2015-11-30, 22:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Modigt gjort
Bara frsk inte lta det pverka dig och fortstt med ditt liv typ^^
Citera
2015-11-30, 22:17
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wapswapswaps
Jahapp... S riktiga mn golar eller vad r det du frsker f fram? Vi skippar ordet "riktiga" d du verkar stra dig p det din ordpolis. Bra mn golar inte. Men egoistiska hens gr det.

D r jag en egoistisk hen enligt dig, men fan s mycket mer stolt n du ngonsin kommer knna dig...
Citera
2015-11-30, 22:23
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Jahapp... S riktiga mn golar eller vad r det du frsker f fram?
Nej, att det beror p situationen.

Din kuk r helt jvla irrelevant.

Citat:
Vi skippar ordet "riktiga" d du verkar stra dig p det din ordpolis. Bra mn golar inte. Men egoistiska hens gr det.
No true scotsman!

Jag golar ibland. Ibland inte. Beroende p situationen. Inte att jag skiftar kn, och inte heller fr att det finns ngon fysik lag som gr golande allt golande rtt eller fel. Tokigt va?

TS gjorde i den hr situationen helt rtt. TS var en riktigt bra mnniska som stllde upp fr en annan s. Bra mycket mer balls n de vriga som beskrivs i denna historien. Hr var TS en bra mnniska som golade. Hade han golat p att ngon om helgerna tar ngon drog eller ngot annat som inte skadar ngon s hade han varit ett svin.
Senast redigerad av FlashbackImprover 2015-11-30 kl. 22:31.
Citera
2015-11-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
D r jag en egoistisk hen enligt dig, men fan s mycket mer stolt n du ngonsin kommer knna dig...
Jag respekterar att du erknner att du r det. Sen fr jag vl gratulera att du knner stolthet i de hela, jag hade inte kunnat kolla mig i spegeln om jag hade golat ner ngon.
Citera
2015-11-30, 22:30
Medlem
EnDronts avatar
Citat:
Jag respekterar att du erknner att du r det. Sen fr jag vl gratulera att du knner stolthet i de hela, jag hade inte kunnat kolla mig i spegeln om jag hade golat ner ngon.
Pajas. Hur hade du knt om ngon misshandlat ditt barn men ingen som sett det ville "gola"? Enbart kriminellt sldder resonerar p sttet som du gr.

OnT: TS gjorde helt rtt och om de andra anstllda inte skrper sig borde de sparkas. Hade varit intressant att f veta vilken arbetsplats det r, med tanke p att det verkar vara ett vlknt fretag? Om du inte har lust att outa det fr du grna skicka ett PM.
Citera
2015-11-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Nej, att det beror p situationen.

Din kuk r helt jvla irrelevant.

No true scotsman!

Jag golar ibland. Ibland inte. Beroende p situationen. Inte att jag skiftar kn. Tokigt va?

TS gjorde i den hr situationen helt rtt. TS var en riktigt bra mnniska som stllde upp fr en annan s. Bra mycket mer balls n de vriga som beskrivs i denna historien.
Min kuk? Hr diskuterar vi goleri, men du sitter o fantiserar om kukar.... Jass det beror p situationen fr dig. Du golar nr det passar dig helt enkelt.
Citera
2015-11-30, 22:32
Medlem
Citat:
Jag har sett verkligheten till skillnad frn dig. Inom kriminella kretsar sger du, i Sverige r ju alla som anvnt droger kriminella o det r mnga ska du veta. Vart gr grnsen kan man ju undra? Men p arbetsplatser r det andra regler sklart. OT: vart r din avatar dagis dropout? Lol ditt jvla luder
Om du har sett verkligheten s vet du mycket vl att jag inte syftar p folk som rker holk eller drar nn lina p helger.

Ja, det r andra regler p arbetsplatser s vad pratar du om?

Citera
2015-11-30, 22:34
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Jass det beror p situationen fr dig. Du golar nr det passar dig helt enkelt.
Japps. En mycket skarp iakttagelse.
Citera
2015-11-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnDront
Pajas. Hur hade du knt om ngon misshandlat ditt barn men ingen som sett det ville "gola"? Enbart kriminellt sldder resonerar p sttet som du gr.

OnT: TS gjorde helt rtt och om de andra anstllda inte skrper sig borde de sparkas. Hade varit intressant att f veta vilken arbetsplats det r, med tanke p att det verkar vara ett vlknt fretag? Om du inte har lust att outa det fr du grna skicka ett PM.
Din hora! Jag r fullt medveten om att det kan vara orttvist o hemskt men det r s det fungerar. Jag sitter inte o hyllar gangster beteende jag sger bara som det r din golvurmare.
Citera
2015-11-30, 22:41
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:

Sorgligt att du inte klarar av att st upp fr vare sig dig sjlv eller dina medmnniskor, men det r ngot du fr jobba med p egen hand. Att kunna se sig sjlv i spegeln och kunna knna stolthet fr att man har hjlpt en annan mnniska ifrn ondska r en grym knsla, hoppas att du fr uppleva det en dag.

Ta vara p dig...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Om du har sett verkligheten s vet du mycket vl att jag inte syftar p folk som rker holk eller drar nn lina p helger.

Ja, det r andra regler p arbetsplatser s vad pratar du om?

Jass den blev anmld. I snna fall har man rtt o gola Jag svr p allt att det inte var jag, men jag borde gjort det!
Citera
Medlem
rejmans avatar
Du hade kunnat lsa det p ett bttre stt genom att bara sga att du inte har ngot med saken att gra och gtt drifrn - d hade du lmnat snorna med chefen och haft ett vitt papper.

Hade dom i efterhand blivit sura p dig fr att du inte backat dom s hade du bara kunnat sga att du inte vill vara med p deras skit.

Hade chefen dykt upp och frgat ut dig s hade du kunnat sga att du inte blandar in dig i vad dom gr.

Win-Win.

Sen hade jag tagit ett snack med ntterna om att dom inte ska dra in dig i ngot mer igen och att dom fr skta sitt eget.

Till det verkliga scenariot.
Nej du golade inte, snubbarna r idioter och fr ta sina konsekvenser eftersom dom frskte dra in dig i skiten. Hade dom dock inte dragit in dig i det och du berttat fr chefen bakom ryggen p dom s hade det sett mycket vrre ut. Nu s visade du att du inte pallade med deras skit helt enkelt.

Nu sitter du i en sits dr dina kollegor (dliga snna) inte litar p dig och du framstr som en rvslickare hos chefen OCH att du inte kan hlla hemligheter. Men st p dig och sg att du ville gra det du knde var rtt fr att du r emot snt beteende. Och till nsta gng s gr det som jag skrivit ovan. Kollegorna r inget att ha s du har nd inte frlorat ngot, men tnk bara p att ha ett vitt papper i slutndan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in