Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Sonny Crockett: Du var för c:a 10 dagar sedan säker på att Prinsessan Lilian inte överlever fram till Julafton...
Nu är det 20 dagar kvar, och då känns det faktiskt som att jag skulle våga slå vad som saken (med hedern/känsla för folks hälsa som insats).
Jag tror att Prinsessan Lilian lever när tomten äntrar skorstenen om 20 dagar. Sätter du emot, eller har du börjat tveka? Nog f-n är hon seg, det har vi redan konstaterat, och då är det inget otroligt med om hon lyckas överleva 20 dygn till...eftersom hon inte har någon rent akut livshotande åkomma som kräver sjukhusvård.
Nej, prinsessan (så vitt vi vet) omkring i rullstol, är borta i huvudet, besöks (gissar jag) av kungafamiljen någon gång då och då och kan mycket väl leva i ett halvår till, om inte mer. Hasse Alfredson är gammal, skruttig, missnöjd och färdig med livet men kanske inte direkt döende. Magnus Härenstam - ja, eftersom man inte hör någonting är han väl kanske inte direkt på bättringsvägen (gissningsvis har han väl ett halvår till ett år kvar). Gösta Ekman är gammal och ganska sjuk men eftersom vi inte har några närmre uppgifter kan vi inte uttala oss, mer än att konstatera att hans konstnärliga gärning är avslutad. Ingvar Oldsberg - ja, vad vet man? Inom tre år torde vi ha läst hans nekrolog... Slut för idag med makabra spekulationer.