2016-01-03, 12:42
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Börja jobba som säljare!

Man blir jävligt rapp i käften och lär sig att på rutin vinna andras gillande. Dessutom är det mycket fester och mycket tjejer i den branschen.
2016-01-03, 15:59
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markunator
Som titeln säger: Jag är en 24 år gammal, heterosexuell ung man som aldrig har legat med, kysst eller över huvud taget gjort någonting med en tjej.

Jag har Aspergers syndrom, vilket innebär att jag har svårt med det sociala, och dessutom har jag levt den större delen av mitt liv i en liten småstad där det inte har funnits mycket möjlighet att hitta någon. Sedan två månader tillbaka bor jag däremot i Uppsala (tillsammans med mina föräldrar), där jag har mycket större möjlighet att hitta någon, men jag vet fortfarande inte hur jag ska gå tillväga för att göra detta.

Jag känner inte riktigt någon här i stan som kan introducera mig till någon, utom min fem år äldre tjejkusin. Jag skulle i och för sig kunna be henne om hjälp med att komma ut på fester eller nåt. Fast vad mer kan jag göra? Är det någon som bor i Uppsala som har några tips? Jag börjar bli galen av sexuell svält här!
Spela bad boy så kommer du att få ligga.
2016-01-03, 16:02
Medlem
Xer0s avatar
Jag började väl göra sådana här trådar när jag var 18.
Nu har 10 år gått, och jag har haft en relation på distans.
Vi försökte ha sex en gång, men det blev inget pga. min porrimpotens och hennes.. förmodade, vaginsim (var omöjligt att få in den!) och fö. totala skräck inför intimitet och att vara naken.

Jag hittade någon på min egen nivå helt enkelt.

Om du brukar porr, så lägg av. Det har jag aldrig lyckats göra några längre perioder.
Senast redigerad av Xer0 2016-01-03 kl. 16:38.
2016-01-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Tråkigt att det inte gått bra!

Nätdejting är en konst, allt från hur man skriver en profiltext som lockar till vad man skriver för att få napp. 90% lyckas inte speciellt bra med denna konst, de är helt enkelt kassa på nätdejting, det är därför tjejer får 50 mail per dag och svarar på max 5. Det är inte jättesvårt att sticka ut och vara top 10%.

Feministiska vanföreställningar har letat sig in i de flesta människor i Sverige, och många, speciellt de med asperger, har blivit duperade att vara s.k. nice guys (vilket inte i sig är bra människor utan snarare på ytan snälla men egentligen bittra och elaka människor) som snubblar över sig själva i förhoppningen om att deras uppoffringar ska fånga damernas intresse. Det enda alternativet till detta är inte att bli någon slags badboy, men man måste ha självrespekt som man och en viss förståelse för vad som faktiskt är attraktivt för kvinnor.

Förstår inte riktigt vad det har att göra med feminismen, men okej...

Citat:
Egentligen borde du posta hela din profiltext och dina mailförsök för oss att kritisera, men jag förstår om det kan vara lite utelämnande här på FB. Att göra det till någon enskild person som du vet har framgång hos kvinnor kan dock vara nyttigt.

Okej, visst! Så här ser min text ut på HappyPancake:

Citat:
Hej! Markus heter jag. Jag är 24 år gammal, 1,80 lång och bor i Uppsala. Jag gillar att se på TV-serier och film, läsa och spela dataspel, samt att gymma och resa. Jag håller dessutom på att lära mig spanska!

Om du är en tjej mellan 18 och 27 år som bor någonstans i Uppsala (eller en sex-sju mil utanför) och är ute efter något mer än bara vänskap, så tveka inte att kontakta mig!

Och så här ser min profil på OkCupid ut: http://www.okcupid.com/profile/Markunator

Jag vet dock inte hur jag ska kunna posta mina mejlförsök.

Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Jag började väl göra sådana här trådar när jag var 18.
Nu har 10 år gått, och jag har haft en relation på distans.
Vi försökte ha sex en gång, men det blev inget pga. min porrimpotens och hennes.. förmodade, vaginsim (var omöjligt att få in den!) och fö. totala skräck inför intimitet och att vara naken.

Jag hittade någon på min egen nivå helt enkelt.

Om du brukar porr, så lägg av. Det har jag aldrig lyckats göra några längre perioder.

Varför måste jag sluta bruka porr? Vad har det för betydelse? Kan jag verkligen få "porrimpotens"? Vad är det för nåt?
2016-01-04, 23:19
Citat:
Varför måste jag sluta bruka porr? Vad har det för betydelse? Kan jag verkligen få "porrimpotens"? Vad är det för nåt?

Porrimpotens menas med att du under en lång period tittar på för mycket porr, att din hjärna vänjer om dopaminreceptorerna att tända till på visuell stimulans, porr.

