2022-05-27, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allseeingeyee
Nu när 2mepvp inte går o få tag på, vad är de näst bästa alternativet ?

Inrikes är det tyvärr skralt med alternativ, skulle säga ad2pv men på sistone har deras batcher varit inaktiva tyvärr

mvh SS
Citera
2022-05-27, 17:31
Medlem
allseeingeyees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Inrikes är det tyvärr skralt med alternativ, skulle säga ad2pv men på sistone har deras batcher varit inaktiva tyvärr

mvh SS
Tack för svar, hur är de med utrikes sidor, kommer breven fram eller ?
Citera
2022-05-27, 20:34
Medlem
När inrikesmarknaden nu ser ut som den gör undrar jag samma sak (om det finns utrikes shoppar som funkar). Som oinsatt är det ju väldigt svårt att bedöma hur seriösa dom är utifrån deras hemsidor, men jag utgår från att många är scammers, och att sidor där det diskuteras vilka som är legit och inte, inte heller är att lita på.

Nu får ju inte shoppar diskuteras här, men om någon mer insatt vill skicka ett PM tar jag gärna emot det.

Sen får man väl komma ihåg att:
- ”Förstörelselagen” (vad den nu heter) ger tullen rätt att beslagta allt, även helt lagliga saker.
- Det förmodligen är en bra idé att ha städat hemma och vara städad själv när man väntar leverans.

Vi som uppskattar olika lagliga rc har verkligen fått se inrikesmarknaden gå ner sig senaste åren. ☹️

God kväll!
Citera
2022-05-29, 10:35
Medlem
Citat:

Jag undrar också detta, någon som vet? Jag väntar nämligen på saker utifrån, så kommer kunna svara på frågan någon gång de kommande 2 veckorna, men man skulle ju ha haft lite kött på benen innan så man vet vad man kan förvänta sig, istället för som nu, att hejvilt ha testat utrikes.
Citera
2022-05-29, 17:42
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Det är ett lotteri.
Citera
2022-05-29, 19:19
Medlem
Citat:

Mycket blir taget i tullen men mycket slinker igenom oxå. Det är en chansning man får ta. Beställ lagliga grejer eller åtminstone inte nark klassade substanser så kommer tullen bara göra sig av med din beställning. Man får ett brev där dom skriver att dom hittat diverse och kommer enligt förstörande lagen göra sig av med det.

Försök att inte beställa ifrån Holland, Spanien och Kina.
Citera
2022-05-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supadope01
Mycket blir taget i tullen men mycket slinker igenom oxå. Det är en chansning man får ta. Beställ lagliga grejer eller åtminstone inte nark klassade substanser så kommer tullen bara göra sig av med din beställning. Man får ett brev där dom skriver att dom hittat diverse och kommer enligt förstörande lagen göra sig av med det.

Försök att inte beställa ifrån Holland, Spanien och Kina.

Inte heller Nederländerna, antar jag?

edit: eller menar du Nederländerna när du säger Holland
Citera
2022-06-20, 11:14
Medlem
Är 4F-MAR klassad eller är den fortfarande laglig?
Citera
2022-06-20, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlanningen73
Är 4F-MAR klassad eller är den fortfarande laglig?

går lätt att kolla upp sådant här på fhm's hemsida:
https://www.folkhalsomyndigheten.se/...ubstanser-nps/
Citera
2022-06-22, 09:24
Medlem
Provade 4f-mar inatt. Helt galet att dom beskriver det som amfetamin. Jag körde Iv. Jävlar vilken resa jag åkte på . Slog i mig alldeles för mycket. Jag slog i mig mig med tron att det skulle vara som amfetamin. Det var som att hela hjärnan bara skar ihop
Citera
2022-06-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlanningen73
Provade 4f-mar inatt. Helt galet att dom beskriver det som amfetamin. Jag körde Iv. Jävlar vilken resa jag åkte på . Slog i mig alldeles för mycket. Jag slog i mig mig med tron att det skulle vara som amfetamin. Det var som att hela hjärnan bara skar ihop

Känns som du inte läst i tråden så noggrant angående dosering. Det som sagts tidigare är doser nasalt, oralt och rökande på 40-60mg vilket är betydligt mindre doser än om du jämförelsevis skulle ta amfetamin/meta amfetamin. Enda som sagts är att ruset är liknande inte styrka.
Aja hoppas du drar lärdom till nästa gång och forska lugnt!

Mvh. SS..
Citera
2022-06-23, 22:32
Medlem
Vad är det hos en rc-brukare som driver h*n att hitta nya substanser att testa när substanser blir klassade? Att man vill ha lagliga alternativ förstår jag. Är det up för jobb eller vård som är anledningen, beroende av klassad narkotika man försöker gå runt? Kanske har ögonen på sig av polisen? Bara nyfiken av mig och vill få en liten inblick i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in