Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-16, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Du skrev ju I en tråd häromdagen att du är helt ren från precis allt.

Även när man blir ren och är det, kan man ta något litet snedsteg utan att återfalla helt och börja missbruka, speciellt vid intag utav alkohol om man inte dricker annars då man förlorar kontrollen lite mer då. Det är en del utav läkningsprocessen när man vill eller blir ren, klanka inte ner på människan då många verkar må skit. Speciellt med detta vaccinpasshelvete de inför nu.

Jag har mått så djävla dåligt förut att jag förstår varför man väljer att använda något för att dämpa. Det är egentligen inte fel, för att droger har medicinsk användning också egentligen. Det är inte alla som sitter och tar enorma mängder på värsta sättet för att bli så väck som möjligt, vissa tar något litet för att orka med vardagen och många lider utav psykiskt lidande som de brottas med.

Är inte emot rekreationellt användande heller egentligen men valt en annan väg i livet och inser att det är mycket lättare att motstå rusen och speciellt missbruk när man mår bättre, därav jag tänkte på detta med hans och din post.

Men de bästa jag provat förut minns jag är 4f MAR, ad2pv, och 2me pvp verkar bra dock inte testat den. 4b mar var också definitivt godkänd och bör utforskas mer förmodligen för den som är aktiv.
3f neb var kanske min favorit, synd för shoppen verkar ej vara aktiv längre överhuvudtaget.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-12-16 kl. 01:45.
Citera
2021-12-17, 02:35
Medlem
Tja finns det någon stabil grön hemisida att beställa irinkes rc från nu för tiden? Kikade in här för såg nån annan skrivit nylingen men kikade in på R*inrikes hemsida och den såg så fattig ut så man blev ju rädd så måste ju garanterat kika med flashback innan man gör någon order
Citera
2021-12-17, 22:22
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyw
Tja finns det någon stabil grön hemisida att beställa irinkes rc från nu för tiden? Kikade in här för såg nån annan skrivit nylingen men kikade in på R*inrikes hemsida och den såg så fattig ut så man blev ju rädd så måste ju garanterat kika med flashback innan man gör någon order

hygea är väl de enda inrikes. rcinrikes vet jag inte om de skickar då jag inte köpt där, men de har inte något jag vill ha heller!
Citera
2021-12-18, 00:28
Medlem
Tacksam för svar, trevlig helg
Citera
2021-12-18, 01:12
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyw

Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
hygea är väl de enda inrikes. rcinrikes vet jag inte om de skickar då jag inte köpt där, men de har inte något jag vill ha heller!

RC-I har sex produkter och Hygea fem. Ni har inte varit inne på någon sida eller beställt något. Ni har inte tagit del av andra köpares recensioner. Inlägg som era är ju totalt intetsägande. Hur kan då någon av er anse sig ha något att säga om något?
Citera
2021-12-18, 04:54
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
RC-I har sex produkter och Hygea fem. Ni har inte varit inne på någon sida eller beställt något. Ni har inte tagit del av andra köpares recensioner. Inlägg som era är ju totalt intetsägande. Hur kan då någon av er anse sig ha något att säga om något?

Fattar inte alls hur du tolkade mitt inlägg där, jag har beställt från hygea, sa aldrig att jag inte gjort det. Jag skrev att det är dem jag vet är gröna? Och rc-i skrev jag att jag inte köpt från och vill inte pga av deras utbud inte är något jag vill ha, därav kunde jag inte säga ifall de skickar ut eller inte....

Läste du vad jag skrev ens?
Citera
2021-12-19, 13:55
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Fattar inte alls hur du tolkade mitt inlägg där, jag har beställt från hygea, sa aldrig att jag inte gjort det. Jag skrev att det är dem jag vet är gröna? Och rc-i skrev jag att jag inte köpt från och vill inte pga av deras utbud inte är något jag vill ha, därav kunde jag inte säga ifall de skickar ut eller inte....

Läste du vad jag skrev ens?

Ja. Såklart. Reagerade på att du inkluderade en sida du inte beställt från. Som att ditt tips "var det enda inrikes". Men jag var säkert för smalspårig och överreagerade säkert. Den lilla marknaden i Sverige gör det känsligt för info och folk läsaer användare som från olika läger. Postare misstror varann och ibland även med all rätt.
Men jag är ofinansierad och ska göra mitt bästa att tala för enskild sak.
Citera
2021-12-20, 15:08
Citat:
Ja. Såklart. Reagerade på att du inkluderade en sida du inte beställt från. Som att ditt tips "var det enda inrikes". Men jag var säkert för smalspårig och överreagerade säkert. Den lilla marknaden i Sverige gör det känsligt för info och folk läsaer användare som från olika läger. Postare misstror varann och ibland även med all rätt.
Men jag är ofinansierad och ska göra mitt bästa att tala för enskild sak.

Enda skälet jag tog upp rc-inrikes var ju för att informera att även den finns, men att jag inte köpt så att andra än mig kan komma in och informera baserat på det deras status. Så jag menade inget annat än att uppmärksamma och låta efterföljande komma med kunskap om dem.

Jag tar inte sidor, jag har byggt min användare på att vara ärlig och rak med vad jag vet o inte.

Men båda av oss verkar ju verka vilja hjälpa till bara, så no hard feelings. Missförstånd kanske men vi är ute efter lika ändamål.

Respekt till dig och tack för din tid
Citera
2021-12-20, 21:11
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
... no hard feelings. Missförstånd kanske men vi är ute efter lika ändamål...

No hard feelings (Jag vill också gärna skylla på dåligt pulver ;-))

Mailade precis RC-I för andra gången.
Citera
2021-12-21, 03:23
Citat:
No hard feelings (Jag vill också gärna skylla på dåligt pulver ;-))

Mailade precis RC-I för andra gången.

Ah hade tänkt maila jag med o se ifall de tänkt uppdatera produkter! Var ett tag sedan nu men NEP skulle ju vara trevligt liksom xD
Citera
2021-12-29, 18:14
Medlem
Citat:
Det som hygea har är inte ens klassat hälsofarligt ännu så det är lugnt....
utöver det så är det svårt med nå bra, eftersom Sverige är ökänt snabb på klassningar i jämförelse med resten av Europa!
Hazard är inte aktiva(röda), så kasta inte pengar på dem

Annars är det ju bara att hålla koll på folkhälsomyndighetens hemsida för klassningar
Tack för tipset, ska kolla där. Jag är mer intresserad av realch*ms och chemicalpl*net, hört att dom inrikes bankar det rätt rejält, stämmer det?
Citera
2021-12-29, 18:18
Medlem
Kolla https://rc-scene.com/

Finns bra info om shoppar där, recensioner och gröna/röda shoppar som uppdateras ofta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in