Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-29, 17:28
  #361
Medlem
eddiepeddies avatar
Röka alfa-pihp!
Helt klart en schysst kick!
Farligt vanebildande vid rökning dock.
Citera
2017-06-01, 10:13
  #362
Medlem
remedy4sanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Har en månad framför mig där jag måste plugga in otroligt mycket och tror inte jag fixar det utan kemisk hjälp och har inte möjlighet att få tag på några av dom "normala" alternativen (tjack, metamina etc.. kranfiskar ej), så undrar om det finns nått RC-alternativ där ute som kan tänkas funka?

har av samma anledning gått igenom ett par olika batchar av lite olika substanser jag trodde var ideala för ändamålet, men kan ju avslöja att jag i de flesta fall hamnade mer i ett "skruva-sönder-tv-apparaten"-stadie än i någon ordentlig pluggdisciplin... tror spontant att 4f-NEB, ensam eller utblandad med lite A-PiHP, var effektivast. minst effektivt var definitivt 3-FEA, vidrigt rus även efter rimlig dosering och fruktansvärd AT, blev mer pund än människa under timmarna det satt i och kunde inte alls kontrollera vad jag faktiskt skulle lägga min lilla energi på. NiPH, 4-FEC, 4F-NEP och Ortetamin tyckte jag på olika sätt var helt värdelösa, framförallt för plugg. lycka till!
Citera
2017-06-04, 16:18
  #363
Medlem
Hur mkt 3-FEA peta du i dig? jag tycker den är så himla mjuk och len o vissa tycker helt tvärtom. det är kanske en doseringsfråga/set & setting
Citera
2017-07-19, 04:58
  #364
Medlem
robertlus avatar
Till alla er där ute som vill ha "plugg-substanser". Prova er fram, men tror fan inte det finns något lagligt förutom en ordentlig frukost, lite motion, gå upp i tid och se det om en arbetsdag med en hel del jävla kaffe. Har läst/påbörjat tekniskt basår inför ingenjör i 4 månader. Slöade i början vilket slutade med långa nätter på tjack där jag snöa in mig på saker som hade tagit 2-3min att slagit upp i boken, men ända satt man där tills på morgonkvisten och var skitstolt att man tillslut löst teorin om allt, som man sen insåg var en skitgrej som inte ens var relevant för sluttentan.

Av egen erfarenhet: knark+jobb= 6 mån till ett 1 år, kung på jobbet. Sen kraschar man/många och blir sjukskriven/behandling.

Plugga+knark/adhd medicin = du ligger efter eller tagit dig vatten över huvudet (vet att vissa klarar av det. Men nu när jag vet att mer än 50% av alla läkare/kirurger har eller fortfarande knarkar/missbrukar. Känner man sig speciellt tryggare?
__________________
Senast redigerad av robertlu 2017-07-19 kl. 05:03.
Citera
2017-07-20, 00:57
  #365
Medlem
robertlus avatar
Skillnad om du har adhd....
Citera
2017-07-21, 12:13
  #366
Medlem
jhnsis avatar
Med senaste veckans klassningar, vad är bäst på marknaden nu för näsan?
Citera
2017-07-22, 09:27
  #367
Medlem
robertlus avatar
Hederligt tjack står jag för! Är så jävla glad att alfa-pihp klassades. Destruktiv drog, som allt annat skit. Den funkade hyffsat bra i 2-3h, sen kom det destruktiva beteendet fram. "Fan, jag mår skit. Vi provar och fyller på med lite till. kanske blir bättre den här gången?" om o om igen.........

JMephedrone, 3-mmc, 3-cmc kanske kan ge en 1,5 stjärna till 3-bmc. Det var saker som funkade och jävla va beroende framkallande det var. Och slitningar på hjärtat. MDPV rörde jag aldrig då badsalt i näsan inte gick ihop för mig.

