Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag behöver inte försöka övertyga, jag vidareförmedlar sådant jag hör och drar en del egna analyser/sluttsatser. Sen är det upp till dig att tro eller inte tro på det jag säger men vare sig du gillar det eller ej har jag faktiskt haft rätt i många fall, och då rätt nära inpå det att de nämnts i tråden.

Trots det så är det fortfarande folk som verkar bli helt förvånade över att den och den personen dött trots att personen ifråga återkommit i tråden.
Ja Sonny! Du har haft rätt i många fall, men ofta handlar det ju om folk i åldern 80+. Det är rätt vanligt att folk dör då, och läser man lite kändispress så framkommer det ju där att olika kändisar dras med diverse krämpor.
Därav är det relativt lätt att namedroppa ett antal sjuka 80+are, för att sedan säga att man hade rätt.
Förvisso har du haft rätt, men hade någon annan, vem som helst brytt sig om att analysera kvällspressens artiklar hade vi allihop kunnat pricka in de du har prickat in.
Visst är det bra att du tar dig tid, men slå dig inte för bröstet för att du kommit fram till att sjuka 80åringar snart dör. Det är lite för lätt.
Jag menar inget elakt alls med följande, är endast nyfiken. Men hur går det med Hasse Alfredssonspåret? Har du konfronterat din källa ännu? Har du talat om för honom att han förmodligen hade fel?