2008-07-05, 02:20
Medlem
felpost.
Senast redigerad av acerac713 2008-07-05 kl. 02:22.
2008-07-05, 07:59
Medlem
laserlasses avatar
Fel Post
2008-07-05, 10:24
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Tja, man äter nog inte medicierna bara för ro skull.
Man dör inte av vanlig huvudvärk, men lik förbannat äter man medicin mot det när det uppkommer...

Man dör inte av parkinson, däremot kan ju kroppen bli försvagad av en sån sjukdom och inte vara lika motståndskraftig mot andra sjukdomar.

För övrigt så nämner jag nu i ett och samma andetag alla personer som någonsin synts eller hörts offentligt och är över 80 år. Dom kommer alla att dö, sanna mina ord! Glöm inte var ni läste det först.
2008-07-05, 10:38
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
För övrigt så nämner jag nu i ett och samma andetag alla personer som någonsin synts eller hörts offentligt och är över 80 år. Dom kommer alla att dö, sanna mina ord! Glöm inte var ni läste det först.
Så du menar att alla dessa kommer att dö i år?

Då vill jag samtidigt passa på att chockera alla genom att lägga till Hamid Karzai på listan. Han lever synnerligen farligt och är ett villebråd numero uno för Talibanerna, så det är inte osannolikt att samma sak händer med honom som med Bhutto i Pakistan.
2008-07-05, 14:31
Medlem
Celerons avatar
Och vem blir nästa kända svensk att "kasta in handduken" då enligt er spåmän här i tråden ?.
2008-07-05, 14:38
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Och vem blir nästa kända svensk att "kasta in handduken" då enligt er spåmän här i tråden ?.
Det beror på, hur "känd" måste personen vara i så fall? Martin Ljung känns frestande att nämna men han verkar vara vid rätt så god vigör, enligt vad jag hört om honom. Sickan Carlsson och Sif Ruud har jag inte hört någonting om på jättelänge så jag vet inte hur deras häslotillstånd är, men annars kan de vara tänkbara alternativ.

Lasse Lönndahl verkar också leva farligt om han inte får den där efterlängtade hjärtoperationen snart. Är det någon som vet om han kommer att opereras alls det här året?

Men *om* ryktet stämmer, och Lennart Swahn faktiskt ligger på Nacka Sjukhus, paralyserad efter en stroke, så tror jag att han eventuellt blir nästa stora TV-personlighet att plocka ner skylten.
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-07-05 kl. 14:41.
2008-07-05, 16:49
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Har just hört från säkra källor att Jesse Helms dött. Återigen prickade jag rätt...

Knappst "jämna pengar" på att han överlevde tills nästa år m.a.o. som Andy Pandy hävdade.
HAHAHA!

"Återigen prickade jag rätt..." OMG!!!
Hörru Saida-Sonny, det är fortfarande inte svårt att gissa att folk över 80 dör.
Denna tråd är inte en tävling!
2008-07-05, 16:59
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
HAHAHA!

"Återigen prickade jag rätt..." OMG!!!
Hörru Saida-Sonny, det är fortfarande inte svårt att gissa att folk över 80 dör.
Denna tråd är inte en tävling!
Du verkar ju tycka att det är det i alla fall
2008-07-05, 17:43
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Du verkar ju tycka att det är det i alla fall
Nej, det är inte jag som försöker övertyga resten om hur pass insatt jag är i folks ohälsa.
2008-07-05, 17:57
Medlem
colafacet mickey rourke lär nog ligga ganska bra till.
2008-07-05, 18:01
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Nej, det är inte jag som försöker övertyga resten om hur pass insatt jag är i folks ohälsa.
Jag behöver inte försöka övertyga, jag vidareförmedlar sådant jag hör och drar en del egna analyser/sluttsatser. Sen är det upp till dig att tro eller inte tro på det jag säger men vare sig du gillar det eller ej har jag faktiskt haft rätt i många fall, och då rätt nära inpå det att de nämnts i tråden. Trots det så är det fortfarande folk som verkar bli helt förvånade över att den och den personen dött trots att personen ifråga återkommit i tråden.
2008-07-05, 18:10
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Jag behöver inte försöka övertyga, jag vidareförmedlar sådant jag hör och drar en del egna analyser/sluttsatser. Sen är det upp till dig att tro eller inte tro på det jag säger men vare sig du gillar det eller ej har jag faktiskt haft rätt i många fall, och då rätt nära inpå det att de nämnts i tråden. Trots det så är det fortfarande folk som verkar bli helt förvånade över att den och den personen dött trots att personen ifråga återkommit i tråden.

Ja Sonny! Du har haft rätt i många fall, men ofta handlar det ju om folk i åldern 80+. Det är rätt vanligt att folk dör då, och läser man lite kändispress så framkommer det ju där att olika kändisar dras med diverse krämpor.
Därav är det relativt lätt att namedroppa ett antal sjuka 80+are, för att sedan säga att man hade rätt.
Förvisso har du haft rätt, men hade någon annan, vem som helst brytt sig om att analysera kvällspressens artiklar hade vi allihop kunnat pricka in de du har prickat in.
Visst är det bra att du tar dig tid, men slå dig inte för bröstet för att du kommit fram till att sjuka 80åringar snart dör. Det är lite för lätt.

Jag menar inget elakt alls med följande, är endast nyfiken. Men hur går det med Hasse Alfredssonspåret? Har du konfronterat din källa ännu? Har du talat om för honom att han förmodligen hade fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in