Är det ingen annan än jag som får hjärtstuds på alla nya CS/katinon-substanser. Ja, 4-cdc, 2-c mc var väl inget som påverkade kroppen precis. Inte fysiskt iaf....

Saken är att jag har ADD (inte fått det på papper än, men det är för att jag vart på behandling under tidens utredningen höll på, så då valde man att lägga ner det lite snyggt(12-stegjesus vill ju helst att man släpper allt) Men dom som hade adhd från början fick käka sin medicin i behsndling, men jag som har imovane på recept sedan några år tillbaka fick absolut inte äta det?. Utskrivet av en läkare som vet om hela min missbruksproblematik? Skillnad om jag missbrukat dom.

Tar jag amfetamin, i mina rätta doser som att fylla på 20mg ritalina 3 ggr om dagen så går jag ner i varv och kan fokusera, lägga mig och vila en stund, sköta sånt som är ganska tråkigt egentligen.
Citera
2017-07-23, 01:13
  #368
Medlem
Bästa centralstimulerande rc:n som finns nu som går på dopaminet? Älskade a-pihp 😁
Citera
2017-07-24, 16:42
  #369
Medlem
buprenorfins avatar
Jag diggade a-pihp i början, men det slet så jävla mycket på kroppen att jag var tvungen att peta i mig massa bens och alkohol. Kort men väldigt nice rus dock. Att bomba fungerade bäst tycker jag.
Citera
2017-08-12, 07:31
  #370
Avstängd
KringExs avatar
Har ni tänkt på att dom ofta lägger till en extra flourmolekyl, atom eller hur man nu säger för att kringgå lagen?
Någon som vet varför just flour? När dom här flour-amfetaminerna kom, en del var ju fan bättre än vanligt tjack
Citera
2017-08-12, 11:55
  #371
Medlem
ZOG77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har ni tänkt på att dom ofta lägger till en extra flourmolekyl, atom eller hur man nu säger för att kringgå lagen?
Någon som vet varför just flour? När dom här flour-amfetaminerna kom, en del var ju fan bättre än vanligt tjack
Bra fråga. Är ingen kemist själv men fluor i dessa mängder blir giftigt för kroppen. De mesta som shoppen A"s" har är aromer som tillsattser i livsmedel. Vissa som röker a-pihp har fått mycket skadligt i sig eftersom det hettas upp och då blir det extra giftigt typ man kan få cyanväte av propylamin. Nåväl.Hoppas detta var till någon nytta. Kan googla så hittar du säkert något om du känner för det. Man kan undra varför dom inte klassar de farligaste gifterna tex Fluor som finns idessa kationer sista året. Folk klagar på effekt och sen dra i sig massor av detta gift. Organisk kemi. Om jag inte har fel./
Citera
2017-08-13, 03:05
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Bra fråga. Är ingen kemist själv men fluor i dessa mängder blir giftigt för kroppen. De mesta som shoppen A"s" har är aromer som tillsattser i livsmedel. Vissa som röker a-pihp har fått mycket skadligt i sig eftersom det hettas upp och då blir det extra giftigt typ man kan få cyanväte av propylamin. Nåväl.Hoppas detta var till någon nytta. Kan googla så hittar du säkert något om du känner för det. Man kan undra varför dom inte klassar de farligaste gifterna tex Fluor som finns idessa kationer sista året. Folk klagar på effekt och sen dra i sig massor av detta gift. Organisk kemi. Om jag inte har fel./

Fluor, rent fluor, är giftigt i större mängder ja. Fluor tillsatt på en molekyl, t.ex 2fa gör inte att du får i dig rent fluor nödvändigtvis. Fluoratomen finns på MÅNGA molekyler som vi får i oss varje dag. Vet även att många antideppresiva och benzodiazepiner har fluorin i molekylen. (Dessa är ju iofs inte säkra att dra i sig större mängder av heller, men det är inte fluorets fel är vad jag vill säga)
__________________
Senast redigerad av MrKetamine 2017-08-13 kl. 03:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback