Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
Jag tycker vår diskussion är en del av trådens ämne. Citatet är ju bevisligen påhittat och är nu endast en del av ett kulturellt arv, en folksägen. En kul kuriosa som man säkert kommer fortsätta att snacka om i många år framöver.
Håller med om att diskussionen absolut inte spårat helt även om det kanske inte var exakt enligt trådens ämne men är väl i och för sig inget konstigt med det här på FB.
Fast frågan är om det är det när man ser klippet som är länkat nedanför.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Jo han har faktiskt erkänt att han har sagt det. Här har du beviset
https://www.youtube.com/watch?v=mb1f...re14television
Men sen samtidigt så har ingen presenterat några bevis och folk har tydligen åkt till av dom ställena i sthlm som sitter på originalinspelningen. Folk har dammat av sina gamla VHS band, folk har plöjt igenom youtube. Någon lurade en till en bensinmack och sa att han satt på beviset.
Eftersom Arne erkänner men samtidigt så finns det inga bevis så blir det hela jävligt märkligt.
Personligen tycker jag det är läskigt hela situationen oavsett vilka konspirations teorier det finns så är det obehagligt.
Jag känner rätt många som precis som jag kan svära på att man har hört det. Hur är det möjlighet ens, att så många planterat in ett falskt minne inklusive huvudpersonen själv..
Jo, du har faktiskt rätt, han erkänner att han sagt det men förstod själv absolut inte det roliga i citatet förrän efter att folk påtalat hur det lät.
Citat:
Ursprungligen postat av
chran508
Erkänner och erkänner, han återberättar vad andra sagt till honom. Han har sagt att han inte mindes något och att han fått höra detta i efterhand.
Se mitt svar ovan, jag tycker nog han erkänner.