Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-24, 18:45
Medlem
Avsiktarens avatar
Med tanke på all hets mot Håkan Juholt som media har bedrivit där han till sist har tvingats till att avgå skulle jag inte bli förvånad om han fick en hjärtattack eller begick självmord.
2012-01-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Med tanke på all hets mot Håkan Juholt som media har bedrivit där han till sist har tvingats till att avgå skulle jag inte bli förvånad om han fick en hjärtattack eller begick självmord.
Nja, där skulle jag i så fall säga att risken är överhängande större för Jemens president Ali Abdullah Saleh, då tiotusentals människor skanderade efter hans blod i Jemens huvudstad häromdagen. Han lär nog inte gå ut och handla när det är REA på den lokala marknaden så att säga.
2012-01-24, 23:12
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nja, där skulle jag i så fall säga att risken är överhängande större för Jemens president Ali Abdullah Saleh, då tiotusentals människor skanderade efter hans blod i Jemens huvudstad häromdagen. Han lär nog inte gå ut och handla när det är REA på den lokala marknaden så att säga.

Med tanke på att Håkan Juholt i över sex månaders tid har utsatts för en massiv hetskampanj av aldrig tidigare skådat slag. Ser jag i mitt inte följande på Aftonbladets hemsida.

HÅKAN JUHOLT DÖD
Socialdemokraternas före detta partiledare har hittats död i sitt hem i Västertorp. Polisen misstänker inget brott. Håkan Juholt blev 49 år gammal.
2012-01-25, 00:04
Medlem
Citat:
Med tanke på att Håkan Juholt i över sex månaders tid har utsatts för en massiv hetskampanj av aldrig tidigare skådat slag. Ser jag i mitt inte följande på Aftonbladets hemsida.

HÅKAN JUHOLT DÖD
Socialdemokraternas före detta partiledare har hittats död i sitt hem i Västertorp. Polisen misstänker inget brott. Håkan Juholt blev 49 år gammal.

Mja....men däremot kanske denna artikel:

HÅKAN JUHOLT ÅNYO PARTILEDARE FÖR S

Socialdemokraterna kunde varken enas om en ersättare för Juholt, eller än mindre finna någon som ville kandidera till denna utsatta post. Därför återinsattes Juholt på sin post, tre dagar efter att han avgått. -Håkan är en nödlösning, men när ingen ens vill kandidera så blir det så här säger en sammanbiten Carin Jämtin.
2012-01-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass

Socialdemokraterna kunde varken enas om en ersättare för Juholt, eller än mindre finna någon som ville kandidera till denna utsatta post. Därför återinsattes Juholt på sin post, tre dagar efter att han avgått. -Håkan är en nödlösning, men när ingen ens vill kandidera så blir det så här säger en sammanbiten Carin Jämtin.
Tror dock att det är större sannolikhet att de tar in Olof Palme (tja, om Nordkorea kan ha en döding till president, så borde det väl funka att ha en som partiledare här också )

Juholt har dock vad jag känner till inga hälsosvagheter som sådant. Kjell-Olof Feldt däremot har jag hört rykten om att han ska ha ett svagt hjärta.
2012-01-25, 09:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

HÅKAN JUHOLT DÖD

Haha, vilket sammanträffande. Senast häromnatten drömde jag faktiskt att Juholt hade dött.
2012-01-25, 09:04
Medlem
Chandler Bings avatar
Demi Moore
2012-01-25, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Demi Moore
Hur tänker du då? Håller hon på att skönhetsoperera sig till döds, eller ta en överdos av botox? Skämt åsido, men det finns faktiskt folk som har dött av skönhetsoperationer, som t.ex. Kanye Wests mamma, som blev ett uppmärksammat fall.
2012-01-25, 11:16
Medlem
winnipegjetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hur tänker du då? Håller hon på att skönhetsoperera sig till döds, eller ta en överdos av botox? Skämt åsido, men det finns faktiskt folk som har dött av skönhetsoperationer, som t.ex. Kanye Wests mamma, som blev ett uppmärksammat fall.

Tror han tänker http://www.tmz.com/2012/01/24/demi-moore-hospital-911-substance-abuse/
2012-01-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnipegjets
Tror han tänker http://www.tmz.com/2012/01/24/demi-moore-hospital-911-substance-abuse/
Jo, jag såg det nu på: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14263357.ab

Överdos, men ingen historik av missbruk enligt artikeln. Vad kan det då vara? Smärtstillande? Eventuellt. Lugnande? Mer sannolikt.
2012-01-25, 16:51
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass

Jag kan ju påminna att Harry Martinsson drevs till självmord på grund av kritiken mot att han tilldelades nobelpriset i litteratur. Därför skulle det inte vara särskilt förvånande om Håkan Juholt också skulle drivas till självmord.
2012-01-25, 17:00
Medlem
fernebos avatar
Lägg av! Juholt är inte typen som tar livet av sig. Jag tror faktiskt att han är för dum för att ens inse vilken skada han har vållat partiet, men även om han nu gjorde det så tror jag inte att det skulle räcka. Han är en fighter och tycker säkert att all skit som har hänt är andras fel. Dessutom så har han varit partiledare alldeles för kort tid för att det ens ska kännas som ett gigantiskt misslyckande eller svek mot sitt parti.
Senast redigerad av fernebo 2012-01-25 kl. 17:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in