Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-24, 22:04
  #301
Medlem
Varför ge sig på massa konstig RC och vara försökskanin? Köp riktigt knark istället så man har åtminstone​ lite hum om vad man pillar i sig. Är inte det att föredra? Sen vill jag passa på att ge en känga åt alla de shoppar som tar dar på sig att svara på ett enkelt jävla mail. Ska det va så svårt? Speciellt ni som har skitbra kommunikation före betalning, men så fort man betalt så får man vackert sitta och vänta sig blå och inga svar på mailen får man heller, eller på sin höjd undvikande svar lite luddigt formulerat så man blir tvungen att skriva igen. Inte blir man någon stammis hos er inte!
En eloge till de som svarar snabbt och levererar snabbt. Beställde av Diamantens i dag, mycket trevlig och snabb kommunikation, dyker gubben upp lika fort så blir det tokgröning på den! Angående kommunikation så har många mycket att lära av dom!
__________________
Senast redigerad av Sverigesbennyhill 2017-03-24 kl. 22:14.
Citera
2017-03-24, 22:14
  #302
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesbennyhill
Varför ge sig på massa konstig RC och vara försökskanin? Köp riktigt knark istället så man har åtminstone​ lite hum om vad man pillar i sig. Är inte det att föredra? Sen vill jag passa på att ge en känga åt alla de shoppar som tar dar på sig att svara på ett enkelt jävla mail. Ska det va så svårt? Speciellt ni som har skitbra kommunikation före betalning, men så fort man betalt så får man vackert sitta och vänta sig blå och inga svar på mailen får man heller, eller på sin höjd undvikande svar lite luddigt formulerat så man blir tvungen att skriva igen. Inte blir man någon stammis hos er inte!
En eloge till de som svarar snabbt och levererar snabbt. Beställde av Diamantens dag, mycket trevlig och snabb kommunikation, dyker gubben upp lika fort så blir det tokgröning på den! Angående kommunikation så har många mycket att lära av dom!
Lämna up hos soc etc är en stor anledning. Sen föredrar väl en del, som mig, vissa RCs. Föredrar PV framför tjack, Mephedrone före MDMA och vice versa. Sen alltid kul att forska nya substanser.
Citera
2017-03-24, 22:18
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Lämna up hos soc etc är en stor anledning. Sen föredrar väl en del, som mig, vissa RCs. Föredrar PV framför tjack, Mephedrone före MDMA och vice versa. Sen alltid kul att forska nya substanser.

Jo det är klart, du har så rätt där😀 utgick från mig själv. Men alla har ju sina skäl och favoriter såklart. Varför PV före tjack då tex.?
Citera
2017-03-24, 23:28
  #304
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesbennyhill
Jo det är klart, du har så rätt där😀 utgick från mig själv. Men alla har ju sina skäl och favoriter såklart. Varför PV före tjack då tex.?
Ajo sant hehe 😁 nja tycker det slår bättre, som en riktig käftsmäll vet inte hur jag ska förklara.. Ruset känns kraftigare 🤔 åh då har jag testat bra mycket tjack i dess olika former och potenser. Fastnade direkt för MDPVt när det fanns, man blev fjuttad som heter duga
Citera
2017-03-25, 03:27
  #305
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Ajo sant hehe 😁 nja tycker det slår bättre, som en riktig käftsmäll vet inte hur jag ska förklara.. Ruset känns kraftigare 🤔 åh då har jag testat bra mycket tjack i dess olika former och potenser. Fastnade direkt för MDPVt när det fanns, man blev fjuttad som heter duga

Samma här med de bra katinonerna som meffet när jag började köra de IV. Satan vad det slog. Samt röka olika PV och meta. Ritualerna kring både och i sig är nästan halva nöjet också.
Citera
2017-03-25, 08:52
  #306
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Samma här med de bra katinonerna som meffet när jag började köra de IV. Satan vad det slog. Samt röka olika PV och meta. Ritualerna kring både och i sig är nästan halva nöjet också.
Haha ja precis, fan det va tider det!
Citera
2017-03-25, 11:15
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesbennyhill
Varför ge sig på massa konstig RC och vara försökskanin? Köp riktigt knark istället så man har åtminstone​ lite hum om vad man pillar i sig. Är inte det att föredra?

Det tar ofta väldigt lång tid att få hem sin beställning från dessa tjackshoppar.
En RC beställning tar 1 dag sen är det framme. Sen som tidigare nämnt syns många RC inte i up.
Citera
2017-03-28, 19:55
  #308
Medlem
Har nu provat 3-FEA... Bara använt det på jobbet 10-20 mg åt gången på jobbet. Absolut bästa som finns just nu! Handlade det från vad jag vet enda shoppen som har det nu inrikes - zerohole.n*t
Citera
2017-03-28, 19:58
  #309
Medlem
Så, vad är bästa alternativet nu då? Om man inte vill sitta 3 dygn och tugga fradga utan mer vimsa omkring i solen och kunna sova lite hyggligt när man tröttnar på kvällskvisten.
Citera
2017-03-28, 21:01
  #310
Medlem
som inte är tjack menar du?
Citera
2017-03-28, 21:03
  #311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
som inte är tjack menar du?

Får kolla uppet! Nu har jag en substans o börja udnersöka iaf! Tack.
Citera
2017-03-28, 22:52
  #312
Medlem
FallenCSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Får kolla uppet! Nu har jag en substans o börja udnersöka iaf! Tack.


Du vill inte skriva vilken substans du har?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback