Citat:
Ursprungligen postat av
TomasoRocchi
Auswanderer såg
hela matchen.

Huh, intressant, jag hade för mig att han slutade titta efter straffen, men det kanske var då han slutade filma. Jag känner igen flera av dom kommentarer han har skrivit med i sin rapport också, Arne babblade verkligen oavbrutet, en veritabel pratmaskin hela matchen igenom faktiskt!

Så förmodligen har Auswanderer bara missat det och i god tro rapporterat allting precis så som han uppfattat det, det förnekar jag inte.
Om du tittar igenom dom skriftliga kommentarer han lämnat så utelämnar han dock en del saker, t.ex. så har han förutom själva citatet (som han förmodligen bara missade helt enkelt) ej heller inkluderat Arnes litet smålustiga kommentarer kring när Roger Milla får gult kort, och det är strax innan det gula kortet som Arne säger citatet. Nåväl, det är väl den mänskliga faktorn igen, jag ifrågasätter inte Auswanderers ärliga uppsåt på något sätt.
Det finns måhända alltid en rent teoretisk möjlighet också att citatet är borttaget i den fil han spelade upp medan det är närvarande i den filuppspelning jag tittade på, det finns nämligen två olika filer som förefaller identiska när man söker på matchen i KB:s digitala arkiv, men det tror jag personligen inte har något med saken att göra faktiskt. Men kan vara värt att nämna åtminstone.