Citat:
Ursprungligen postat av
yardline
Jag tycker själv att allting pekar mot att citatet är falskt, och det är vad jag tror också. Alla andra teorier är väldigt komplicerade i jämförelse. Jag kommer inte lägga nån tid på att kolla igenom Kryzz, men jag tycker ändå det är lite intressant att spekulera i vilka andra teorier som skulle kunna förklara varför så många har så likartade minnesbilder. Nånting kan man väl göra i tråden tills nästa person kommer in och bergsäkert hävdar att han hört det.
Vad tror du själv om citatets äkthet?
Jag överväger två alternativ
1. Det är helt påhittat och falskt (ävem om jag själv minns det)
2. Det är sades på en radiosönd version av kryzz, som gick samtidigt som tv versionen sändes, så man kunde höra det tydligt om man hade på tv:n (med avstängt ljud) och radion samtidigt
Sveriges staminister vid tilfället fick panik när han hörde citatet, eftersom det ju är OTROLIGT kontroversiellt och upprörande, därför har samtliga bevis noga sopats undan
Enda möjliga bevis kan finnas i en källare hos en senil gubbe i storvreta, men troligtvis så är detta bevis undanröjt nu eftersom säpo garanterat granskar denna tråd
Har inte bestämmt mig vilket alternativen jsg tror på mest, just nu är det 50/50