. Det var den sista jag beställde men har inte provat den pga att denna enligt en gammal vendor på nätet skulle vara den värsta skiten till mig. Jag föredrar hellre en rc som varken Asken eller Aromer o.s.v har. Eftersom den är klassad så kan jag inte skriva namnet. Shit happen. Som sagt skrev igår ien tråd o låtsades att jag tagit 3f pvp. För den skulle jag aldrig röra. Folk låtsas ju oxå här och där. Sen ville jag bara skriva och varna som man gör när man får nåt skadligt. Det är mänskligt att bry sig om sina medmänniskor. Vad jag vill komma till är jag har lagt ut tusentals kronor på alla substanser då framförallt till s.k Asklepios. Hela året och innan jul förra året. Eftersom en kompis kände sin vän jobbar på postnord har jag bett honom att märka de breven som kommer från asklepios och sen skickar han ett nytt paket varje gång med nåt så jag vet vilket som kommer från vilket. Haft koll så ingen bytt ut paketen. Säkra bevis. Så nu väntar ett jobb att analysera dessa påsar alla försändelser fram tills nu då. Det finns 2 och 3 o.s.v av samma substans. Ett riktigt labb så det blir intressant att få resultatet sen. Inte så att jag vill anklaga Asklepios för att ljuga om innehåll för det är jag övertygad om att dem inte gör och att de flesta andra som beställer där också är medvetna om det Men man ska vara försiktig som det sägs och också om vad man skriver här för endel läser ju härinne. Man ska vara riktigt noga med att inte tro på lögner som man intw vet är sant. Det finns folk som vill skada någon och få med sig andra. Sen är det inte sant vad personen sagt. Jag behöver inte förklara så detaljrikt för ni som läser förstår säkert vad jag menar. Okej till det tokroliga inlägget om kåt och tokrunka på tjack som nån skrev. Ni fattar väl att det bara är påskharen som kan flyga några meter över marken och få kuken och stå och sen gick det. A-pihp kunde man som ni säkert vet runka en 5 timmar och kunde inte få utlösning. Därför den kemin som kapsel i en människor kropp orsakar vissa grejjer i kroppens organ som inte är så bra eller hur ? Det var menat så. Hur lagen tolkar sen det vet vi inte än. Rörigt inlägg eller hur. Fan måste sätta punkt och ta en 46 mg Sk. 3f- Pvp . Jag är ju den enda som är så blåst att jag rör den tycker nog många här som vet. Fortfarande finns tid att förtälja sanningen eller allt man vet om ja just det. Jo en som kallar sig fallen ängel på en webbsida är ju här och läser ibland. Verkar som i inlägget och kommentarer att denne är lite skadad av pv analoger ville hen framföra i sina kommentarer eller kanske nåt annat så läser hen visst här .( du får gärna kontakta mig för tycker du skrev så skevt och gott om rc på asklepios kommentarsfält. Den 3f pvp. Detta inlägg bli långt. En sak är säker att allting har ett pris..så ge dem vad dem begär och låt dem vinna det dom planerat och gör mot dig. Hur skadligt o dumt fick jag lära mig av en person för längesen. Medans de planerar och utför saker så bygger man samtidigt sin egna plan. Att alltid har fakta bevis och vittnen. Hoppas inte du somnar när du kommit hit i mitt inlägg. Långt och hit och dit och svamla kanske enligt nån men det finns tid för ..än så hojta till eller pm om nån känner för att säga något kanske..Jag bits inte. Förresten få fängelseintagna läsa och skriva här på detta vad det nu är för forum ja just det flashback menar jag. Nä nu är jag inte psykotisk..om nån tror det. Jag tog mig rätten och slå två flugor i en smäll. Skoja till det med ett inlägg för vissa andra gör ju det här och samtidigt göra rätt att varna folk för dessa farliga kemikalier. Konstigt att det bara är jag som skriver det här.. Alla vet kanske redan om det så dem behöver väl inte varna varann. Tiden ..men jag kanske skriver ner allt här när allt klart om nån är intresserad av resultatet..Även om nån svamlar i ett inlägg så betydet det inte att det inte ligger en sanning.

Vissa önskar god jul
Tärningen är kastad
Än har inte den feta damen sjungt. hitta ett usb minne med skärmdumpar från en webbplats som var tillgängligt enbart på nätterna. Några årsen nu jag "snattade😀 det från en kompis men hon förlät mig så lugnt. Tack så hemskt mycket för orden.

