2008-07-17, 17:51
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Asså, om man gillar att hänga med typer som Richie Samborra och Tommy Lee, tror du man är en oskyldig liten "girl-next-door" då?

Tommy Lee är första klassens svin, det råder det inga tvivel om. Men Richie Sambora? Är han en Tommy Lee light? Har alltid haft för mig att hela Bon Jovi gänget är schyssta...Lite alkohol och så men inget grövre..
2008-07-17, 17:56
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Tommy Lee är första klassens svin, det råder det inga tvivel om. Men Richie Sambora? Är han en Tommy Lee light? Har alltid haft för mig att hela Bon Jovi gänget är schyssta...Lite alkohol och så men inget grövre..

Sambora har varit på rehab ett antal gånger. Brukar inte hända någon som bara tar en öl då och då.
2008-07-17, 18:01
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Sambora har varit på rehab ett antal gånger. Brukar inte hända någon som bara tar en öl då och då.
Ska dessutom tilläggas att just Sambora allmänt räknas som Bon Jovi-gängets "bad boy". Föga överraskande att han har klippkort på rehabkliniken m.a.o.
2008-07-17, 18:05
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Ja, jag är så naiv så jag trodde det faktiskt. Jag trodde att hon var så stark i sig själv och kunde motstå trots att hon fallit för män som förmodligen missbrukar varje dag...jag fattar inte själv ärligt talat varför jag trott det...
.
Grejen är att om man är så stark som du hade hoppats att hon var så lär man nog knappast söka sig till det umgänget för ro skull? Tyder på att hon hade en svaghet redan där.
2008-07-17, 18:42
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Grejen är att om man är så stark som du hade hoppats att hon var så lär man nog knappast söka sig till det umgänget för ro skull? Tyder på att hon hade en svaghet redan där.

Ja, jag är vare sig psykolog eller siare så vad vet jag. Jag är i vilket fall en illusion fattigare....igen!
.
2008-07-17, 19:16
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Michael J Fox har ju nämnts tidigare i den här tråden, men är knappast en kandidat för träfracken under innevarande år, Just nu förhandlar han om en ny TV-roll,

Så sant..Och Parkinsons sjukdom är inte dödlig så han lär hänga med ett tag till, dock kan detta vara hans sista roll.
2008-07-17, 21:06
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Så sant..Och Parkinsons sjukdom är inte dödlig så han lär hänga med ett tag till, dock kan detta vara hans sista roll.
Och det är nog än mer tveksamt huruvida rollen faktiskt blir verklighet. Han kanske blir tvungen att ställa in i sista stund pga. "dålig hälsa".

Det är samt att Parkinson i sig inte är dödligt, men även icke-dödliga sjukdomar kan ibland ge upphov till ovanätade och dödliga sjukdomar. Ett exempel på detta var Christopher Reeve, som var handikappad, som som pga. av sitt tillstånd till slut fick ett liggsår (inte heller det i sig särskilt dödligt) som blev infekterat, varpå han avled hastigt.
2008-07-17, 21:34
Medlem
Michael Caines avatar
Gäsp,gäsp....Antingen har jag missat något - eller ni andra (SONNY C?)

- Barry Manilow verkar tappa vikt o hälsa....ÄR HANS DAGAR RÄKNADE för i år?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...VEN-STONE.html

Sannolikt är han nämn redan(?), men men jag orkar inte leta - jag är mest förvånad över att han inte är nämnd ännu idag....
(Eller är han det? Såg inget om honom vid en hastig koll på inläggen)

M.C.
2008-07-17, 22:10
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael Caine
Gäsp,gäsp....Antingen har jag missat något - eller ni andra (SONNY C?)

- Barry Manilow verkar tappa vikt o hälsa....ÄR HANS DAGAR RÄKNADE för i år?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...VEN-STONE.html

Sannolikt är han nämn redan(?), men men jag orkar inte leta - jag är mest förvånad över att han inte är nämnd ännu idag....
(Eller är han det? Såg inget om honom vid en hastig koll på inläggen)

M.C.
Näe, såg en dokumentär om honom häromdagen och visst ser han gammal och härjad ut, men han har varit liten och späd genom hela sin karriär. De visade både gamla och nya bilder av honom. Det artikeln nämner är nog inget mer än åldersnöja, som drabbar så många kändisar på dekis i Hollywood. Han vill alltså se likadan ut som han gjort de senaste 35 åren, men det enda han lyckats med är att mest ha sett ut som en råtta i ansiktet hela tiden.
2008-07-18, 08:44
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Och det är nog än mer tveksamt huruvida rollen faktiskt blir verklighet. Han kanske blir tvungen att ställa in i sista stund pga. "dålig hälsa".
.

Då tror jag inte att ett kontrakt skulle vara aktuellt. Det är en rätt stor apparat att skriva manus mm mm. Inget man gör om man tror att det hela skiter sig. Så att Fox är tillräckligt kry för denna lilla roll råder det nog inga tveksamheter om.
2008-07-18, 10:01
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Då tror jag inte att ett kontrakt skulle vara aktuellt. Det är en rätt stor apparat att skriva manus mm mm. Inget man gör om man tror att det hela skiter sig. Så att Fox är tillräckligt kry för denna lilla roll råder det nog inga tveksamheter om.
Men sen glömmer du att så även skett med dödssjuke Patrick Swayze, och så har även skett historiskt sett med flera andra skådisar somdött under arbetetsgång, som t.ex. Jim Davis, Raymond Burr, Jerry Orbach mf.l. Troligtvis har filmbolaget garderat sig med någon klausul och troligen har de en backupplan att ngn annan skådis står i standby-läge utifall att Fox inte skulle kunna axla rolen (som förmodligen är en liten och relativt obetydlig roll). Detta är ofta en lösning som filmbolagen använder, Robert Culp var vid ett tillfälle redo att kliva in och ta rollen som J.R. Ewing några säsonger in i programmet ifall det skulle skita sig med Larry Hagman. De hade då ett backupmanus som sa att J.R. hade varit med om en olycka och behövde plastikkirurgi (och vips skulle han förvandlas till Culp!) Som tur var lyckades de komma överrens med Hagman om en förlängning av kontraktet.

En liknande sak hände även med Heath Ledgers senaste film, där han blivit delvis ersatt av andra skådisar som Johnny Depp och Colin Farrell. Så som sagt, sälj inte skinnet förrän björnen är skjuten. Jag väntar med spänning för att se om vi faktiskt får SE Fox i rutan igen, eller om vi får nöja oss med en till "voice-over".
2008-07-18, 10:42
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Jo, det var Martin jag menade. Här finns lite knapphändig info: http://www.bahnhof.se/wb626198/0001/173.htm#344

Inget tyder på att han skulle vara död, mensom du säger, han kanske bor utomlands.

Bara för skojs skull kollade jag upp Martin Myrberg i Sv. dödbok (databas för släktforskare): August Martin Myrberg, född 1931-03-01 i Stockholm, död 2004-10-04 i Stockholm. Jag gissar att det är han, namnet är inte så vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in