Citat:
Ursprungligen postat av
raikkonen
Du missar poängen totalt här. jag vet vad jag såg och hörde... jag har fotografiskt minne.
Men vad lägligt! Om du har fotografiskt minne så borde det inte va ett dugg svårt att berätta exakt när var å vilket sammanhang du hörde citatet? Jag kan slå vad om att ditt fotografiska minne sviker dig här.
Citat:
jag behöver inte bevisa något utan du som kommer med beskyllning att detta har aldrig hänt måste väl kunna lägga fram beviset då..
Brukar inte använda mig av denna smiley men denna gång är det befogat:
Så om jag hävdar att aliens inte finns så ligger bevisbördan på mig...?
Efter all sökning å tid som lagts ned vid detta lag, efter allt som folk kollat igenom för att hitta citatet så står vi här efter flera år fortfarande tomhänta. Då är det dags å inse att detta aldrig sagts och det är ett falskt minne hos folk.
Citat:
Varför försöker du tysta ner saken.. det är ingen brott hän gjorde utan sa det i stundens hätta och det var ingen rasistiskt över uttalandet.. folk som ser människor i olika färger har hoppat på taket för något som har ingenting med rasismt att göra
Det är väl inga förutom några lättkränkta tjommar som hävdat att det här skulle ha med rasism å göra? Och inga andra försöker väl tysta ned detta?
Vissa som hävdar att dom hört citatet menar också på att SVT gjort inbrott hos folk, gått ned i källaren och manipulerat deras gamla VHS kassetter där Arne ska ha sagt detta vilket är bortom sinnessjukt, allt för att inte erkänna för sig själva att dom har fel utan det är verkligheten som har det.