2017-03-18, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Oj det var mycket du köpt för något du inte gillade. Jo har en vän som har ADHD o asperger och ångest. Hen tycker att den bästa stim nu är Alfa PIHP och 4F-NEP dessförinnan. Kan tänka mig att du har nog inte adhd och dom som inte har det blir glada och uppåt och endel tror dom klarar allt i världen när dom tar affe. De med adhd blir ju lugnare. Skillnaden mellan concerta och amfetamin är att amfetamin bara påverkar dopamin receptorer medans concerta metylfenidat också rör noradenalin. Vad jag tänkte då är att Alfa Pihp påverkar båda exakt som concerta så du blir väl inte så high på Alfa eftersom noradenalin tar bort lite och du hamnar i något slags normal läge och inte känner så mycket av den. Bara något jag tänkte kunde vara en förklaring. Det är inget fel på batchen som Ask** har inne. Tvärtemot mycket bra kvalité. Jag testade den i höstas förra året och den påminner om en annan klassad. Då jag nu inte tar något direkt. Testa lite nångång gjort.

Har han testat 3-FEA med sin ADHD? Resultat?
Citera
2017-03-19, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Oj det var mycket du köpt för något du inte gillade. Jo har en vän som har ADHD o asperger och ångest. Hen tycker att den bästa stim nu är Alfa PIHP och 4F-NEP dessförinnan. Kan tänka mig att du har nog inte adhd och dom som inte har det blir glada och uppåt och endel tror dom klarar allt i världen när dom tar affe. De med adhd blir ju lugnare. Skillnaden mellan concerta och amfetamin är att amfetamin bara påverkar dopamin receptorer medans concerta metylfenidat också rör noradenalin. Vad jag tänkte då är att Alfa Pihp påverkar båda exakt som concerta så du blir väl inte så high på Alfa eftersom noradenalin tar bort lite och du hamnar i något slags normal läge och inte känner så mycket av den. Bara något jag tänkte kunde vara en förklaring. Det är inget fel på batchen som Ask** har inne. Tvärtemot mycket bra kvalité. Jag testade den i höstas förra året och den påminner om en annan klassad. Då jag nu inte tar något direkt. Testa lite nångång gjort.

Märklig kommentar då jag köpte minimum av alla 3 substanser jag nämner. Och jag gillade 2/3 hyffsat. Men det var första gången på alla av dem, vilket framgår så du snackar skit! Eller så kan du inte läsa, eller är du nåt jävla troll! Försvinn för fan!
Senast redigerad av TheMasseur 2017-03-19 kl. 08:45.
Citera
2017-03-19, 11:29
Medlem
rainheroins avatar
Behöver råd vilken den mest lämpliga Stim är just nu om man jobbar på djurpark? Långa dagar och behöver energi för att klara av passen som blir. Utan att bli flummig så klart.. jag har ju ändå hand om djurens liv .. 🙈🙉🙊 har ingen exp angående nya rc, bara tidigare ... 4f pvp och 3 fpm.
Citera
2017-03-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainheroin
Behöver råd vilken den mest lämpliga Stim är just nu om man jobbar på djurpark? Långa dagar och behöver energi för att klara av passen som blir. Utan att bli flummig så klart.. jag har ju ändå hand om djurens liv .. 🙈🙉🙊 har ingen exp angående nya rc, bara tidigare ... 4f pvp och 3 fpm.

