Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Fast det är en viss skillnad på t.ex. Ingvar Oldsberg och Prinsessan Lilian.
Oldsbergs skäl att förlänga livet förstår jag. Han har väl setts på fest med kvinnligt sällskap det senaste året, så han lever ju ändå ett - förhållandevis - bra liv. Sett till att han har cancer i sig. Han har väl också skärpt till sin livsstil vad gäller kost och träning.
Prinsessan Lilians skäl att förlänga livet - finns det sådana egentligen? Om hon inte känner igen kungafamiljen ens, är sängliggande och isolerad i sin bostad, 97 bast, inte kommer att få vara med och fira jul med släkten, det känns som om varje år till hon får leva bara är förlängd pina...
Nej nej, du förstår inte hur illa det är med Lilian. hennes liv hänger på en skör tråd, jag skojar inte!
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Vad menar du att folk på Flashback ska göra för att förhindra hans död? Döden kan inte förhindras, blott fördröjas. Alla ska vi den vägen vandra.
Man kan stoppa och förhindra döden på överskådlig framtid i många fall, bara man bryr sig tillräckligt mycket och sätter in åtgärder. I Hasse Alfredsons fall tycker jag inte vi ser tillräckligt med engagemang från allmänheten.Vi måste få honom på rätt väg! Och det är bråttom!
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Here we go again! Det är ju inte första gången du räknat ut HA. Första gången var ju flera år sedan. Varför skulle vi tro på dig och dina s.k. initierade källor? De verkar inte vatten värda. Att gissa på folk som alla vet är sjuka eller ligger risigt till (charlie sheen) är ju ingen match och för det behöver man inga källor. Som du såklart inte har

Vad snackar du om? Jag har ju haft rätt flera gånger tidigare, vilket jag bevisat gång på gång. Jag har tidigare förklarat mig gällande Alfredson den gången och jag lovar att det var RIKTIGT nära ögat då. Rent mirael att han fortfarande finns bland oss faktiskt. Självklart har jag initerade källor! Hur kan du ens ifrågasätta detta? Jag är den mest informerade auktoriteten här på Flashback, skulle jag våga påstå! Mina uppgifter grundar sig på fakta och sannolika/faktiska prediktioner, inget annat!