2017-02-28, 15:11
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
3-bmc, 6-eapb typ.

Tack! 3-bmc är nog poppis, verkar slut i lager överallt!
Citera
2017-02-28, 15:24
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Tack! 3-bmc är nog poppis, verkar slut i lager överallt!
3-bmc va sådär, saknades en del saker i ruset för mig.. Men smaken är som baken
Citera
2017-02-28, 15:26
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
3-bmc va sådär, saknades en del saker i ruset för mig.. Men smaken är som baken

Ja det har du rätt i, man vet ju aldrig förrän man har testat!
Citera
2017-02-28, 16:11
Bannlyst
3-BMC är min bästa på evigheter!
Citera
2017-02-28, 17:33
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ja det har du rätt i, man vet ju aldrig förrän man har testat!
Precis!köp på dig 500mg när den är tillbaka och testa ^^
Citera
2017-03-03, 01:46
Medlem
Gaspedalas avatar
Finns det verkligen inget på marknaden som liknar coco eller tjo?

A-pihp var ju tex skit. SKIT!?

Hur svårt ska det vara för kineserna (asså inget mot kineser, bästa vän är kines...) att slänga ihop något som är potent och härligt som "originalen"?
Citera
2017-03-04, 02:20
Medlem
kopparbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspedala
Finns det verkligen inget på marknaden som liknar coco eller tjo?

A-pihp var ju tex skit. SKIT!?

Hur svårt ska det vara för kineserna (asså inget mot kineser, bästa vän är kines...) att slänga ihop något som är potent och härligt som "originalen"?

Du tog orden ur munnen på mig!
Citera
2017-03-09, 04:46
Bannlyst
5-MAPDI, 3F-Mefedron, 4f-nep och Dimethylone (BK-MDDMA) verkar vara serotonerga. Vilken fungerar bäst? Och vilket intagningssätt har ni använt? IV/oralt/nasalt? Tänker mest på IV.

A-pihp och 3-BMC har jag testat, och 3-BMC använde jag inte speciellt mycket av, men verkade ha ett långt rus, dock vet jag inte om några serotonerga effekter.
Citera
2017-03-12, 14:16
Medlem
Bästa rcn som vardagsstim för energi någon?

Mvh
Citera
2017-03-17, 12:28
Medlem
Läste mej fram till att Alfa-PiHP skulle vara nåt att ha om någon gällande rc. Att det skulle räcka med ca 25 mg så skulle det garanterat slå på.

Har hursomhelst intagit ca 100 mg köpt på asken. Har rökt, snortat och bombat men nja... Visst känner jag men det var inte mkt att ha.

För att säga något direkt relevant till ämnet så tycker jag att den bästa rc stimulanten just nu är 4F-NEP. Man blir som man ska på en stimulant.

Och vill man sen landa på en rc så är Norflurazepam klart godkänt!

P.S Det måste tilläggas att jag inte skulle få för mej att skriva här om jag inte hade tagit Alfa-PiHP. Vet inte, den kanske krockar med nåt jag tog igår... Har ändå ca 350 mg kvar så vi får se...
Senast redigerad av TheMasseur 2017-03-17 kl. 12:44.
Citera
2017-03-18, 00:22
Medlem
Kommer 3-FEA / 3-Fluoroethamphetamine vinna bästa CS i år? Vad tror ni?

"3-Fluoroethamphetamine (also known as 3-FEA and PAL-353) is a novel synthetic ring-substituted fluorinated amphetamine compound that produces entactogenic and stimulant effects. It is part of a series of designer drug fluorinated amphetamine analogs that include such compounds as 2-FA, 2-FMA, 3-FA and 4-FA.

Like its parent compound 3-FA, the pharmacological, toxicological, and subjective effects of 3-FEA in humans have yet to be mapped out in detail. Early reports have so far characterized 3-FEA as a moderately potent serotonin-dominant triple monoamine releaser (or triple reuptake inhibitor) that produces a unique balance of entactogenic and stimulant effects that skews more to the hedonic-euphoric side (like its popular predecessor 4-FA) than towards the functional and productive (e.g. 2-FA or 2-FMA)."
Citera
2017-03-18, 04:35
Citat:
Ursprungligen postat av TheMasseur
Läste mej fram till att Alfa-PiHP skulle vara nåt att ha om någon gällande rc. Att det skulle räcka med ca 25 mg så skulle det garanterat slå på.

Har hursomhelst intagit ca 100 mg köpt på asken. Har rökt, snortat och bombat men nja... Visst känner jag men det var inte mkt att ha.

För att säga något direkt relevant till ämnet så tycker jag att den bästa rc stimulanten just nu är 4F-NEP. Man blir som man ska på en stimulant.

Och vill man sen landa på en rc så är Norflurazepam klart godkänt!

P.S Det måste tilläggas att jag inte skulle få för mej att skriva här om jag inte hade tagit Alfa-PiHP. Vet inte, den kanske krockar med nåt jag tog igår... Har ändå ca 350 mg kvar så vi får se...
Oj det var mycket du köpt för något du inte gillade. Jo har en vän som har ADHD o asperger och ångest. Hen tycker att den bästa stim nu är Alfa PIHP och 4F-NEP dessförinnan. Kan tänka mig att du har nog inte adhd och dom som inte har det blir glada och uppåt och endel tror dom klarar allt i världen när dom tar affe. De med adhd blir ju lugnare. Skillnaden mellan concerta och amfetamin är att amfetamin bara påverkar dopamin receptorer medans concerta metylfenidat också rör noradenalin. Vad jag tänkte då är att Alfa Pihp påverkar båda exakt som concerta så du blir väl inte så high på Alfa eftersom noradenalin tar bort lite och du hamnar i något slags normal läge och inte känner så mycket av den. Bara något jag tänkte kunde vara en förklaring. Det är inget fel på batchen som Ask** har inne. Tvärtemot mycket bra kvalité. Jag testade den i höstas förra året och den påminner om en annan klassad. Då jag nu inte tar något direkt. Testa lite nångång gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in