2023-08-20, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Detta har alltså varit uppe i media. Du menar att SVT, Anrell, Arne eller vilken journalist som helst kan reda ut detta men skiter i det?

Självklart det är liksom inga "big news" på det sättet, snarare en "råttan i pizzan"-grej dom håller på med. SVT har väl mig veterligen aldrig gått ut och påstått att det skulle vara en myt? I så fall får du väldigt gärna länka det till mig. Arne har själv gått ut och sagt att han minns det. Aftonbladet har rapporterat att Jack Werner ("årets förvillare") påstår att det är en myt.

Du kan ju gärna tala om för mig varför Jack Werner inte själv publicerat något klipp ifrån England - Kamerun och 3 - 2 målet. Det gör han inte därför att då skulle hans konstruerade råttan-i-pizzan-nyhet falla som ett korthus.

Han gamblar bara på att flashback-användare ska vara för lättlurade och lata för att själva orka åka till KB och titta på den förstahandskälla som finns och i åtta år har han tillsammans med några till troll också lyckats lura många! Mycket fascinerande.
Citera
2023-08-20, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Du kan börja med att åka dit själv.

"Avförda direktsändningar
England - Kamerun 3-2, VM 1990
Kommentator: Arne Hegerfors
källa: Careless, Glorkas del 1, Glorkas del 2"

Varför då? Det behöver jag ju inte, jag bor inte i Stockholm längre, däremot har jag sett inspelningen på VHS-band. Bor du i Stockholm? Varför åker du i så fall inte dit? Är du en sån "basement dweller" som inte vågar titta ut i dagsljus än eller vad är problemet? Varför har inte Glorkas och Careless presenterat bevis från att dom varit på KB? Det är bara bullshit fattar du väl lilla bubben
Citera
2023-08-20, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Du kan börja med att åka dit själv.

"Avförda direktsändningar
England - Kamerun 3-2, VM 1990
Kommentator: Arne Hegerfors
källa: Careless, Glorkas del 1, Glorkas del 2"

Där har vi det

Halvlek
Studio
"Det ser mörkt ut för england" - (någon Hans)

Rasse Hasse hånar svartingarna i Englands landslag.

Citatet är sant.
Citera
2023-08-20, 08:30
Medlem
Citat:
Där har vi det

Halvlek
Studio

Citatet är sant.

Länka då trollet
Citera
2023-08-20, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Länka då trollet

Du får hänga med lite Bubba.

(FB) Myten kring "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"

Jag visste väl att det var någon annan som sa något annat om ett annat lag
Citera
2023-08-20, 08:33
Medlem
Citat:
Varför då? Det behöver jag ju inte, jag bor inte i Stockholm längre, däremot har jag sett inspelningen på VHS-band. Bor du i Stockholm? Varför åker du i så fall inte dit? Är du en sån "basement dweller" som inte vågar titta ut i dagsljus än eller vad är problemet? Varför har inte Glorkas och Careless presenterat bevis från att dom varit på KB? Det är bara bullshit fattar du väl lilla bubben

Mycket tjöt, ingen verkstad som det brukar vara på trollen som kommer in här var fjärde månad.

Bevisbördan är helt upp till dig. Bevisen talar emot dig.
Citera
2023-08-20, 08:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Där har vi det

Halvlek
Studio

Citatet är sant.

Vadå sant, citatet är ju ”det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk”. Inte det du skrev.
Citera
2023-08-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vadå sant, citatet är ju ”det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk”. Inte det du skrev.

Ja, men det var något annat som sas av något annan.
Arne kan pusta ut. Så dåligt minne har han inte.
Citera
2023-08-20, 08:39
Medlem
Citat:
Du får hänga med lite Bubba.

(FB) Myten kring "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"

Jag visste väl att det var någon annan som sa något annat om ett annat lag

Inte omöjligt att någon annan sa att det ser mörkt ut för England Men vid 3 - 2 säger Arne "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk". Careless och Glorkas har inte varit på KB, och har Jack Werner varit det så hade han kunnat visa klipp från den svenska sändningen men det vill han inte för då faller hans mandela-effekt/råttan-i-pizzan-myt ihop
Citera
2023-08-20, 08:41
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ja, men det var något annat som sas av något annan.
Arne kan pusta ut. Så dåligt minne har han inte.

Ja om något annat som sägs av någon annan också räknas som citatet, så är det självklart bekräftat.
Citera
2023-08-20, 08:41
Medlem
Citat:
Inte omöjligt att någon annan sa att det ser mörkt ut för England Men vid 3 - 2 säger Arne "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk". Careless och Glorkas har inte varit på KB, och har Jack Werner varit det så hade han kunnat visa klipp från den svenska sändningen men det vill han inte för då faller hans mandela-effekt/råttan-i-pizzan-myt ihop

Självklart. Presentera ett klipp bara
Citera
2023-08-20, 08:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Som sagt så kan man inte bara ”visa upp” bildmaterial därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in