Så du kommer kunna få upp den alldeles utmärkt under porrtittande, men om du ligger bredvid en tjej som är helt naken, och till och med smeker dig så kommer krigaren ligga helt still.
2016-01-04, 23:40
Medlem
LS2SBs avatar
Citat:
Förstår inte riktigt vad det har att göra med feminismen, men okej...

Okej, visst! Så här ser min text ut på HappyPancake:

Och så här ser min profil på OkCupid ut: http://www.okcupid.com/profile/Markunator

Jag vet dock inte hur jag ska kunna posta mina mejlförsök.

Ja, sluta med porrtittandet. Du får en mycket sundare vigör och större pondus.
Överväg också att hitta stilsäkrare glasögon. Glöm inte att utseendet är det absolut första intrycket.
Pröva de där som alla hipsters har nu,
http://www.bing.com/images/search?q=...1o0&ajaxhist=0

Eller sådana där CIA-inspirerade glasögon, typ
http://www.bing.com/images/search?q=...bo0&ajaxhist=0

Men det får inte kännas som att du klär ut dig.

Börja lyssna på Peter Hitchens på youtube eller dylikt och lär dig bejaka den kristna moralen och det kristna arvet. Du behöver inte bli troende. "Atheism made me a christian".
Sedan börjar du plugga på Universitet och går med i det konservativa/liberala Heimdal där du träffar lite mer traditionella kvinnor av god karaktär.
Sedan gifter du dig, skaffar villa en bit utanför Uppsala och gör minst, MINST, tre barn.
Tiden går och din barn flyttar ut. Du blir tillslut farfar och morfar och din barnbarn frågar dig om ditt liv.
Du svarar: "Det började när jag var 24..."
Du förtäljer historien om ditt liv och din till åren komna fru stiger in i rummet med ett familjärt leende. Du ser henne djupt in i ögonen, hon ser djupt in i dina. Hon ser dig. Du fylls av samma värme som när du såg henne för första gången. Ditt gamla erfarna hjärta bultar lite extra.
Då, min vän, tänker du på gamla LS2SBs inlägg i den där gamla FB-tråden!
Senast redigerad av LS2SB 2016-01-04 kl. 23:49.
2016-01-05, 01:32
Medlem
TheMasterApes avatar
Citat:

The most private thing I’m willing to admit
"I've never been with a girl. Not in any way. That said, I'd really like to."

Varfööööööör skriver du ut detta? Det är så kört.
2016-01-05, 01:48
Medlem
hagsatras avatar
Som apan sa ovan, ta bort detta. Sen ta en bättre bild från en mer fördelaktig vinkel, ingen (väldigt få) ser bra ut i den vinkeln. Sätt på dig en skjorta, prova spara ut skägg. Köp ett par nya glasögon. Sen är du game för att hitta damer
2016-01-05, 10:41
Medlem
JoeBidens avatar
Tja du Markunator. Du låter som en bra grabb i min bok, men det tar en bara så långt. Vill du börja doppa lilleman får du nog ta och börja jobba på din personlighet.

Det svåraste är dock att du måste släppa din identitet om vem du är. Låt inte ditt förflutna definiera vem du är nu och vem du kan bli.

Ifall du släpper de förflutna är du en bra bit på väg. Men det är svårt...
2016-01-05, 10:53
Medlem
Du är snyggast.
Du är bäst.
Ha pondus.
Visa inga svagheter.

Försök förmedla känslan att du inte behöver henne för du kan få vem som helst.

Var ett svin helt enkelt.
2016-01-09, 21:18
Medlem
Hej, allihopa! Förlåt för att det har tagit mig så lång tid att svara.

Citat:
Ursprungligen postat av Lblom
Porrimpotens menas med att du under en lång period tittar på för mycket porr, att din hjärna vänjer om dopaminreceptorerna att tända till på visuell stimulans, porr.

Så du kommer kunna få upp den alldeles utmärkt under porrtittande, men om du ligger bredvid en tjej som är helt naken, och till och med smeker dig så kommer krigaren ligga helt still.

Tyvärr så tror jag inte att det är möjligt för mig att sluta titta på porr. Jag har inget annat utlopp för min lust. Jag kommer bli tokig om jag slutar, så jag får fortsätta, och så bara hoppas på det bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av LS2SB
Ja, sluta med porrtittandet. Du får en mycket sundare vigör och större pondus.
Överväg också att hitta stilsäkrare glasögon. Glöm inte att utseendet är det absolut första intrycket.
Pröva de där som alla hipsters har nu,
http://www.bing.com/images/search?q=...1o0&ajaxhist=0

Eller sådana där CIA-inspirerade glasögon, typ
http://www.bing.com/images/search?q=...bo0&ajaxhist=0

Men det får inte kännas som att du klär ut dig.