Beror mkt på vilka djur det finns i djurparken. Jag tror 3-FEA skulle passa bra men har inte testat det ännu, har sample på väg hem. :-)
Citera
2017-03-21, 10:15
Medlem
remedy4sanitys avatar
tjo, pulverpolare! har aldrig varit stor i rc förutom vad gäller hallucinogena (har visserligen slängt i mig synthacaine och mdpv en del för länge sedan, men det är inget av de båda substansernas effekter jag söker), har varit ren från tjack i över ett år och behöver verkligen något cs för att ge mig lite kraft och motivation i vardagen, utan att vara en psykotisk slav under tjacket. har kikat på 3-FEA, ethylcaine och 4F-NEP, men det som gör mig tveksam är att jag vill ha något med så lite euforiskt rus som möjligt, jag vill ha något som får mig upp och motiverad på morgonen; inga seratonerga bakåtvolter. har provat elvanse och det faller mig ganska bra i smaken, men jag vill gärna ha pulverform. vill helt enkelt bli vardagssnabb utan att bli manisk, övereuforisk och uppenbart påtänd.
så, vad rekommenderar expertisen?
Senast redigerad av remedy4sanity 2017-03-21 kl. 10:53.
Citera
2017-03-21, 13:20
Medlem
Om du tänkt leva på det och fungera som en normal människa är all form av "riktiga" läkemedel överlägsna. Just elvanse känns väldigt stabil och hållbar, iaf för mig, då den inte har den där knarkiga metylfenidatkänslan utan mer rent tjack med depåeffekt. Risken med allt form av pulver blir ju att du börjar ta mer och mer och blir slav till det såklart.

off topic, om jag söker lite roligt pundigt folk att hänga och snacka med irl (stockholm, vill inte köpa eller sälja några droger) finns det några schyssta pubbar eller andra events någon kan tipsa om ? Är relativt ny i utelivet här
Citera
2017-03-21, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remedy4sanity
tjo, pulverpolare! har aldrig varit stor i rc förutom vad gäller hallucinogena (har visserligen slängt i mig synthacaine och mdpv en del för länge sedan, men det är inget av de båda substansernas effekter jag söker), har varit ren från tjack i över ett år och behöver verkligen något cs för att ge mig lite kraft och motivation i vardagen, utan att vara en psykotisk slav under tjacket. har kikat på 3-FEA, ethylcaine och 4F-NEP, men det som gör mig tveksam är att jag vill ha något med så lite euforiskt rus som möjligt, jag vill ha något som får mig upp och motiverad på morgonen; inga seratonerga bakåtvolter. har provat elvanse och det faller mig ganska bra i smaken, men jag vill gärna ha pulverform. vill helt enkelt bli vardagssnabb utan att bli manisk, övereuforisk och uppenbart påtänd.
så, vad rekommenderar expertisen?

Tog 3-FEA i somras. Fan vilken härlig substans... rekommenderas!
Citera
2017-03-23, 15:10
Medlem
FallenCSs avatar
Har testat en del olika CS RC
genom tiderna. Tyvärr så är de bästa (enligt mig) klassade.

Men kan tipsa om A-pihp för tillfället iallafall. Har både rökt (meth pipa) samt snortat. Både roa fungerar utmärkt och ger bra effekt.

(kan nämna att min produkt kom från askens nuvarande batch)
Citera
2017-03-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallenCS
Har testat en del olika CS RC
genom tiderna. Tyvärr så är de bästa (enligt mig) klassade.

Men kan tipsa om A-pihp för tillfället iallafall. Har både rökt (meth pipa) samt snortat. Både roa fungerar utmärkt och ger bra effekt.

(kan nämna att min produkt kom från askens nuvarande batch)

vem saknar inte 3,4-CTMP??
Citera
2017-03-23, 18:40
Medlem
FallenCSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
vem saknar inte 3,4-CTMP??

Jadu... Den var verkligen helt gudomlig i mina ögon

Men vi får hålla tummarna att de kommer på något ännu bättre
Citera
2017-03-24, 09:53
Medlem
remedy4sanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av men-orka
Om du tänkt leva på det och fungera som en normal människa är all form av "riktiga" läkemedel överlägsna. Just elvanse känns väldigt stabil och hållbar, iaf för mig, då den inte har den där knarkiga metylfenidatkänslan utan mer rent tjack med depåeffekt. Risken med allt form av pulver blir ju att du börjar ta mer och mer och blir slav till det såklart.

jo, lisdexamfetamin vore väl en utopi, men tycker mig ha helt omöjligt att hitta fungerande shoppar där de erbjuder't...
Citera
2017-03-24, 12:29
Medlem
TechoNisses avatar
Kan rekommendera zerohole.n**få dom levererar,fick hem 1g3-fea samt ett sample på 3-oxo-pcm, väldigt bra kundservice o kommer köpa av dom föer ggr.

Mvh TechoNisse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in