Citat:
Jag tänker inte tolerera att folk kommer med förolämpningar mot mig, vilket syntaxxxerror gjorde. Gillar du inte detta? Tough shit.
Citat:
Seriöst, syntaxxxerror - varför kan du inte fortsätta bara för att jag inte tolererar att du kommer med direkta förolämpningar mot mig? Varför kan du inte fokusera på de bra delarna av mina inlägg?
Citat:
Om du inte vill skriva mer i den här tråden, kan vi åtminstone prata via privata meddelanden?
Oh, please. Jag lägger hellre tid på att ge mitt herrsällskap som är på intåg ett riktigt bra blowjob ikväll än att sitta och svara på fler gnälliga meddelanden från dig. Under tiden så kan du ha det så mysigt i soffan med lilla mamma ikväll och hålla handen när ni tittar på julkalendern och öppnar dagens lucka. Det verkar ju onekligen så du föredrar att fortsätta leva.
Din förmåga till självreflektion är som vanligt obefintlig. Till och med Kongo-Kinshasas BNP håller en högre nivå.
Läs igenom tråden från start och se vem som satte tonen för den. Sida upp och ner så har du varit rent ut sagt hätsk, hånfull, nedlåtande, fientlig och otrevlig mot andra användare, vars enda synd har varit att ge dig råd som du inte vill höra, eftersom det skulle krävas ansträngning från din sida. Det lilla du har gjort av det vi föreslagit har i regel delegerats ut till dina personliga assistenter - mamma och pappa - att verkställa. Eller så har någon här på Flashback varit på tok för snäll och hjälpt dig leta upp info och annat som du själv enkelt hade kunnat googla fram eller leta upp, om du nu inte hade varit så förbaskat handlingsförlamad och lat hela tiden.
När du sen får smaka på samma medicin (ditt sätt att tilltala folk), så kan du i vanlig ordning inte se orsak och verkan eller varför folk tillslut tröttnar på din genomruttna attityd och börjar dryga sig tillbaka för att få dig att fatta hur du själv upplevs.
Vi är rätt många nu som lämnat tråden, men du verkar fortfarande inte se någon röd tråd i det, utan i vanlig ordning så anser du att vi främlingar har någon form av skyldighet att hjälpa dig, trots att vi 1. inte har det. 2. det visar sig snabbt rätt meningslöst, eftersom du förkastar i princip alla råd du får.
Vi tänker inte tolerera att
du förolämpar oss! Så tack och hej, och lycka till med ligget.
PS. En liten spoiler om vad dom kommer hända efter att svendomen rykt om du inte förändrar ditt liv inom alla övriga områden: du kommer må precis lika kasst som dagen innan. Det är på riktigt synd att du inte förstår det. Alla här vill dig väl, tro inget annat, så det säger vi inte för att vara taskiga. Men du måste verkligen ändra inställning och inse att ett ligg inte kommer få dig att må bättre mer än någon dag. Sen är du tillbaka i ditt gamla liv igen. Det är det vi har försökt få dig att förstå.
Jag önskar dig allt väl! Men nu är jag färdig här.
God Jul!