Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
Så jäkla "trovärdig" kan man knappast kalla den där killen. Både du och jag frågade honom saker som han inte behagade svara på, och att Werner "granskat" saken stämmer ju knappast (inga arkivbesök för honom). Senaste Expressenartikeln som snackade om detta skrev vad jag kommer ihåg inget om att SVT kollat något.
Nä, det här når inte upp till nivån på de övriga bevisen som presenterats i tråden.

Haha, får ont i själen när min trovärdighet ifrågasätts för jag inte svarar på ett par dagar när man är upptagen med livets hårda skola.
Jag kan hur som helst bara återupprepa att SVT är medvetna om denna tråd, och jag har fått höra att de har kollat. Många andra sportredaktioner har också koll på debatten om citatet, och gissar att en och annan murvel även utanför SVT försökt sig på att hitta klippet, vilket ju uppenbarligen inte gått så bra eftersom vi då hade fått sett det publicerat. Varit en snackis i sportjournalist-branschen i åratal, åtminstone sedan herr Werners text 2015.
Kan tillägga att jag fortfarande är kvar i medievärlden men i en annan roll och har lämnat sportens värld sedan länge. Fortfarande en del kontakter kvar förstås dock.