2010-06-20, 18:48
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Ingen ovanlig syn,Janne tål väl bara egentligen högst en snaps på midsommar´n sedan börjar sluddret..frugan frå leka mamma och säger "Nu fårdet vara bra lille Jan."
Unni Drougge skulle vinna med mariginaler vid en ölhävning.Ja,det är inte mkt till karl,vilken tönt.
Haha, ja Unni är faktiskt en riktig karlakarl i jämförelse. Dessutom trevlig och lite söt
Citera
2010-06-20, 19:30
Medlem
sc0ttys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Han bor delvis i en stuga utanför Östhammar och delvis där han är skattskriven; Banérgatan, Oscars förs, främre Östermalm.
Jag står korrigerad.
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Polisen skötte sig utmärkt,de ville bara markera för JanBanan att det verkligen inte är han som bestämmer i detta vackra land-även om han skulle vilja.
Om han nu blev sur och skulle tre-årings trilskas ja,då får han väl göra detta. Det är bara göra en helomvändning på kortväxta farbrorn,polisgrepp och slänga fanskapet in i pikébussen.
Då har han för en gång skull hamnat där han hör hemma.
Jo, det låter ju rimligt. Vi borde helt klart tillåta polisiära punktinsatser mot dem som inte riktigt delar våra åsikter. Det här med att ha en politiskt detaljstyrd närpolis som kan statuera exempel med vissa väl valda publika figurer som går emot beslut fattade av lokala politiska pampar låter jättefiffigt! Låter som att du och Janne G:s forna arbetsgivare KGB skulle komma bra överens.
Citera
2010-06-21, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Haha, ja Unni är faktiskt en riktig karlakarl i jämförelse. Dessutom trevlig och lite söt
Söt????????? Inte ens i mörker! Hon är ju för fan en av de mest avtändande som finns i det här landet (av svenskorna).
Citera
2010-06-21, 20:36
Medlem
Grievers avatar
Citat:
TREVLIG?! Wtf. Jag har pratat med henne flera gånger, och hon har hittills rekordet i Sveriges mest otrevliga och vulgära människa.
Citera
2010-06-21, 23:06
Medlem
blondie-590s avatar
dubbelpost
Senast redigerad av blondie-590 2010-06-21 kl. 23:10.
Citera
2010-06-21, 23:07
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sc0tty
Vi borde helt klart tillåta polisiära punktinsatser mot dem som inte riktigt delar våra åsikter.

Låter som att du och Janne G:s forna arbetsgivare KGB skulle komma bra överens.

Polisiära punktinsatser arbetar just så i Sverige.. emot oliktänkande.Men det är mkt ovanligt att självaste PK Jan Guilliou utsätts.

Jag är patroit och skulle klarat mig men landförädare och gåsleverfantasten Jan hade fått en kula i pannan ögonaböj,särskilt under Stalins välde.
Senast redigerad av blondie-590 2010-06-21 kl. 23:10.
Citera
2010-06-22, 12:52
Medlem
UT64s avatar
Jag läste hans senaste krönika i AB och mer gubbsur läsning
får man leta efter:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...icle7340482.ab

Ett enda långt gnäll över bröllopsbevakningen. Mannen verkar ha tappat skärpan
efter KGB avslöjandet..
Citera
2010-06-22, 14:11
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
TREVLIG?! Wtf. Jag har pratat med henne flera gånger, och hon har hittills rekordet i Sveriges mest otrevliga och vulgära människa.
Vad pratade ni om? Kanske var nåt som ni inte var överens om?

Jag står fast vid det jag skrivit. Unni är trevlig, blixtrande intelligent och som sagt, lite söt
Citera
2010-06-22, 17:56
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Jag läste hans senaste krönika i AB och mer gubbsur läsning
får man leta efter:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...icle7340482.ab

Ett enda långt gnäll över bröllopsbevakningen. Mannen verkar ha tappat skärpan
efter KGB avslöjandet..

Var han inte citerad i nån tidning dagarna innan PON-utlåtandet nyligen att han "varit utbränd och inte kunnat skriva prosa sedan KGB-avslöjandet, så fort jag försöker så tänker jag bara 'Expressen, Expressen."
(fritt ur minnet)

Ovanligt ärligt uttalande från Janne Gullmos.
Citera
2010-06-22, 19:01
Medlem
Brakkans avatar
Citat:
Dock slapp fitta. Och ännu värre: Hon pratar öppet om det.
Citera
2010-06-23, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klios
För ca 1 månad sedan så var Jan Guillou med fru på en tillställning på Grand Hôtels Vinterträdgård. Det var tur att han hade frugan med sej, för när de skulle gå hem så var han så jävla full att hon fick leda honom ut till taxin.
Han är alkoholist. Att han föredrar findricka framför t-röd ändrar inte detta faktum.
Citera
2010-06-23, 12:25
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Såg JG på nyhetsmorgon (streama SVT PLAY) och reagerade på hur han satt, typ frånvänd programledaren. Såg helskumt ut

Tror han är lite knäckt efter KGB-avslöjandet + att han verkar leva totalt i det förgångna, tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in