2008-02-10, 14:49
Medlem
El_muchachos avatar
miljonär ensamstående tant utan några som hellst släktingar ligger för dödsbädden i Borås.

någon som kan styrka? tydligen bor hon mitt emot folketshus
2008-02-10, 18:39
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Inte så att hon ligger för döden, men det är ingenting som förvånar om vi läser om hennes självmord únder detta året. Det finns inte en producent i världen som kan hindra henne, om hon bestämmer sig för att ta livet av sig.
Till saken hör det att jag betivlar på att hon har självmordstankar av den sorten. Det handlar nog snarare om att hon är en bekräftelsekåt dramaqueen som använder självmord som ett sätt att dra till sig uppmärksamhet när resten av livet går åt helvete och drogerna tappat sin effekt.

Heath Ledgers död sägs för övrigt ha varit oavsiktligt, att han sökte efter en kick men istället fick mer än han väntat sig. Tragiskt.
2008-02-10, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El_muchacho
miljonär ensamstående tant utan några som hellst släktingar ligger för dödsbädden i Borås.

någon som kan styrka? tydligen bor hon mitt emot folketshus

Tänker du göra en sista-minuten-Ann Nicole Smith på henne ?
2008-02-10, 19:08
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Till saken hör det att jag betivlar på att hon har självmordstankar av den sorten. Det handlar nog snarare om att hon är en bekräftelsekåt dramaqueen som använder självmord som ett sätt att dra till sig uppmärksamhet när resten av livet går åt helvete och drogerna tappat sin effekt.

Heath Ledgers död sägs för övrigt ha varit oavsiktligt, att han sökte efter en kick men istället fick mer än han väntat sig. Tragiskt.

Nja, hennes totala håglöshet när hon är med sina barn säger en annan sak. Hennes minst sagt drastiska frisörbesök, och då främst hennes blick efter det säger också det en annan sak.
Jag tycker överhuvudtaget när jag ser henne och läser vad hon "ställer till med" så är jag övertygad att allt inte står rätt till med den tjejen.
Att hon är tvångsintagen på psykiatrisk klinik tycker jag bekräftar detta.

Men vad vet egentligen vi? Vi ser korta filmsnuttar på henne när hon går in och ut i bilar, vi ser bilder tagna när hon försöker fly paparazzis.
Även om jag inte gillar hennes musik gör det lite ont att se flickebarnet.
2008-02-10, 19:38
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Nja, hennes totala håglöshet när hon är med sina barn säger en annan sak. Hennes minst sagt drastiska frisörbesök, och då främst hennes blick efter det säger också det en annan sak.
Jag tycker överhuvudtaget när jag ser henne och läser vad hon "ställer till med" så är jag övertygad att allt inte står rätt till med den tjejen.
Att hon är tvångsintagen på psykiatrisk klinik tycker jag bekräftar detta.

Men vad vet egentligen vi? Vi ser korta filmsnuttar på henne när hon går in och ut i bilar, vi ser bilder tagna när hon försöker fly paparazzis.
Även om jag inte gillar hennes musik gör det lite ont att se flickebarnet.
Alltså, att hon är rubbad och förmodligen försökt sig på självmordsförsök betvivlar jag inte det minsta. Jag skall försöka förtydliga. Vad jag menade var att hennes självmordsförsök ligger på en annan nivå. Paradoxallt finns det de som försöker ta sitt liv för att de vill vill dö och det som försöker för att de vill leva (de vill att någon skall komma och "rädda" dem). Jag är övertygad om att Shitney Beers tillhör den senare kategorien (därmed inte sagt att bägge kategorier inte är lika tragiska).

Jag tror inte heller att det är någon utstuderad medveten handling, utan vad jag menar är att detta är en dold, undermedveten attityd som artar sig i dessa galenskaper. När pillrerna inte räcker till måste man gå ett steg längre. Jämför henne med exempelvis Nick Drake som var raka motsatsen. I sina sista år gick han totalt in i sig själv och fjärmade sig från allt och alla och levde en i en djupt deprimerad tillvaro och gjorde inte en ansats till att "ropa" efter uppmärksamhet. Han lämnade inte heller något själmordsbrev eller någonting alls efter sig. Han ville alltså bara dö och slippa sin tillvara utan att göra ett spektakel av sig på något sätt.Nick Drake ville inte ha någon bekräftelse från någon men det vill däremot Britney, får jag intrycket av.
2008-02-11, 00:31
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Ännu en riktigt otippad kandidat. Jose Ramos-Horta - Östtimors president, har blivit lönnmördad.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1808620.ab

EDIT: De har visst uppdaterat det nu till att han "bara" blivit skottskadad. Få se om det håller i sig och om han klarar sig.
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-02-11 kl. 00:54.
2008-02-11, 07:28
Medlem
Andy Pandys avatar
Roy Scheider missade vi också, trots att han hade varit sjuk i flera år. Men det kanske inte var känt innan han dog i går.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7238211.stm
2008-02-11, 11:15
Medlem
El_muchachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneArneArneArn
Tänker du göra en sista-minuten-Ann Nicole Smith på henne ?

japp , ja och köpte vigsel ring idag
2008-02-11, 11:47
Medlem
Norske komikerlegenden Harald Heide Steen jr har kanskje bare et par måneder igjen å leve
2008-02-11, 18:18
Medlem
Pocatellos avatar
Är inte Hans Scheike risig numera?
2008-02-11, 18:47
Medlem
Basse Lerghagens avatar
Sivert Öholm ligger för döden
2008-02-11, 20:03
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
Sivert Öholm ligger för döden
Är det detta
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ar...?service=print
du syftar på?
Låter ju knappast som han är döende. Eller har det hänt nåt mer (artikeln är från 30 januari), som jag missat? Men visst, en nästan sjuttioårig gubbe som har en mer än tjugo år yngre hustru, kan ju trilla av pinn av ren utmattning också. Fast då går det nog snabbare än formuleringen "ligger för döden" antyder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in