Ingen ovanlig syn,Janne tål väl bara egentligen högst en snaps på midsommar´n sedan börjar sluddret..frugan frå leka mamma och säger "Nu fårdet vara bra lille Jan."
Unni Drougge skulle vinna med mariginaler vid en ölhävning.Ja,det är inte mkt till karl,vilken tönt.
Haha, ja Unni är faktiskt en riktig karlakarl i jämförelse. Dessutom trevlig och lite söt
Han bor delvis i en stuga utanför Östhammar och delvis där han är skattskriven; Banérgatan, Oscars förs, främre Östermalm.
Jag står korrigerad.
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Polisen skötte sig utmärkt,de ville bara markera för JanBanan att det verkligen inte är han som bestämmer i detta vackra land-även om han skulle vilja.
Om han nu blev sur och skulle tre-årings trilskas ja,då får han väl göra detta. Det är bara göra en helomvändning på kortväxta farbrorn,polisgrepp och slänga fanskapet in i pikébussen.
Då har han för en gång skull hamnat där han hör hemma.
Jo, det låter ju rimligt. Vi borde helt klart tillåta polisiära punktinsatser mot dem som inte riktigt delar våra åsikter. Det här med att ha en politiskt detaljstyrd närpolis som kan statuera exempel med vissa väl valda publika figurer som går emot beslut fattade av lokala politiska pampar låter jättefiffigt! Låter som att du och Janne G:s forna arbetsgivare KGB skulle komma bra överens.
Ett enda långt gnäll över bröllopsbevakningen. Mannen verkar ha tappat skärpan
efter KGB avslöjandet..
Var han inte citerad i nån tidning dagarna innan PON-utlåtandet nyligen att han "varit utbränd och inte kunnat skriva prosa sedan KGB-avslöjandet, så fort jag försöker så tänker jag bara 'Expressen, Expressen."
(fritt ur minnet)
För ca 1 månad sedan så var Jan Guillou med fru på en tillställning på Grand Hôtels Vinterträdgård. Det var tur att han hade frugan med sej, för när de skulle gå hem så var han så jävla full att hon fick leda honom ut till taxin.
Han är alkoholist. Att han föredrar findricka framför t-röd ändrar inte detta faktum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!