Citat:
Ursprungligen postat av
SamuraiBenny
Inte klar med tråden men hur i helvete tänker du? Om du säger det går vandrande vålnader på torpet två hus från dig, på fullaste allvar, folk går dit med specialkamera; nightvisions och allt. och inget resultat? Då är det ju du som får pallra dig dit och bevisa. Sitta med armarna i kors och blunda för att alla matcher, alltihop från egna inspelningar där citatet du hävdar sagt aldrig sägs är redovisade från helt separate individer, är inte det bevis? (Har någon har matchen på VHS kan denne skicka PM så lägger jag ut den själv i sin fulla helhet) Du bör läsa på definitionen av ordet: Bevisbörda" från en juridisk sida, fåntratt.
Men oj vad jag lyckas reta upp dig din lilla stackare. Din låtsasjämförelse är löjeväckande. Jag vill bara höra från avspark i förlängningen och sex minuter framåt där det tydligen finns en bild på Kameruns avbytare med bistra miner.
Säger Hegerfors något där. Vad säger Glorka eller den andra som tydligen varit på KB. Konstigt att det bara varit två som besökt KB under alla dessa år när intresset är så stort.
Jag skulle gått dit om jag inte befunnit mig långt därifrån. Jag ringde dem för att få klarhet i detta med pliktleveranser och fick klart för mig att jag hade fel när jag trodde att de hade en kopia. De var vänliga att faktiskt gå och göra en snabbkoll på klippet beträffande textningen. De meddelade att det då och då kommer det upp en liten sammanfattning om vad som händer under matchen. Dock var de inte beredda att söka igenom för att hitta sekvensen med avbytarbänken.
Med tanke på hur vänliga de var tror jag säkert att vem som helst som går dit får lyssna på bandet. Gör det och spela in från avspark i förlängningen till sex minuter in och speciellt sekvensen med avbytarbänken, enligt uppgift, fyra minuter in. För mig är det enda som är intressant om Hegerfors kommenterade något om den sekvensen.