• 5
  • 6
2015-12-01, 00:48
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wapswapswaps
Dumma jvel jag har ju sagt att TS gjorde rtt!! Har haft flera jobb s jag vet vad som gller nr man knegar, nej det r inga kriminella koder man fljer! Men du har fel om vad som gller om vad som r gol o inte. Du kanske r en gammal gubbe som inte hnger med i svngarna. Men om du gr en anmlan p ngon fr du vet om att den begr brott s golar du. Sen beror det ju p vilken typ av brott du anmler som avgr om du r golare eller ej, att anmla en vldtktsman r ju bra ven om man nskar att ta saken i egna hnder. Men varsgod ut o gola du s det str hrliga till. Bli inte frvnad den dagen det smller pga din kft.

Den dr definitonen av gol r det horungar som sig som hittat p.
Vilket tyvrr r orsaken varfr det hr landet r pvg rakt ner i avloppet.
Anmler man ett brott golar man inte, s enkelt r det.

Glappar du kft i ett frhr och stter dit dina medkumpaaner golar du.

Alla andra definitioner r det bara jvla frortssldder som du som hittat p.
Men tyvrr har ju varenda jvla kriminell blivit bde blattefierad och dum i huvudet under dom sista 10-15 ren.
Citera
2015-12-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Den dr definitonen av gol r det horungar som sig som hittat p.
Vilket tyvrr r orsaken varfr det hr landet r pvg rakt ner i avloppet.
Anmler man ett brott golar man inte, s enkelt r det.

Glappar du kft i ett frhr och stter dit dina medkumpaaner golar du.

Alla andra definitioner r det bara jvla frortssldder som du som hittat p.
Men tyvrr har ju varenda jvla kriminell blivit bde blattefierad och dum i huvudet under dom sista 10-15 ren.
Den definitionen skriver jag under p.
Wasaspa eller vad han nu heter r inget annat n en ghetto romantiker.
Citera
2015-12-01, 10:28
Medlem
vilken djvla vrdels rubrik, p vilket stt golade du menar du? Vet du vad gola betyder? Det r vl det normala sttet att hantera problem p en arbetsplats, chefen ska ta tag i psykosociala problem p jobbet.
Citera
2015-12-01, 14:33
Medlem
Tycker att det r rtt av dig att st upp fr ett mobb offer, men att gra det framfr alla var inget annat n osmart, ur en social synvinkel.

Hade varit skillnad om kollegorna latade sig en fredag och du gick till chefen, d hade man kunna dra till med termer som "slicka uppt, sparka nedt" "golare" osv, men nr det r fr ngon annans psykiska skull s r det inte mer n rtt och jag betecknar det inte som att "tjalla" p ngon i den ckliga sjlviska bemrkelsen.
Citera
2015-12-01, 18:58
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Dumma jvel jag har ju sagt att TS gjorde rtt!! Har haft flera jobb s jag vet vad som gller nr man knegar, nej det r inga kriminella koder man fljer! Men du har fel om vad som gller om vad som r gol o inte. Du kanske r en gammal gubbe som inte hnger med i svngarna. Men om du gr en anmlan p ngon fr du vet om att den begr brott s golar du. Sen beror det ju p vilken typ av brott du anmler som avgr om du r golare eller ej, att anmla en vldtktsman r ju bra ven om man nskar att ta saken i egna hnder. Men varsgod ut o gola du s det str hrliga till. Bli inte frvnad den dagen det smller pga din kft.
Skitsnack. Att st upp innebr civilkurrage. Ngot du kanske frstr innebrden av nr du vuxit upp.
Detta gller bde i TS fall samt i de fall man ringer snuten.

Vet du en sak.
En kriminell blir frbannad om ngon ringer snuten. Men enbart snorungar hotar o misshandlar nr de blir anmlda. En riktig man vet spelreglerna o han vet att den laglydige har rtten p sin sida.
Du dremot r bara en patetisk snorunge som nnu inte vuxit upp till en riktig snorgubbe.
Citera
2015-12-01, 20:57
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Ja, vissa bryr sig om sina medmnniskor om de rkar illa ut, tex i form av mobbning. Du gr naturligtvis som du sjlv vill men jag tror inte att du och jag har srskilt mycket gemensamt.

Jag r inte intresserad av att diskutera ngonting mer med dig, jag hoppas du frstr.

Ja jag frstr, visst r det jobbigt att diskutera med ngon som tycker annorlunda.
Citera
2015-12-02, 00:12
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Det r bara kvinnor och barn som har rtten att gola till viss mn d de r svagare. Det ligger djupt rotat hos riktiga mn att inte prata med ordningsmakter.
D ska jag strunta i att ringa polisen om jag ser dig bli misshandlad grovt av 10 pers.
Citera
2015-12-02, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZedLeppelin
D ska jag strunta i att ringa polisen om jag ser dig bli misshandlad grovt av 10 pers.
Nu f de vara nog! N men serist nu, ni missuppfattar mig sen ju sjlvklart jag med lite halvt kluven i denna frga. Sen ska du veta att jag har blivit misshandlad flera ggr och aldrig ringt farbror bl fr det. Men klart man kan anmla med all rtt beroende p situationen och omstndigheterna. Tack o hej. It's 4:20 motherfuckers!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in