2012-02-22, 22:16
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
"Kvinnorelateradeåkommor" innefattar ju även bröstcancer, livmodercancer etc.

Intressant teori gällande silikonet. Vad kommer härnäst? En hårtransplantation för "Tummen"?

Förvisso, men då hade nog sjukskrivningen blivit längre.
2012-02-23, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Antevante & Scrollock: Hur nära tror ni Michael Douglas var att stryka med när han var som sämst hösten/vintern 2010?

Det här fotot är från oktober 2010 och han ser allt annat än frisk ut

http://theblemish.com/images/2010/10...ut-600x522.jpg

Gudarna skall veta att cancern kan komma tillbaka när som helst för MD, men min uppfattning är att han lurade döden med en hårsmån. Jag har sett få personer se så sjuka ut för att sedan tillfriskna.
Han ser inte helt frisk ut på de nya bilderna heller, men tydligen så har kraft nog att dela ut Oscar. Vi får väl se i helgen då galan går hur han ser ut där. Eventuellt är det på samma nivå som förra året då hans far delade ut en Oscar.

http://www.expressen.se/noje/michael...pa-oscargalan/
2012-02-23, 07:13
Medlem
Citat:
Han ser inte helt frisk ut på de nya bilderna heller, men tydligen så har kraft nog att dela ut Oscar. Vi får väl se i helgen då galan går hur han ser ut där. Eventuellt är det på samma nivå som förra året då hans far delade ut en Oscar.

http://www.expressen.se/noje/michael...pa-oscargalan/

Tycker han ser frisk ut på den bilden som är i artikeln du länkar här iaf. Sen är det en annan sak att hans utseende kan ha åldrats 5 år på kort tid p.g.a. cancern, men då känns det mer korrekt att säga att han ser lite åldrad ut, än att han inte ser helt frisk ut.
2012-02-23, 07:40
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Här är Goodman på Letterman och snackar med Dave om sin vikt.

http://www.youtube.com/watch?v=MWbdjxKymv4

Tydligen bantade han, slutade att röka och dricka för att läkare sa åt honom att han annars skulle dö.
Mycket likt situationen för Oliver Hardy och Ulf Larsson som bägge dog kort efter att de gått ned i vikt.
John Goodman gick inte lika drastiskt ned i vikt men han har tydligen gått upp i vikt igen och dessutom ser han sjukare ut än vad både Ulf Larsson och Helan gjorde i slutet av sina liv.
2012-02-23, 08:36
Medlem
Ja där har du en ganska dödlig kombination:

Att vara fet och röka under en längre tid.

Antevante och Scrollock verkar ju ha koll...så nu skall ni få gå igenom kändisskaran....

Hur många kändisar kan ni räkna upp som 1. Röker (inte bara feströker) och 2. Är mer än 20 kilo överviktiga? 3. Passerat 60 årsstrecket

John Goodman räknas INTE. Han firar 60 år i sommar om inte hans livsstil kickat bort honom från "The Path of Life" då.

Och hur många kan ni räkna upp som passerat 70 år? DET borde inte vara många.

Av detta borde man väl kunna spekulera och hävda att hade Fats Domino varit rökare utöver sitt leverne han haft under sina snart 84 år, så hade han förmodligen varit död och begraven idag.
2012-02-23, 09:22
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Tycker han ser frisk ut på den bilden som är i artikeln du länkar här iaf. Sen är det en annan sak att hans utseende kan ha åldrats 5 år på kort tid p.g.a. cancern, men då känns det mer korrekt att säga att han ser lite åldrad ut, än att han inte ser helt frisk ut.

Måste instämma! Han är en 67 årig man som precis haft en dust med döden. Med det i åtanke tycker jag att han ser bra ut.
Efter att ha varit så nedbruten tar det nog ett tag för en 67åring att komma tillbaks i form..
2012-02-23, 11:06
Medlem
Citat:
Ja där har du en ganska dödlig kombination:

Att vara fet och röka under en längre tid.

Antevante och Scrollock verkar ju ha koll...så nu skall ni få gå igenom kändisskaran....

Hur många kändisar kan ni räkna upp som 1. Röker (inte bara feströker) och 2. Är mer än 20 kilo överviktiga? 3. Passerat 60 årsstrecket

John Goodman räknas INTE. Han firar 60 år i sommar om inte hans livsstil kickat bort honom från "The Path of Life" då.

