2017-01-27, 21:35
Medlem
Tycker Ortetamin är en helt suverän och bra RC centralstimulerande drog

Enda tråkiga om man måste säga nått negativt är väl att det krävs ganska rejäla doser för att få ett bra påslag och där med en aningen " dyrt" / dos o rus

Men jag tycker den är en bra ersättare för vanligt amfetamin om man tycker om att få ett lugnare rus som man inte blir stirrig av på samma sätt som med vanligt amfetamin
Citera
2017-01-27, 22:02
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc

Enda tråkiga om man måste säga nått negativt är väl att det krävs ganska rejäla doser för att få ett bra påslag och där med en aningen " dyrt" / dos o rus

Men jag tycker den är en bra ersättare för vanligt amfetamin om man tycker om att få ett lugnare rus som man inte blir stirrig av på samma sätt som med vanligt amfetamin
Testat IV/Folie? Annars får du typ trippla mängden utrikes
Citera
2017-01-27, 23:16
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-

Hmm.. 4f-neb låter som något. Tefatspupiller vid stor dos dock, men smådutta varannan timme går fint och nemas problems med sömnen. Gå in på tråden ang. den substansen, tror den är något som passar

t

Tack, tar och kollar där.
Citera
2017-01-27, 23:18
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Tack, tar och kollar där.
Gör så. Perfekt för vardagen att ta lite ibland, uppliftande och dold energi. Men man blir trött när det går ut, gäspningar from hell
Annars fyll kapslar mws typ 50-80mg och droppa varannan timme under dagen.
Citera
2017-01-27, 23:23
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Gör så. Perfekt för vardagen att ta lite ibland, uppliftande och dold energi. Men man blir trött när det går ut, gäspningar from hell
Annars fyll kapslar mws typ 50-80mg och droppa varannan timme under dagen.

Sounds custom fucking designed for my needs.
Tror inte tröttheten när det går ur kommer vara ett så stort problem, det är en spark på morgonen jag behöver. Typ kaffe+++ och lite benso- .
Citera
2017-01-27, 23:28
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Sounds custom fucking designed for my needs.
Tror inte tröttheten när det går ur kommer vara ett så stort problem, det är en spark på morgonen jag behöver. Typ kaffe+++ och lite benso- .
Ja, skapligt fjuttad på denna nu haha, bomb på 120mg åh näsa på 50mg. Tog denna som fan när jag byggde lägenhet. Märkt att pupillerna bara blir större när det är mindre ljus kring en och normala annars. Ah en spark, då är detta bra, speciellt på morgonen om magen är tom då är en 80-100mg bomb perfekt åh verkar skapligt snabbt.
Citera
2017-01-28, 01:38
Medlem
Jakåps avatar
Mitt bidrag blir 6-EAPB, mycket trevlig substans som är ny för min egen del, har intagit 200 mg tidigare ikväll, tillförde proskalin efter några timmar vilket hittills får ses som ett trevligt tillskott till kvällen trevlig kombo. Detta kommer antagligen bli en lång natt.
Senast redigerad av Jakåp 2017-01-28 kl. 01:51.
Citera
2017-01-28, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ja, skapligt fjuttad på denna nu haha, bomb på 120mg åh näsa på 50mg. Tog denna som fan när jag byggde lägenhet. Märkt att pupillerna bara blir större när det är mindre ljus kring en och normala annars. Ah en spark, då är detta bra, speciellt på morgonen om magen är tom då är en 80-100mg bomb perfekt åh verkar skapligt snabbt.

Du som verkar ha lite koll, vilken är bäst nu? 3-BMC, 6-AEPB? De kanske man inte kan jämföra iofs.
Citera
2017-01-28, 21:18
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Du som verkar ha lite koll, vilken är bäst nu? 3-BMC, 6-AEPB? De kanske man inte kan jämföra iofs.
I överlag 6-eapb utav tvekan. Inget snack om saken
Den har fart som bara den när den kickar igång, välmående typ mdma light sen övergår det till tjackigt rus på afterglowen. Så kör på 6-eapb, värd varenda krona tycker jag
Citera
2017-01-29, 01:26
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc

Har dem en ny batch?

Jag tycker den var bäst intill inaktiv men den var bland det absolut värsta som kommit upp i min snok
Citera
2017-01-29, 01:28
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Slår ett gott ord för 2-ma/ortetamin med. Perfekt för vardagen och vid tråkiga sysslor

Bombar ni den? Fick noll effekt från 1 g nasalt.
Citera
2017-01-29, 01:35
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Bombar ni den? Fick noll effekt från 1 g nasalt.
Kört bomb, IV och nasalt. Funkade på alla och bäst IV. Segt att det inte bet på dig :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in