2017-01-29, 03:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag kan rekommendera 6-eapb. Den är lätt den bästa centralstimulantia som jag teststat på ett tag. Men lite less på den p.g.a käkspänningarna från helvete och att jag fick så jävla ont i ögonen av den. Har fortfarande lite ont i ögonen om jag anstränger dem. Men på plus sidan är att man blir speedad och får eufori.
Citera
2017-01-30, 12:53
Medlem
-spitzlix-s avatar
Finns det ingen som är lätt att somna på/efter utan benzo eller så? Typ som sömnen blir på 4f-neb? Börjat blivit lite småless på evighetsstimulanser
Citera
2017-01-30, 15:32
Medlem
Denna frågan har säkert ställts flera gånger redan. Men här kommer den igen då jag har massa skolarbete framför mig

Bästa Plugg/jobb/vardag RC:n för oralt bruk som gärna är lik ritalin/metamina.

Dem jag kollat på är:

4f-Eph Pulver eller Tabs 20mg
4f-neb
2-ma

Har jag missat någon? och vilken dosering rekomenderas?
Citera
2017-01-30, 16:13
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Denna frågan har säkert ställts flera gånger redan. Men här kommer den igen då jag har massa skolarbete framför mig

Dem jag kollat på är:

4f-neb
2-ma

Eph pulver skulle jag rekommendera, inte testat neb men Föredrar eph pulver alla dagar
Citera
2017-01-30, 16:15
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:

Dem jag kollat på är:

4f-neb
2-ma

4f-eph tyckte jag var ganska likt ritalin, men var lite mer välmående och skönare rus, om du ska ha för plugg vet jag inte hur den funkar då jag inte tagit den för de ändamålet nån gång
Citera
2017-01-30, 16:15
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:

Dem jag kollat på är:

4f-neb
2-ma

4f-neb om du ska va bland folk osv mild och fin stimulant.
Citera
2017-02-02, 15:58
Medlem
Citat:

Dem jag kollat på är:

4f-neb
2-ma

Prövat Eph-20 mg tab och 4f-neb nu i detta syftet.

Först gången på tabs tog jag 1 för att senare sen fylla på med 1,5 under tungan. Fick bara en oroskänslan samt lite hjärtbank. Nu tog jag 2st direkt och det känns lite bättre men långt ifrån vad jag känner på T.ex. 30 mg Ritalin.

4f-neb är som sagt en myskänsla, men gick jäkligt snabbt innan det dog och då kändes det lite som när E ruset tar slut. Funkar inte alls att ta i vardagen och aledes för dossvag.

Nu ligger 4f-beo på posten så recencion kommer på den sen
Citera
2017-02-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Testat IV/Folie? Annars får du typ trippla mängden utrikes

Har testat IV med en rejäl mängd pulver men gav absolut ingenting mer än slöseri av pulver

Enda som fungerar på mig med Ortetamin är oralt bruk dvs bomba pulvret men då oxå i stor mängd dock 🙄😳
Citera
2017-02-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Har dem en ny batch?

Jag tycker den var bäst intill inaktiv men den var bland det absolut värsta som kommit upp i min snok

Första batchen jag beställde var verkligen MVG, andra, tredje var G, fjärde, femte var mellan G o IG, sjätte var VG nyaste som jag gjort en bulkorder på som jag får hem imorgon 3/2 eller på måndag 6/2 ska tydligen vara en helt "ny" dunderbatch om man ska tro Asklepios...

Får återkomma med rapport när jag testat den med två olika sorters administreringar
Citera
2017-02-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Bombar ni den? Fick noll effekt från 1 g nasalt.

Har provat att ta nasalt = 0 effekt
Provat stora doser IV = 0 effekt

Tar bomber rejäla doser = bra påslag men att tro att man får samma hårda hetsiga påslag som vid vanligt amfetamin är bara att lura sig själv tyvärr

Det är ju tjacklight dock och då blir påslaget tjacklight version oxå även om man blir " påtänd" och kåt 😛
Citera
2017-02-02, 21:33
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Har testat IV med en rejäl mängd pulver men gav absolut ingenting mer än slöseri av pulver

Enda som fungerar på mig med Ortetamin är oralt bruk dvs bomba pulvret men då oxå i stor mängd dock 🙄😳
Ah fan vad surt mannen
Tolerans kanske?
Citera
2017-02-02, 21:47
Medlem
Vilken är den bästa tjackliknande stimulanten just nu? Jo, den som ska använda substansen går på SSRI, värt att tilläggas kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in