Kan vi inte bara enas om att du verkar ha tagit mest skada?
Citera
2017-12-21, 21:39
  #496
Medlem
ZOG77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Kan vi inte bara enas om att du verkar ha tagit mest skada?
Do not understand what you mean? Skada?
Citera
2017-12-21, 22:36
  #497
Medlem
ZOG77s avatar
Fan ursäkta men varför är alla så egoistiska här inne när man läser drog trådarna. Tjohoo förstår att man bli upprymd och nåt funkar så hylla man det. Men grejen är med all kemi droger. Ju bra du känner dig på nåt. Ju starkare det är så betyder det oftast alltid att det är det farligaste och eller ju lättare blir du beroende. Och jag måste säga att denna 3f pvp som finns inrikes shop som dom hyllar nu visar verkligen det jag beskriver så så sätt hyllar jag den. Visst alla får inte psykoser eller paranoia eller ångest. Men det finns skador som denna ger och det är kroppens organ eller skador på hjärnan. Allt behöver faktiskt inte finnas dokumenterat först. Det går att räkna ut innan det dokumenteras. Men i detta tröga jävla land skall det hända massa innan det finnd på en läkares bord ytterliga tid tar det innan det finns för allmänheten dokumenterat. Först då vaknar vi och okej det var nåt nytt. Just denna substans namn finns inget dokumenterat. Jag har kollat upp med en som kan det jag inte kan dvs kemi och människokroppen o.s.v. Denna skall tydligen vara skadlig. Jag skriver här för jag vill inte att någon ska bli skadad på nåt sätt av dessa kemikalier. Jag ksn ju bara sprida budskapet och hoppas att det når fram. Sen har jag upplevt det själv. Skiter i mig .jag skulle aldrig ge sådant här till någon annan och jsg tror inte någon egentligen vill utsätta andra eller sig själva heller..men man vet inte alltid vad det är man pysslar med och tänker kanske inte. Kemin är ju bland det farligaste man kan pyssla med och gymnasiekemin räcker inte alltid som kunskap och det vet ju ni..men vill bara förklara mig. Sen blir det svårt när man inte kan skriva allt här öppet. Så ska sluta gnälla om du orkat läsa detta inlägg. Jag kan säga att man leker verkligen med sig med denna substans. O visst fan i helvete är den go för den är så jävla ärlig. Den leker fan med dig om man ksn utrycka det så. Förresten en som säljer på en webbsida säger tilloch med att det är det jävligaste skiten som finns nu och ge fan i den. Det är inte för att sälja själv det hen menade. Du det kan bara säga smack så är du där och det är ingen trevlig upplevelse tydligen. Det är därför som jag snea lite på Ask. Ingen annan säljer den. Vet inte men men hoppas att detta ger något till nån även om de flesta verkar förstå kanske..men inte alla. Sorry för tradigt inlägg. Så tackar jag samtidigt de här på som skriver info som är till nytta ibland.
Må väl vill inte hamna på en bår med en lapp runt tån och inte heller på nån psykiatri avd.
Citera
2017-12-21, 23:24
  #498
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Fan ursäkta men varför är alla så egoistiska här inne när man läser drog trådarna. Tjohoo förstår att man bli upprymd och nåt funkar så hylla man det. Men grejen är med all kemi droger. Ju bra du känner dig på nåt. Ju starkare det är så betyder det oftast alltid att det är det farligaste och eller ju lättare blir du beroende. Och jag måste säga att denna 3f pvp som finns inrikes shop som dom hyllar nu visar verkligen det jag beskriver så så sätt hyllar jag den. Visst alla får inte psykoser eller paranoia eller ångest. Men det finns skador som denna ger och det är kroppens organ eller skador på hjärnan. Allt behöver faktiskt inte finnas dokumenterat först. Det går att räkna ut innan det dokumenteras. Men i detta tröga jävla land skall det hända massa innan det finnd på en läkares bord ytterliga tid tar det innan det finns för allmänheten dokumenterat. Först då vaknar vi och okej det var nåt nytt. Just denna substans namn finns inget dokumenterat. Jag har kollat upp med en som kan det jag inte kan dvs kemi och människokroppen o.s.v. Denna skall tydligen vara skadlig. Jag skriver här för jag vill inte att någon ska bli skadad på nåt sätt av dessa kemikalier. Jag ksn ju bara sprida budskapet och hoppas att det når fram. Sen har jag upplevt det själv. Skiter i mig .jag skulle aldrig ge sådant här till någon annan och jsg tror inte någon egentligen vill utsätta andra eller sig själva heller..men man vet inte alltid vad det är man pysslar med och tänker kanske inte. Kemin är ju bland det farligaste man kan pyssla med och gymnasiekemin räcker inte alltid som kunskap och det vet ju ni..men vill bara förklara mig. Sen blir det svårt när man inte kan skriva allt här öppet. Så ska sluta gnälla om du orkat läsa detta inlägg. Jag kan säga att man leker verkligen med sig med denna substans. O visst fan i helvete är den go för den är så jävla ärlig. Den leker fan med dig om man ksn utrycka det så. Förresten en som säljer på en webbsida säger tilloch med att det är det jävligaste skiten som finns nu och ge fan i den. Det är inte för att sälja själv det hen menade. Du det kan bara säga smack så är du där och det är ingen trevlig upplevelse tydligen. Det är därför som jag snea lite på Ask. Ingen annan säljer den. Vet inte men men hoppas att detta ger något till nån även om de flesta verkar förstå kanske..men inte alla. Sorry för tradigt inlägg. Så tackar jag samtidigt de här på som skriver info som är till nytta ibland.
Må väl vill inte hamna på en bår med en lapp runt tån och inte heller på nån psykiatri avd.


