Vad har du för källa på att Chuck Berry skulle ägna sig åt kiss och bajssex?
En långlivad historia som cirkulerat i mer än 20 års tid. Här finns lite mer bakgrundsinfo. Jag fortsätter den diskussionen i tråden om kändisar som gjort porr.
Är det någon som vet om Harry Brunette fortfarande lever? Han var en "public era" gangster. I så fall är han förmodligen den sista gangstern från den tiden och hör definitivt hemma i den här tråden då han skulle vara ca 101 år nu. Han dömdes till livstid och jag har letat runt men inte funnit någon info om hans nuvarande status. Om han lever så är han troligtvis den ende fången i världen som är äldre än nazisten Erich Priebke.
Är det någon som vet om Harry Brunette fortfarande lever? Han var en "public era" gangster. I så fall är han förmodligen den sista gangstern från den tiden och hör definitivt hemma i den här tråden då han skulle vara ca 101 år nu. Han dömdes till livstid och jag har letat runt men inte funnit någon info om hans nuvarande status. Om han lever så är han troligtvis den ende fången i världen som är äldre än nazisten Erich Priebke.
Hittar du inget tyder väl det mesta på att han är död?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!