Citat:
Ursprungligen postat av
kalle632
Detta har alltså varit uppe i media. Du menar att SVT, Anrell, Arne eller vilken journalist som helst kan reda ut detta men skiter i det?
Självklart det är liksom inga "big news" på det sättet, snarare en "råttan i pizzan"-grej dom håller på med. SVT har väl mig veterligen aldrig gått ut och påstått att det skulle vara en myt? I så fall får du väldigt gärna länka det till mig. Arne har själv gått ut och sagt att han minns det. Aftonbladet har rapporterat att Jack Werner ("årets förvillare") påstår att det är en myt.
Du kan ju gärna tala om för mig varför Jack Werner inte själv publicerat något klipp ifrån England - Kamerun och 3 - 2 målet. Det gör han inte därför att då skulle hans konstruerade råttan-i-pizzan-nyhet falla som ett korthus.
Han gamblar bara på att flashback-användare ska vara för lättlurade och lata för att själva orka åka till KB och titta på den förstahandskälla som finns och i åtta år har han tillsammans med några till troll också lyckats lura många! Mycket fascinerande.