2010-05-30, 17:36
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Bill Clinton har ju haft hjärtproblem länge. Det var inte så länge sedan som han genomgick en hjärtoperation.

http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2...r-chest-pains/

Tror dock inte han ligger inför döden än.

Fast folk med hjärtproblem kan ramla ned och dö när som helst.
Man talar ofta om att det går fort med cancer men där ligger de och är döende ett tag.
Hjärtproblem de kan verka förhållandevis friska och så faller de ner och dör.
2010-05-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Fast folk med hjärtproblem kan ramla ned och dö när som helst.
Man talar ofta om att det går fort med cancer men där ligger de och är döende ett tag.
Hjärtproblem de kan verka förhållandevis friska och så faller de ner och dör.
Jo, Hasse Alfredson, som nämnts flera gånger tidigare, är väl ett exempel på det?
2010-05-30, 21:26
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jo, Hasse Alfredson, som nämnts flera gånger tidigare, är väl ett exempel på det?
Har han fallit ihop och dött då ?
2010-05-30, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Har han fallit ihop och dött då ?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article311942.ab

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9905/01/hasse.html
Senast redigerad av scrollock 2010-05-30 kl. 21:33.
2010-05-31, 11:01
Medlem
BalleAnkas avatar
Henning Mankell?
2010-06-05, 15:54
Medlem
Ganonitos avatar
Nu är det bekräftat att Lillian har alzheimers.

http://svt.se/2.22620/1.2026737/prin...har_alzheimers

Undrar om bröllopet skulle ställas in om hon kolade innan dess.
2010-06-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nu är det bekräftat att Lillian har alzheimers.

http://svt.se/2.22620/1.2026737/prin...har_alzheimers

Undrar om bröllopet skulle ställas in om hon kolade innan dess.
Har jag ju vetat länge och dessutom påtalat vid ett flertal tillfällen.
2010-06-05, 17:38
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Har jag ju vetat länge och dessutom påtalat vid ett flertal tillfällen.

Det är inte en så liten skillnad mellan ett påstående av en slusk på FB och ett officiellt pressmeddelande från Hovet.
2010-06-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det är inte en så liten skillnad mellan ett påstående av en slusk på FB och ett officiellt pressmeddelande från Hovet.
Jo, men jag hade ju rätt! Och jag kan även tillägga att jag utgick från samma källa som den officiella, bara det att jag hörde det för flera år sedan då det var nytt, var nog i samband med hennes sista framträdande på nobelfesten runt '07 skulle jag tro.
2010-06-05, 20:33
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Jo, men jag hade ju rätt! Och jag kan även tillägga att jag utgick från samma källa som den officiella, bara det att jag hörde det för flera år sedan då det var nytt, var nog i samband med hennes sista framträdande på nobelfesten runt '07 skulle jag tro.

Sen är det ju lätt att snacka också
JAg kan namedroppa ett gäng åldringar och 3 -5 år sedan säga att, vad var det jag sa...Det är ju sådant Sonny Crockettbeteende vi vill få bort.
Även om SC var härlig i sitt trollande :-)
Sonny Sonny, inte utan att man saknar honom även om jag vet att han fortfarande är aktiv här :-)
2010-06-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Sen är det ju lätt att snacka också
JAg kan namedroppa ett gäng åldringar och 3 -5 år sedan säga att, vad var det jag sa...Det är ju sådant Sonny Crockettbeteende vi vill få bort.
Även om SC var härlig i sitt trollande :-)
Sonny Sonny, inte utan att man saknar honom även om jag vet att han fortfarande är aktiv här :-)
Haha jo kanske, men nu var det ju så att just i det här fallet så var det inte rent "skitsnack" eller spekulationer gripna ur luften, utan jag visste (inte trodde) om Lilians sjukdom för det var som sagt bekräftat till mig för några år sedan.

Många av de som var insatta i hennes livssituation visste för övrigt om det, och anledningen till att jag först ens tog upp det tidigare var ju inte på något sätt att skryta med ett "vad var det jag sa" utan venilera min frustration över att medierna riktar in sig på vissa kändisar medan de låter andra bero, trots att de är fullt medvetna om deras ohälsa och orsaken bakom. Nu säger jag inte att jag vill se en fortsatt häxjakt på sjuka kändisar, missförstå mig rätt, utan jag efterlyser istället en större grad av konsekvens och rättvisa.

OT: Ständigt återkommer "Sonny" i tråden, som ideligen verkar nämnas i dessa sammanhang. Varför det? Var han unikt utmärkande på något sätt? Bara en observation.
Senast redigerad av scrollock 2010-06-05 kl. 22:36.
2010-06-05, 22:59
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jamen lägg av och se till att få blöjan bytt snarast! Nu sitter du inte bara och skryter över att du visste! Nu skryter du även över att du är så jävla blygsam att bara ville "ventilera"!

Lär dig en sak här. Ingen är intresserad av vem som för något på tal eller kommer först med något. Det märks egentligen bara på dessa pajaser som har ett oerhört behov av att berätta att de tror sig ha varit först med något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in