Och hur många kan ni räkna upp som passerat 70 år? DET borde inte vara många.

Av detta borde man väl kunna spekulera och hävda att hade Fats Domino varit rökare utöver sitt leverne han haft under sina snart 84 år, så hade han förmodligen varit död och begraven idag.
Först och främst, "Antevante" och "koll" kan aldrig nmnas i samma mening utan att det föregås av en negation.

För att svara på din fråga efter den lilla korrigeringen så skulle jag spontant säga Ernest Borgnine. 90 och inte direkt pinsmal. Osäker på om han röker dock. Har för mig att jag sett honom röka på film men det betyder ju knappast att han gör det i verkliga livet.

George Kennedy är ochså ganska rejält fet och närmare 90 år. Återigen osäker på om han röker. Detsamma gäller Charles Durning.
2012-02-23, 11:19
Medlem
Christina Aguilera?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14418905.ab
2012-02-23, 11:35
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Christina Aguilera?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14418905.ab

"En källa i Star"
"Hennes loge är alltid fylld av vinflaskor, säger en källa i star"
"De drack tills baren stängde, säger ett ögonvittne"
"Christina är inne på samma spår som Whitney Houston, säger en av hennes kompisar"
Visst ja, det är ju Aftonbladet detta.
Fan jag har för lite att göra på dagarna.........
2012-02-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
"En källa i Star"
"Hennes loge är alltid fylld av vinflaskor, säger en källa i star"
"De drack tills baren stängde, säger ett ögonvittne"
"Christina är inne på samma spår som Whitney Houston, säger en av hennes kompisar"
Visst ja, det är ju Aftonbladet detta.
Fan jag har för lite att göra på dagarna.........
Jo, fast dessa personer som har med henne att göra är nog långt mer insatta i hennes liv och leverna än en Staffan Heimersson-typ som kommenterar händerlser på andra sidan världen utan att ens vara i närheten, alternativt alla oss spekulerande Flashbackare. Eller hade du förväntat dig en vetenskaplig artikel av någon på Karolinska institutet om Aguileras klandervärda leverna?
2012-02-23, 16:15
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Först och främst, "Antevante" och "koll" kan aldrig nmnas i samma mening utan att det föregås av en negation.

För att svara på din fråga efter den lilla korrigeringen så skulle jag spontant säga Ernest Borgnine. 90 och inte direkt pinsmal. Osäker på om han röker dock. Har för mig att jag sett honom röka på film men det betyder ju knappast att han gör det i verkliga livet.

George Kennedy är ochså ganska rejält fet och närmare 90 år. Återigen osäker på om han röker. Detsamma gäller Charles Durning.

Nu är John Goodman betydligt tjockare så tjock som George Kennedy och Ernest Borgnine är var vad John Goodman var efter att han hade bantat. Dessutom är John Goodman inte bara tjock och rökare utan dessutom alkoholist.

Jag såg Plura berätta på Adam Alsings program att han röker minst två paket cigaretter om dagen att han dessutom knarkar och super gör att jag inte skulle bli särskilt förvånad om han avled inom en snar framtid.
2012-02-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Nu är John Goodman betydligt tjockare så tjock som George Kennedy och Ernest Borgnine är var vad John Goodman var efter att han hade bantat. Dessutom är John Goodman inte bara tjock och rökare utan dessutom alkoholist.

Jag såg Plura berätta på Adam Alsings program att han röker minst två paket cigaretter om dagen att han dessutom knarkar och super gör att jag inte skulle bli särskilt förvånad om han avled inom en snar framtid.

Adam Alsing ja...där har vi ju en man som inte nämnts här. Antar att det beror på att hans 30 (?) kilos övervikt inte levererat sina långsiktiga konsekvenser än?

Röker han och fortsätter med nuvarande leverne så återkommer han säkert på denna tråd innan han fyllt 70 år iaf.

John Goodman
kanske har bra gener? Han väger nog iaf 50-60 kilo för mycket va? Jaja, om han nu röker också så spelar han lugnt sagt hazard med livet, men han kanske njuter så mycket av god mat och rökat att han hellre njuter sig ner i graven, än överlever till 90 år genom ris och sparrissoppa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in