Många kloka synpunkter. Däremot har ingen någonsin antytt att detta är hälsokost direkt. Att denna skulle vara mer skadlig än föregångare vore intressant att höra mer om. Däremot är denna nog inte mer skadlig än 4Fpihp,mildare och ingen sveda osv. Sen är 3f pvp nog inte mer skadlig än föregångarna. Ja den är potent
..men inte som det som fanns på marknaden för 10år sedan....det var starkt,beydligt mer försiktighet krävdes då
Citera
2017-12-22, 04:02
  #499
Medlem
3f-pvp, bra dospotent. funkar garanterat. bästa sen alla dom senaste fiaskona. får vara varsam med dosering dock om man e färsk. kan leda till jobbig puls mm vid överdosering .
Citera
2017-12-23, 08:39
  #500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Do not understand what you mean? Skada?

Du svävar ju iväg åt alla håll i dina väggar av texter, får ju nästan psykos själv av att läsa
Citera
2017-12-23, 12:10
  #501
Medlem
Var tog 6-EAPB vägen? Klassades den?

Har både 3F-PVP och 4-Methyl-NEP och får nog säga att NEP har skönare rus, har dock bara rökt båda. Tycker NEP har mer välmående rus och 3F-PVP mer bjuder på stress-känsla och puls, som visserligen verkar trappas ned när man varit igång en stund.

Kan tänka mig att 3F-PVP blir bättre rusmässigt ju längre man brukar den, så var iaf a-pihp för mig. Fick mindre bieffekter kontra rus efter några dagar.

Tyvärr har jag bara 1g av den jag gillade och 3g av den andra, buhu. Nåja det var mina tankar, dom skiljer sig nog från andras. Ska testa lite olika ROA också så kanske jag ändrar uppfattning.
Citera
2017-12-23, 13:50
  #502
Medlem
gå ner i vikt med laglig cs

Jag lider av ganska stor övervikt vilket lett till att jag isolerar mig. Jag använde amfetamin för 13-15 år sedan o då gick jag ner 35 kg på ett par år. Den klart bästa bantningsmetoden fast kanske inte det smartaste sättet. Jag vill nu använda alla era erfarenheter om rc-cs då inte vill göra nåt olagligt. Av alla lagliga cs på den svenska marknaden finns det nån som är bra mot viktnedgång? Är endast ute efter det. Ingen berusming. På den tiden effedrin var laglig så fungerade den oxå mycket bra.
Citera
2018-01-02, 09:37
  #503
Medlem
-spitzlix-s avatar
Så.. Vilken är bäst i dygnsyfte (2-3dagar)?
Gärna något speedat.
Citera
2018-01-02, 12:41
  #504
Medlem
Vilken rc skulle ni säga är bästa att gå på fest på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback