2016-12-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Ok.

F.ö vet alla vem du är. Vart du bor är en googling bort.

Jaha. Så det är bara en tidsfråga innan jag och min familj börjar trakasseras via e-mail och telefonsamtal, då? Toppen. Helt underbart.
2016-12-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markunator
Jaha, och jag som trodde att du var färdig med den här tråden...?

Men, hursomhelst: japp! Jag menade vartenda ord av det där. Vad är det med det då?

Försök inte låtsas som att du bryr dig, ditt jävla as. Och nej, inte precis, men om jag någonsin gör det så kommer det delvis att vara ditt jävla fel!

Jag ringer strax innan jag begår självmord och rapporterar det. Jag kommer vara död innan de hinner dit, dock.

Nej, det gör du inte, för A) du vet inte vem jag är eller var jag bor och B) du skiter fullständigt i mig.

Dra åt helvete.

Nja, det blir nog bara dig och syntaxxxerror jag nämner, faktiskt.

Lugn. Hjälp är på väg i detta nu. Eftersom du är så transparent på nätet så var det inte direkt svårt att hitta ditt namn, persoonnummer och adress, tack och lov. Vi är väldigt många som är oroliga över dig just nu, så att inte se till att du får professionell hjälp vore oansvarigt.
2016-12-03, 19:32
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Jaha. Så det är bara en tidsfråga innan jag och min familj börjar trakasseras via e-mail och telefonsamtal, då? Toppen. Helt underbart.

Snälla. Vi har vetat vem du är hur länge som helst. Ingen har gjort något och ingen kommer göra.
2016-12-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syntaxxxerror
Lugn. Hjälp är på väg i detta nu. Eftersom du är så transparent på nätet så var det inte direkt svårt att hitta ditt namn, persoonnummer och adress, tack och lov. Vi är väldigt många som är oroliga över dig just nu, så att inte se till att du får professionell hjälp vore oansvarigt.

[SARKASM]Tack ska du ha.[/SARKASM] Du visste mycket väl att jag inte menade allvar.

Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Snälla. Vi har vetat vem du är hur länge som helst. Ingen har gjort något och ingen kommer göra.

Är du synsk?
2016-12-03, 20:29
Medlem
Jag föreslår att ingen svarar på Markunators inlägg här när han är så uppenbart labil som ikväll.

Markus - allt du skriver här ligger kvar för allmän beskådan i all framtid. Ta ett djupt andetag, lugna ner dig, stäng av datorn och skriv inte fler saker i affekt som du kommer ångra imorgon. Och fler hot via PM kommer inte besvaras, utan bara ignoreras av mig.
2016-12-03, 22:41
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Försök inte låtsas som att du bryr dig, ditt jävla as. Och nej, inte precis, men om jag någonsin gör det så kommer det delvis att vara ditt jävla fel!
.

Är du helt jävla störd i huvudet? Hur fan kan du sitta och beskylla en skribent över internet att det delvis skulle vara hanns fel om du skulle ta livet av dig?

Har följt den här tråden till och från rätt länge men sånna här jävla patetiska inlägg gör mig riktigt förbannad.

Om du nu skulle ta livet av dig så är det helt och hållet upp till dig och ingen annan.
Ta tag i ditt liv och se till att ha roligt istället för att hänga upp dig över att du är oskuld.

Och ja, du är ju knappast anonym av dig så om nu syntaxxxerror har ringt efter hjälp så ska du vara evigt tacksam mot honom - han eller någon annan här har ingen som helst skyldighet över att hjälpa dig men ändå så gör dom det. Stor jävla eloge till er som ens orkar bry er
Senast redigerad av Pescass 2016-12-03 kl. 22:57.
2016-12-04, 13:21
Medlem
Citat:
[SARKASM]Tack ska du ha.[/SARKASM] Du visste mycket väl att jag inte menade allvar.

Är du synsk?

Bitch please. Man behöver verkligen inte vara synsk för det. Googla "Markunator" en gång så får du se.
2016-12-04, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Bitch please. Man behöver verkligen inte vara synsk för det. Googla "Markunator" en gång så får du se.

Nej, jag menade "Hur kan du veta i förväg att ingen kommer göra någonting?". Ledsen över missförståndet.

Nu skulle jag vilja säga nåt till er alla här på tråden:

Förlåt mig.

Jag inser nu att jag har varit väldigt svår att ha att göra med. Jag har faktiskt uppskattat och tagit till mig många råd som jag har fått här. Jag är tacksam för det. Jag hoppas att ni alla fortfarande kommer att hjälpa mig. Mandy-Lee, syntaxxxerror, jag menar er också. Jag tänker inte skriva mer när jag mår väldigt dåligt.

Men - i fortsättningen tänker jag inte prata om mina känslor eller mitt privatliv över huvud taget. Jag vill dessutom inte höra nåt mer hån från er. Jag hoppas att ni kan respektera detta, eftersom jag inte kan ge trevliga svar om jag får såna inlägg.

Så. Nu har jag sagt mitt.
2016-12-04, 13:38
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Nej, jag menade "Hur kan du veta i förväg att ingen kommer göra någonting?". Ledsen över missförståndet.

Nu skulle jag vilja säga nåt till er alla här på tråden:

Förlåt mig.

Jag inser nu att jag har varit väldigt svår att ha att göra med. Jag har faktiskt uppskattat och tagit till mig många råd som jag har fått här. Jag är tacksam för det. Jag hoppas att ni alla fortfarande kommer att hjälpa mig. Mandy-Lee, syntaxxxerror, jag menar er också. Jag tänker inte skriva mer när jag mår väldigt dåligt.

Men - i fortsättningen tänker jag inte prata om mina känslor eller mitt privatliv över huvud taget. Jag vill dessutom inte höra nåt mer hån från er. Jag hoppas att ni kan respektera detta, eftersom jag inte kan ge trevliga svar om jag får såna inlägg.

Så. Nu har jag sagt mitt.
Har du lyckats kysst en donna nu? Håll oss uppdaterade! Hur går det egentligen?

Mvh
2016-12-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Har du lyckats kysst en donna nu? Håll oss uppdaterade! Hur går det egentligen?

Mvh

Det är klart att jag inte har.
2016-12-04, 13:46
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Det är klart att jag inte har.
Do it.

Gå ut på krogen, ta 4 starköl och gå fram till en tjej och säg "Tja, tycker du jag ser glad ut?" Varpå du kysser henne oavsett vad hon svarar.

Du måste helt enkelt kliva över ett inbillat staket i psyket.

Jag har knullat över 150 brudar och har hånglat med ca. 10 per utgång i flera års tid.
Allt jag ser fram emot är ett stabilt förhållande vid det här laget, för jag har gått över alla tänkbara boundaries när det gäller det fysiska.

Edit: Tro mig, jag är minst lika socialt handikappad som dig. Men jag ser det inte som en svaghet, utan en styrka att inte känna samhörighet med andra människor på socialt plan.
Senast redigerad av Ravenbox 2016-12-04 kl. 14:11.
2016-12-04, 14:01
Medlem
spyder123s avatar
Kan tycka att attityden här är för hård. Piska är bra ibland men om man står och piskar på en halvdöd häst så kommer inte hästen må bättre för det. I allmänhet så tycker jag att den mesta "self-improvement"-kulturen tar väldigt lite hänsyn till individens förmågor bara eftersom "läraren" ligger på en mycket högre nivå. För att kunna vara pedagogisk gäller det att kunna ha förmåga till empati. Vissa självutnämnda gurus här i tråden har noll taktkänsla, och så blir de efter ett tag sura och drar. Exempel på individer som borde lämna tråden är syntaxxxerror och EddieCabot, men även resten av flocken som blir sura och drar spelar i samma liga. Om Markunator nu inte är mottagliga för era tips, så är det hans problem, men det finns ingen anledning att ni bli otrevliga tillbaka. Sluta leka pedagoger när ni uppenbarligen har noll känsla för det.

Finns vissa andra som jag tycker är betydligt bättre på att uppmuntra snarare än att trycka ned.

Markunator, jag undrar, utöver dina sociala problem, har du någon social fobi?
Senast redigerad av spyder123 2016-12-04 kl. 14:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in