Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Sen är det ju lätt att snacka också
JAg kan namedroppa ett gäng åldringar och 3 -5 år sedan säga att, vad var det jag sa...Det är ju sådant Sonny Crockettbeteende vi vill få bort.
Även om SC var härlig i sitt trollande :-)
Sonny Sonny, inte utan att man saknar honom även om jag vet att han fortfarande är aktiv här :-)
Haha jo kanske, men nu var det ju så att just i det här fallet så var det inte rent "skitsnack" eller spekulationer gripna ur luften, utan jag
visste (inte
trodde) om Lilians sjukdom för det var som sagt bekräftat till mig för några år sedan.
Många av de som var insatta i hennes livssituation visste för övrigt om det, och anledningen till att jag först ens tog upp det tidigare var ju inte på något sätt att skryta med ett "vad var det jag sa" utan venilera min frustration över att medierna riktar in sig på vissa kändisar medan de låter andra bero, trots att de är fullt medvetna om deras ohälsa och orsaken bakom. Nu säger jag inte att jag vill se en fortsatt häxjakt på sjuka kändisar, missförstå mig rätt, utan jag efterlyser istället en större grad av konsekvens och rättvisa.
OT: Ständigt återkommer "Sonny" i tråden, som ideligen verkar nämnas i dessa sammanhang. Varför det? Var han unikt utmärkande på något sätt? Bara en observation.