2012-12-03, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Men för helvete! Rannsaka dig själv för en gångs skull. I bland är du ju bara pinsam!
Ville du tillföra något med det inlägget eller är du bara ute efter uppmärksamhet? Claes Malmberg påstår ju det själv, dessutom finns drogproblematik och övervikt med i bilden. Skulle jag vara du skulle jag nog ganska så vara återhållsam med dina små "rannsaka-dig-själv" kommentarer efter din senaste fadäs med Elisabet Höglund.

Citat:
Ursprungligen postat av Rati
They tried to make her go to rehab but she say no no no...
Och det vet vi ju hur det kan sluta

http://www.tmz.com/2012/12/02/lindsay-lohan-rehab/

Mmm, Lohan kör lite samma stil som Charlie Sheen gällande det där. Inte konstigt att Sheen ställt upp och skjutit till pengar till henne. De är dessutom föga förvånansvärt såta vänner. Kaka söker maka som heter. Dock vet vi väl alla vad de pengarna kommer gå till, och det kommer säkerligen INTE vara till att betala av några skatteskulder inte. Skulle inte förvåna mig det minsta om de drog några linor ihop.

http://www.tmz.com/2012/11/25/charli...y-lohan-taxes/
Senast redigerad av scrollock 2012-12-03 kl. 01:35.
2012-12-03, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ville du tillföra något med det inlägget eller är du bara ute efter uppmärksamhet? Claes Malmberg påstår ju det själv, dessutom finns drogproblematik och övervikt med i bilden. Skulle jag vara du skulle jag nog ganska så vara återhållsam med dina små "rannsaka-dig-själv" kommentarer efter din senaste fadäs med Elisabet Höglund.

Mmm, Lohan kör lite samma stil som Charlie Sheen gällande det där. Inte konstigt att Sheen ställt upp och skjutit till pengar till henne. De är dessutom föga förvånansvärt såta vänner. Kaka söker maka som heter. Dock vet vi väl alla vad de pengarna kommer gå till, och det kommer säkerligen INTE vara till att betala av några skatteskulder inte. Skulle inte förvåna mig det minsta om de drog några linor ihop.

http://www.tmz.com/2012/11/25/charli...y-lohan-taxes/

Charlie Sheen har alltså visat vägen för Lindsay Lohan, jojo där ser man. Frågan är bara om det är en bra väg att följa, när den tar av ner i graven? Men lika barn leka bäst.

Dödsrisken för Lindsey Lohan ökar ju mångfalt också med detta, då Sheen kan bekosta det dyra drogmissbruket för henne (tills han ev. stupar före henne, det kanske skulle rädda henne).
2012-12-03, 17:23
Medlem
Grantzs avatar
Citat:

Jag gissar att han reagerade eftersom detta med Claes hände på 90-talet...
2012-12-03, 18:37
Medlem
Fiaskruttans avatar
Jag gissar på Lindsey L. för det har fått så fort utför för henne...synd verkligen.
Charlie har hållit på länge och har väl inte åkt ut och in på rehab förrän de sista 10 åren??
2012-12-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiaskruttan
Jag gissar på Lindsey L. för det har fått så fort utför för henne...synd verkligen.
Charlie har hållit på länge och har väl inte åkt ut och in på rehab förrän de sista 10 åren??

Det ligger något i det du säger. Sen är väl kvinnor känsligare för droger i allmänhet, då de är känsligare för alkohol. Båda sakerna messar ju upp hjärnan när man tar för mycket, bara att alkohol kanske inte riktigt messar upp hjärnan så fatalt, folk hinner typ bli trötta före hjärnan tar FÖR mycket stryk.
2012-12-03, 21:08
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Nej, jag ville som jag skrev att du skulle rannsaka dig själv då händelsen i artikeln är en historisk anekdot och Malmberg inte på något sätt ligger inför döden. Hade det varit 1987-1992 så kanske ja.
2012-12-04, 08:10
Medlem
Sonny Crockett: Du var för c:a 10 dagar sedan säker på att Prinsessan Lilian inte överlever fram till Julafton...

Nu är det 20 dagar kvar, och då känns det faktiskt som att jag skulle våga slå vad som saken (med hedern/känsla för folks hälsa som insats).

Jag tror att Prinsessan Lilian lever när tomten äntrar skorstenen om 20 dagar. Sätter du emot, eller har du börjat tveka? Nog f-n är hon seg, det har vi redan konstaterat, och då är det inget otroligt med om hon lyckas överleva 20 dygn till...eftersom hon inte har någon rent akut livshotande åkomma som kräver sjukhusvård.
2012-12-04, 08:27
Medlem
Sonny Crockett: Du var för c:a 10 dagar sedan säker på att Prinsessan Lilian inte överlever fram till Julafton...

Nu är det 20 dagar kvar, och då känns det faktiskt som att jag skulle våga slå vad som saken (med hedern/känsla för folks hälsa som insats).

