2011-09-12, 15:57
Medlem
HerrPs avatar
JG har ju ribba nu! Han får uttala sig om terrorism och hur USA och Israel sabbar hela världen och samtidigt klaga på feminism med nått uttalande om sport och att killar är starkare än tjejer. Till allt detta kan han posera i åtsittande t-shirt och le mot kameran.

Grattis Janne, såhär kul har du inte haft sen du stampade med foten i marken och blev sur över att det var tre tysta minuter för 10 år sedan.
Citera
2011-09-12, 19:20
Medlem
Darwins avatar
En annan sak är ju att när karlfan nån gång ibland säger något vettigt så har redan minst ett dussin personer sagt samma sak, och på betydligt smartare och mer välformulerat sätt. Men det är väl som vanligt i den Svenska debatten; det som inte finns på Aftonbladet eller Expressen (företrädesvis på kolumnplats) finns inte alls...
Citera
2011-09-12, 21:03
Medlem
Jag ska träffa Janne på bokmässan. Brukar köpa hans bok för att få den signerad och sedan ge bort i julklapp.
Citera
2011-09-13, 08:53
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Jag ska träffa Janne på bokmässan. Brukar köpa hans bok för att få den signerad och sedan ge bort i julklapp.

Det menar du inte... Stort!
Citera
2011-09-13, 09:14
Bannlyst
På tal om inget så går det ju snack om att Janne ska ha ett riktigt monster hängandes mellan benen.
Citera
2011-09-13, 09:50
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn
På tal om inget så går det ju snack om att Janne ska ha ett riktigt monster hängandes mellan benen.

Är det Jan Helin du tänker på? Han lär nog ha smaskat en del kotte.
Citera
2011-09-13, 16:12
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan

Att påstå Bin Ladins död som en seger är en aning twistat.
Vilken annan människa än han Janne skulle ens tänka på möjligheten att bli mördad som en seger för sin terrorideologi?

Ja Bin Ladin och hand rövargäng kanske? Googla martyrskap.
Citera
2011-09-13, 16:16
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Ja Bin Ladin och hand rövargäng kanske? Googla martyrskap.

Du får väl fatta att jag har vettiga människor i åtanke.
Att terroristerna får en anledning till att skulle vilja gå och gråta vid hans grav är helt ointressant.
Bra att han blev hajföda.
Citera
2011-09-13, 17:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Skvaller om Jan är att han, i publika sammanhang, alltid lämnas ensam. Jag tror att det var på förra årets bokmässa där jag såg honom gå omkring ensam med sina fåniga små ben. Ingen pratade med honom, inte ens an ansats till kontaktskapande. Detsamma på ett annat bokevent förra året. Jan log osäkert vid bägge tillfällena. Han är bara trygg när han sitter ned i en TV-studio. Om ens då...
Citera
2011-09-13, 17:07
Medlem
SniffaLims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen

kul, passa på att småprata med han , vilken bok ska denne lansera ?
Citera
2011-09-13, 17:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Sannolikt en av tidernas största magplask - Brobyggarna. Maken till dålig bok får man leta rejält efter.
Citera
2011-09-13, 19:34
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Du får väl fatta att jag har vettiga människor i åtanke.
Att terroristerna får en anledning till att skulle vilja gå och gråta vid hans grav är helt ointressant.
Bra att han blev hajföda.

Ok, så vad ville du ha sagt? Att Jan Guillou har fel i att tro att mörda bin laden kanske gör honom till en större ikon hos fundamentalister än att ställa han inför rätta? För det är ju jävligt galet och tro, jag är nog ingen vettig människa jag heller då. Inge vettig sverigedemokrat.
Senast redigerad av EugeneHutz 2011-09-13 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in