Citat:
Ursprungligen postat av
mangalam
Du skrev ju I en tråd häromdagen att du är helt ren från precis allt.
Även när man blir ren och är det, kan man ta något litet snedsteg utan att återfalla helt och börja missbruka, speciellt vid intag utav alkohol om man inte dricker annars då man förlorar kontrollen lite mer då. Det är en del utav läkningsprocessen när man vill eller blir ren, klanka inte ner på människan då många verkar må skit. Speciellt med detta vaccinpasshelvete de inför nu.
Jag har mått så djävla dåligt förut att jag förstår varför man väljer att använda något för att dämpa. Det är egentligen inte fel, för att droger har medicinsk användning också egentligen. Det är inte alla som sitter och tar enorma mängder på värsta sättet för att bli så väck som möjligt, vissa tar något litet för att orka med vardagen och många lider utav psykiskt lidande som de brottas med.
Är inte emot rekreationellt användande heller egentligen men valt en annan väg i livet och inser att det är mycket lättare att motstå rusen och speciellt missbruk när man mår bättre, därav jag tänkte på detta med hans och din post.
Men de bästa jag provat förut minns jag är 4f MAR, ad2pv, och 2me pvp verkar bra dock inte testat den. 4b mar var också definitivt godkänd och bör utforskas mer förmodligen för den som är aktiv.
3f neb var kanske min favorit, synd för shoppen verkar ej vara aktiv längre överhuvudtaget.