Jag tror att Prinsessan Lilian lever när tomten äntrar skorstenen om 20 dagar. Sätter du emot, eller har du börjat tveka? Nog f-n är hon seg, det har vi redan konstaterat, och då är det inget otroligt med om hon lyckas överleva 20 dygn till...eftersom hon inte har någon rent akut livshotande åkomma som kräver sjukhusvård.
2012-12-04, 11:25
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass

Nej, prinsessan (så vitt vi vet) omkring i rullstol, är borta i huvudet, besöks (gissar jag) av kungafamiljen någon gång då och då och kan mycket väl leva i ett halvår till, om inte mer. Hasse Alfredson är gammal, skruttig, missnöjd och färdig med livet men kanske inte direkt döende. Magnus Härenstam - ja, eftersom man inte hör någonting är han väl kanske inte direkt på bättringsvägen (gissningsvis har han väl ett halvår till ett år kvar). Gösta Ekman är gammal och ganska sjuk men eftersom vi inte har några närmre uppgifter kan vi inte uttala oss, mer än att konstatera att hans konstnärliga gärning är avslutad. Ingvar Oldsberg - ja, vad vet man? Inom tre år torde vi ha läst hans nekrolog... Slut för idag med makabra spekulationer.
2012-12-04, 15:10
Medlem
Ann och Mitt Romney har kraschat lite efter det förlorade presidentvalet enligt dagens AB.

"Mitt ägnar sig åt självförebråelser. Jag vet inte om det är hälsosamt säger en vän."

"Mitt Romneys förlust i det amerikanska presidentvalet för en knapp månad sedan var en stor överraskning för många republikaner - men ingen chockades svårare än kandidaten själv. Mitt och Ann Romney var förvissade om att de skulle vinna. De trodde att Vita Huset var deras öde säger en vän till paret som Washington Post talat med.

Paret Romney har isolerat sig, inte framträtt offentligt sedan valet, den årliga Thanksgivingsmiddagen är inställd, och Ann gråter mycket. På en bild som ändå någon lyckats ta på Mitt Romney är han sliten, skjortan är skrynklig och han saknar brylkrämen han alltid hade i håret under valkampanjen.

För mig om jag skall gissa så skulle jag kunna gissa på alkoholrelaterade problem som uppkommit i samband med en depression. Genom höga förväntningar och segervisshet har paret Romney kommit upp som en sol, och sedan ner som en pannkaka.

Vi får väl se hur de tacklar sin personliga kris...
2012-12-04, 15:48
Medlem
Ratis avatar
Någon som vet hur det står till med Mel Brooks? Hade faktiskt ingen aning om att han är så pass gammal, 86 år har gubben fyllt.
Frisk som en nötkärna och alla chanser på sin sida att lyckas fylla 100 år eller?
Bara lite nyfiken.

För övrigt är just 1926 ett mycket intressant årtal då många kändisar som nämnts i denna tråden är födda just det året.

Ett axplock:
Levande: Mel Brooks, Tony Bennet, Chuck Berry, Hugh Heffner, Ingvar Kamprad, Thorbjörn Fälldin, Elisabeth II, Jerry Lewis och George Martin.

Döda: Andy Griffith, Leslie Nielsen och Marily Monroe.
Senast redigerad av Rati 2012-12-04 kl. 16:48.
2012-12-04, 21:14
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Ann och Mitt Romney har kraschat lite efter det förlorade presidentvalet enligt dagens AB.

"Mitt ägnar sig åt självförebråelser. Jag vet inte om det är hälsosamt säger en vän."

"Mitt Romneys förlust i det amerikanska presidentvalet för en knapp månad sedan var en stor överraskning för många republikaner - men ingen chockades svårare än kandidaten själv. Mitt och Ann Romney var förvissade om att de skulle vinna. De trodde att Vita Huset var deras öde säger en vän till paret som Washington Post talat med.

Paret Romney har isolerat sig, inte framträtt offentligt sedan valet, den årliga Thanksgivingsmiddagen är inställd, och Ann gråter mycket. På en bild som ändå någon lyckats ta på Mitt Romney är han sliten, skjortan är skrynklig och han saknar brylkrämen han alltid hade i håret under valkampanjen.

För mig om jag skall gissa så skulle jag kunna gissa på alkoholrelaterade problem som uppkommit i samband med en depression. Genom höga förväntningar och segervisshet har paret Romney kommit upp som en sol, och sedan ner som en pannkaka.

Vi får väl se hur de tacklar sin personliga kris...

Mitt Romney är djupt troende mormon, man kan säkert kröka även om man är mormon men det ligger inte för sådana personer. Romney är förövrigt absolutist.

Mitt Romney har återgått till sitt tidigare jobb i hotellkedjan Mariott.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/mit...ammalt-uppdrag

Så din teori föll som en pannkaka. Alkoholinställningen kom som en av de tre första på google och nyheten om jobbet kom i går vad jag vet. Det är kul att spekulera men roligare om ens teori håller längre än 3 sekunder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in