Dålig på vilka RC som finns,
finns det ngn som inte ger några utslag på sticka när man lämnar urinprov
och som är upp-piggande /euforisk/mys/tjack liknande?
CS-RS som ger lugn och välbehag, ökad energi - dock ej stirr - samt ökad social förmåga, tack.
a-pihp i lagom dos och inte alltför ofta,den är iallafall inget totalt skräp som det mesta verkar vara i nuläget. Nackdelen är återdoseringsbehovet och att den verkar rätt vanebildande
Dålig på vilka RC som finns,
finns det ngn som inte ger några utslag på sticka när man lämnar urinprov
och som är upp-piggande /euforisk/mys/tjack liknande?
Nån man kan ta för mer focus i vardagen???
4f-neb är mysig, mild stimulant. Dock inte tjackliknande vid rek. dos.
Prövat Eph-20 mg tab och 4f-neb nu i detta syftet.
Först gången på tabs tog jag 1 för att senare sen fylla på med 1,5 under tungan. Fick bara en oroskänslan samt lite hjärtbank. Nu tog jag 2st direkt och det känns lite bättre men långt ifrån vad jag känner på T.ex. 30 mg Ritalin.
4f-neb är som sagt en myskänsla, men gick jäkligt snabbt innan det dog och då kändes det lite som när E ruset tar slut. Funkar inte alls att ta i vardagen och aledes för dossvag.
Nu ligger 4f-beo på posten så recencion kommer på den sen
Fortsätter min forskning kring bäst vardags stimulansen och 4-nep är nu ohotad 1a vid oralt intag. Negativa är att man behöver fylla på så ofta.
Fick lite bättre effekt av eph tabbarna igår när jag tog 2-3 st under kost tid men något känns inte rätt med dessa. Pulver kanske är bättre men tyvär slut hos asken.
Vad tkr folket om ortetamin? Funkar 1 50mg kapseln som substitut för Ritalin och hur länge sitter effekten i?
Den bästa amfetaninliknande substansen just nu, är det ortetamin? Äter SSRI och använder tjack utan några som helst problem.
2 ortamin tabbar känns som 1-2 metamina typ. Gillar den hyfsat dock ganska dyr att ta istället för annan Adhd medecin. Fick även lite tjackrysningar men var inga problem att sova 5 timmar efter sista kapseln.
Någon som kört 4-eph pulvret oralt? Tabbarna var ju värdelösa. Hur lång effekt har man och vilken dos oralt? 40-50mg? Liknar den mest Ritalin?
2 ortamin tabbar känns som 1-2 metamina typ. Gillar den hyfsat dock ganska dyr att ta istället för annan Adhd medecin. Fick även lite tjackrysningar men var inga problem att sova 5 timmar efter sista kapseln.
Någon som kört 4-eph pulvret oralt? Tabbarna var ju värdelösa. Hur lång effekt har man och vilken dos oralt? 40-50mg? Liknar den mest Ritalin?
Då blir den ju svindyr att använda. Dom borde ju sänka priset ordentligt på den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!