2015-11-30, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Hrt klimat? Du sger "fretaget", d utgr jag ifrn att det r privatgt. I s fall kommer dessa personer inte ha en chans, ingen privat aktr vill frlora personal, pengar, anseende, kunder, rykte eller investerare pga att det existerar ett strukturellt pennalismbeteende bland personalen.
Hjlp till med att f upp problemet till ytan s kommer dessa personer f vgledning hur man skall skta sitt arbete. Dessutom kommer du sjlv lgga grunden till en bra karrir inom fretaget genom att framst som modig och rttvis.

Oavsett om dina belackare innefattar chefer och ledare s finns det alltid gare, styrelse och aktieinnehavare som VERKLIGEN vill ha ett bra och lnsamt fretag. Jag har sjlv sett hur fort det kan g nr dessa blir medvetna om en problematisk situation, och i alla de fallen har rtt beslut fattats.

Ja om jag berttade vad det r fr fretag s skulle det bli liv i luckan. Men de flesta i Sverige knner till det. Jag hoppas att du har rtt. Det lter bra.
Citera
2015-11-30, 21:04
Medlem
Katzyns avatar
Nr man sjlv vet med sig att man inte gjort ngot fel tycker jag det enklaste bara r att vara rakt p och inte spela ngra spel.

Sg som det r. Att du just nu fr knslan av att de frsker f det till att det r du som ska be om urskt, men att du tycker det dem gjorde var fr lgt fr att du skulle kunna agera p ngot annat stt, och att det r de som br be om urskt fr det s kan ni alla g vidare till bttre relationer i framtiden.

Jag utgr nu ifrn att den intrffade mobbingen inte gr att tolka vlvilligt eller att det finns ngra tvivel om att de verkligen gjort det du anklagade dem fr. Det vore av intresse vad det var.
Citera
2015-11-30, 21:13
Medlem
Det r bara kvinnor och barn som har rtten att gola till viss mn d de r svagare. Det ligger djupt rotat hos riktiga mn att inte prata med ordningsmakter.
Citera
2015-11-30, 21:22
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnknullare
Som sagt golare har inga polare, din jvla rtta.
S golaren som satte TS i klistret fast han var oskyldig gjorde d rtt?
Citera
2015-11-30, 21:28
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wapswapswaps
Det r bara kvinnor och barn som har rtten att gola till viss mn d de r svagare. Det ligger djupt rotat hos riktiga mn att inte prata med ordningsmakter.
Lycka till i livet!
Citera
2015-11-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Lycka till i livet!
Hur tnker du nu?
Citera
2015-11-30, 21:45
Medlem
Citat:
Nej, s.k. golning gller inte laglydiga person. Det r bara inom kriminella kretsar.
Du har sett fr mnga filmer.
Citera
2015-11-30, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Nej, s.k. golning gller inte laglydiga person. Det r bara inom kriminella kretsar.
Du har sett fr mnga filmer.
Jag har sett verkligheten till skillnad frn dig. Inom kriminella kretsar sger du, i Sverige r ju alla som anvnt droger kriminella o det r mnga ska du veta. Vart gr grnsen kan man ju undra? Men p arbetsplatser r det andra regler sklart. OT: vart r din avatar dagis dropout? Lol ditt jvla luder
Citera
2015-11-30, 21:58
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Hur tnker du nu?
Ditt argument bestr av "Riktiga mn gr inte s".

Ett argumentationsfel, tragikomiskt och ogenomtnkt.
Citera
2015-11-30, 22:02
Medlem
Senapstjuvens avatar
Det r klart att han som du tjalla p blir frbannad. Vad vntade du dig? Att han skulle inse att han burit sig dumt t och tacka sig fr att du tillrttavisade honom? Hur jvla naiv r du p en skala?

Om det nu r s att han betedde sig som ett svin s var det rtt gjort av dig, men om du p fullaste allvar trodde att han skulle se det s r du rligt talat blst.
Citera
2015-11-30, 22:12
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Det r klart att han som du tjalla p blir frbannad. Vad vntade du dig? Att han skulle inse att han burit sig dumt t och tacka sig fr att du tillrttavisade honom? Hur jvla naiv r du p en skala?

Om det nu r s att han betedde sig som ett svin s var det rtt gjort av dig, men om du p fullaste allvar trodde att han skulle se det s r du rligt talat blst.

Tja, man kan ju alltid hoppas fr idioternas egen skull, men chansen r vl som du sger inte srskilt stor. TS dremot kan g ur detta med strre sjlvknsla och stolthet, avvaktande kommer han f bevittna hur dessa typer gr ner sig sjlva mer och mer...

En stor bidragande anledning till deras frgrelse r att TS vgade st upp fr en medmnniska och inte lockades in i de fegas bubbla.
Senast redigerad av calmsolution 2015-11-30 kl. 22:15.
Citera
2015-11-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Ditt argument bestr av "Riktiga mn gr inte s".

Ett argumentationsfel, tragikomiskt och ogenomtnkt.
Jahapp... S riktiga mn golar eller vad r det du frsker f fram? Vi skippar ordet "riktiga" d du verkar stra dig p det din ordpolis. Bra mn golar inte. Men egoistiska hens gr det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in