Börja lyssna på Peter Hitchens på youtube eller dylikt och lär dig bejaka den kristna moralen och det kristna arvet. Du behöver inte bli troende. "Atheism made me a christian".
Sedan börjar du plugga på Universitet och går med i det konservativa/liberala Heimdal där du träffar lite mer traditionella kvinnor av god karaktär.
Sedan gifter du dig, skaffar villa en bit utanför Uppsala och gör minst, MINST, tre barn.
Tiden går och din barn flyttar ut. Du blir tillslut farfar och morfar och din barnbarn frågar dig om ditt liv.
Du svarar: "Det började när jag var 24..."
Du förtäljer historien om ditt liv och din till åren komna fru stiger in i rummet med ett familjärt leende. Du ser henne djupt in i ögonen, hon ser djupt in i dina. Hon ser dig. Du fylls av samma värme som när du såg henne för första gången. Ditt gamla erfarna hjärta bultar lite extra.
Då, min vän, tänker du på gamla LS2SBs inlägg i den där gamla FB-tråden!

Tyvärr så kan jag inte byta glasögon bara för bågarnas skull; de kostar faktiskt en hel del. Men så småningom så blir jag tvungen att byta glas också, och då kan jag ju byta till såna där bågar, kanske.

Jag letar inte efter någon att gifta mig med just nu; jag letar efter någon att hoppa i säng med. Man kan ju inte gifta sig med den första som man ligger med, precis.

Citat:
Ursprungligen postat av TheMasterApe
The most private thing I’m willing to admit
"I've never been with a girl. Not in any way. That said, I'd really like to."

Varfööööööör skriver du ut detta? Det är så kört.

Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Som apan sa ovan, ta bort detta. Sen ta en bättre bild från en mer fördelaktig vinkel, ingen (väldigt få) ser bra ut i den vinkeln. Sätt på dig en skjorta, prova spara ut skägg. Köp ett par nya glasögon. Sen är du game för att hitta damer

Jag visste inte att jag inte borde skriva sånt. Jag har ändrat det nu, men skadan kanske redan är skedd, som apan sa...?

Visst kan jag ta ett nytt foto ur en annan vinkel, men jag brukar aldrig bära skjorta, så det kan jag knappast ha på profilfotot. Nåt skägg har jag inte för avsikt att odla.

Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Tja du Markunator. Du låter som en bra grabb i min bok, men det tar en bara så långt. Vill du börja doppa lilleman får du nog ta och börja jobba på din personlighet.

Det svåraste är dock att du måste släppa din identitet om vem du är. Låt inte ditt förflutna definiera vem du är nu och vem du kan bli.

Ifall du släpper de förflutna är du en bra bit på väg. Men det är svårt...

Hur ska jag kunna jobba fram en ny personlighet? Hur gör man det?

Citat:
Ursprungligen postat av kushan
Du är snyggast.
Du är bäst.
Ha pondus.
Visa inga svagheter.

Försök förmedla känslan att du inte behöver henne för du kan få vem som helst.

Var ett svin helt enkelt.

Nä du, nåt svin tänker jag inte vara!

Fan också, vad fan ska jag göra?! Jag orkar för helvete inte vara oskuld längre! Om jag fortfarande är oskuld om ett år så kommer jag tamejfan att hänga mig.
2016-01-09, 22:18
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Hej, allihopa! Förlåt för att det har tagit mig så lång tid att svara.

Tyvärr så tror jag inte att det är möjligt för mig att sluta titta på porr. Jag har inget annat utlopp för min lust. Jag kommer bli tokig om jag slutar, så jag får fortsätta, och så bara hoppas på det bästa.

Tyvärr så kan jag inte byta glasögon bara för bågarnas skull; de kostar faktiskt en hel del. Men så småningom så blir jag tvungen att byta glas också, och då kan jag ju byta till såna där bågar, kanske.

Jag letar inte efter någon att gifta mig med just nu; jag letar efter någon att hoppa i säng med. Man kan ju inte gifta sig med den första som man ligger med, precis.

Jag visste inte att jag inte borde skriva sånt. Jag har ändrat det nu, men skadan kanske redan är skedd, som apan sa...?

Visst kan jag ta ett nytt foto ur en annan vinkel, men jag brukar aldrig bära skjorta, så det kan jag knappast ha på profilfotot. Nåt skägg har jag inte för avsikt att odla.

Hur ska jag kunna jobba fram en ny personlighet? Hur gör man det?

Nä du, nåt svin tänker jag inte vara!

Fan också, vad fan ska jag göra?! Jag orkar för helvete inte vara oskuld längre! Om jag fortfarande är oskuld om ett år så kommer jag tamejfan att hänga mig.

Du behöver väl nödvändigtvis inte vara ett svin. Skulle aldrig heller kunna vara det för det är inte min stil. Men var självsäker. Ändå fast sakerna inte nödvändigtvis stämmer så intala dig själv att du är bäst på allt och snyggast. Att vara osäker uppfattas ju generellt inte som attraktivt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in