Citat:
Ursprungligen postat av
avec
Ha ha ha ha ha
Jisses, det var länge sedan jag skrattade så mycket. Flashback har redan grävt fram två citat som är bättre än originalet!
Jag håller med och sen den här jävla massillusionen som nog är allra roligast

Men håller med att just färgklicken och Owarian som mörkaste spelaren är minst lika roliga.
Någon annan drog även fram en intervju med firma Ravelli, Brolin och Larsson efter matchen mot Rumänien 1994. Ravelli uttrycker att Dumitrescus spottloska är typiskt bulgariskt och rumänskt beteende. Brolin och Henke blir lite genererade, medan Ravelli inte tycker att det är någon big deal. Idag hade konsekvenserna inte varit nådiga för ett sånt uttalande. PK-media hade ju gått bananas.
Lite roligt att jag sett det klippet innan, men jag minns det inte, ännu mindre när jag såg det. Kan ha varit förra året, eller 2010 när klippet laddades upp kanske. Jag hade i alla fall klickat "like" på den, vilket syns på mobilen om man kommer tillbaka till ett klipp som man har gillat (blåfärgat). Roligt det där med minnet. Ibland kan man ha upplevt saker som man inte minns, och tvärtom, komma ihåg saker som egentligen aldrig har skett