2020-02-17, 08:33
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
https://sverigesradio.se/avsnitt/1430058

Har konfirmerar Arne att det sades sa.
Citera
2020-02-17, 10:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
https://sverigesradio.se/avsnitt/1430058

Har konfirmerar Arne att det sades sa.

Det spelar ingen roll vilka minnen Hegerfors har fått för sig. Problemet är att det fortfarande inte går att hitta.

De första gångerna han frågades om citatet mindes han det för övrigt inte.
Citera
2020-02-17, 11:05
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
’Någon på Flashback’ har redan fått det svaret genom att se matcherna så som de sändes, på KB.

Denna information borde moderatorerna lägga in i trådstarten, men då kanske tråden dör ut.
Citera
2020-02-17, 12:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Denna information borde moderatorerna lägga in i trådstarten, men då kanske tråden dör ut.

Finns återkommande sammanfattningar i tråden, men det är kanske en bra idé.
Citera
2020-02-17, 14:48
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j

Den kommer aldrig att dö ut oavsett vad. Det kommer alltid dyka upp folk med jämna mellanrum som har hört det, minns hur hela familjen skrattade till i soffan, hur han och polarna garvade åt det dagen efter osv
Citera
2020-02-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Den kommer aldrig att dö ut oavsett vad. Det kommer alltid dyka upp folk med jämna mellanrum som har hört det, minns hur hela familjen skrattade till i soffan, hur han och polarna garvade åt det dagen efter osv

Men så bra. Då kan du ju säga när det var....

Ha ha ha

Ärligt talat. Du är säkert den hundrade i tråden som kommer med liknande påståenden. Och alla har bevisats ha fel. Börjar bli tröttsamt med alla tomtar kommer med historier de inte kan backa upp.
Senast redigerad av avec 2020-02-17 kl. 18:58.
Citera
2020-02-17, 20:10
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Men så bra. Då kan du ju säga när det var....

Ha ha ha

Ärligt talat. Du är säkert den hundrade i tråden som kommer med liknande påståenden. Och alla har bevisats ha fel. Börjar bli tröttsamt med alla tomtar kommer med historier de inte kan backa upp.

Jag antar att du feltolkar mitt inlägg.
Citera
2020-03-23, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
Tackar! Helt sjukt det här med falska minnen, för jag kan svära på att jag sett ett inslag i 100 Höjdare där Arne Hegerfors säger citatet samtidigt som det filmas mot avbytarbänken där ett gäng mörkhyade personer sitter. Har för mig att det var dåligt väder också. Regnigt. Men det kan ju ha varit ett videokollage med voiceover som yttrade meningen, och inte Arne Hegerfors himself.

Märkligt, minst sagt.

Jag kan också svära på att jag sett detta. O det är exakt samma minnesbilder som du påstår dig ha (förutom 100 höjdare).
Jag VET att vi skojade friskt om detta när jag bodde i Stockholm. Jag flyttade från sthlm -91
Jag har alltså minnen av att jag skojat om detta innan -91, jag har dessutom minnen klippet.
OM detta är en myt så är mitt minne helt fabricerat till den grad så jag börjar ifrågasätta min egna existens.
Citera
2020-03-25, 09:48
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deikoo
Jag kan också svära på att jag sett detta. O det är exakt samma minnesbilder som du påstår dig ha (förutom 100 höjdare).
Jag VET att vi skojade friskt om detta när jag bodde i Stockholm. Jag flyttade från sthlm -91
Jag har alltså minnen av att jag skojat om detta innan -91, jag har dessutom minnen klippet.
OM detta är en myt så är mitt minne helt fabricerat till den grad så jag börjar ifrågasätta min egna existens.
Med tanke på att ingen kan minnas varken match, mästerskap eller ens år, så talar det mesta för att det är ett falskt minne du sitter på.
Citera
2020-03-27, 17:26
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=FLaC...EIXUlykY_A_-n4

Säkerligen postad sedan innan, här säger han att det är mot Kammerun Italien, men den är väl redan kollad
Citera
2020-03-28, 07:05
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
https://www.youtube.com/watch?v=FLaC...EIXUlykY_A_-n4

Säkerligen postad sedan innan, här säger han att det är mot Kammerun Italien, men den är väl redan kollad

Han säger att det är Kamerun - England i VM-90, och den matchen är kollad (minst två personer i tråden har varit till KB och kollat). Det är inte den matchen och ingen annan heller.
Citera
2020-03-28, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Han säger att det är Kamerun - England i VM-90, och den matchen är kollad (minst två personer i tråden har varit till KB och kollat). Det är inte den matchen och ingen annan heller.

Helt rätt, lyckas inte ens återberätta en video som är 1 min.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in