2011-02-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Har JG blonderat sig på gamla dar? För han var väl inte blond tidigare? Vill han se yngre ut?

Kolla bilden i reportaget:

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv...hemliga-tjanst
De grå tinningarnas charm över hela huvudet.
Citera
2011-02-25, 12:22
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
De grå tinningarnas charm över hela huvudet.
Njää, ser fan blond ut tycker jag...
Citera
2011-02-25, 22:29
Medlem
Grandiosos avatar

Läs i Palmetråden; där spekulerades det nyligen i några inlägg ifall den dokumenterade Palme-
hataren Jan Guillou kunde ha något med mordet att göra, kanske till och med vara skytten själv.
Mest på skoj förstås, men ändå.

Jag har alltid tyckt intensivt illa om människan. Den högdragna lilla skithögen med sitt sanslösa
superego.
Det började när han lyckades få en vidrig White Trash-mördare frikänd på helt sjuka grunder; det
lilla tattaräcklet Keith Cederholm alltså, äntligen förpassad från jordelivet numera.

Sen har den store muslimälskaren, judehataren, med sina äckligt dryga översittarfasoner och sin
ideologiska förankring i den förljugna, evigt hycklande vänstern, bara blivit allt lättare att känna
stark avsky inför.

Hans undermåliga bidrag till populärlitteraturen behöver vi inte tala om.

Citera
2011-02-25, 22:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Skvaller: Mister kort-som-en-dvärg trillade på Teatergrillen för två-tre veckor sedan. Skulle på toaletten, hamnade platt men reste sig snabbt...
Citera
2011-02-26, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso

Läs i Palmetråden; där spekulerades det nyligen i några inlägg ifall den dokumenterade Palme-
hataren Jan Guillou kunde ha något med mordet att göra, kanske till och med vara skytten själv.

Jag har alltid tyckt intensivt illa om människan. Den högdragna lilla skithögen med sitt sanslösa
superego.
Det började när han lyckades få en vidrig White Trash-mördare frikänd på helt sjuka grunder; det
lilla tattaräcklet Keith Cederholm alltså, äntligen förpassad från jordelivet numera.

Sen har den store muslimälskaren, judehataren, med sina äckligt dryga översittarfasoner och sin
ideologiska förankring i den förljugna, evigt hycklande vänstern, bara blivit allt lättare att känna
stark avsky inför.

Kanske är det någon sorts subtil islamistisk terrorism Janne Gnihooo sysslar med?
Ända sedan han kapade Peter Bratts IB-scoop har han försökt underminera det demokratiska samhället med sitt dravel.
Senast redigerad av Navelfluff 2011-02-26 kl. 11:18.
Citera
2011-03-13, 02:12
Medlem
den gången (gångerna?) jan guilliou satt häktad, har han någonsin uttalat sig om en eventuell jugoslav då?

om någon har någon info, pm:a gärna
Citera
2011-03-18, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso

superego.

stark avsky inför.

Kunde inte uttryckt det bättre själv.
Citera
2011-05-22, 00:51
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Sappade och såg kobra special ikväll.
Anser han Nelson Mandela att han är en terrorist som har mördat för sin sak?
Han uttryckte det så iallafall de ögonblicken jag såg som han jämförde honom
Med terroristen Schakalen, dvs Carlos dvs Ramirz Sanchez!
Hur jäm för han dom?
Citera
2011-05-22, 01:31
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hur jäm för han dom?
Du såg det ju själv, va?

Han likställde dem inte eller rankade dem som jämlikar. Han konstaterade att Mandela var en terrorist på sin tid, och menade att det som gjort att han i dag inte har terroriststatus är att han har gått som segrare ur en lång och utdragen "frihetskamp" (tror jag att han kallade det).

Carlos räknade han väl som mer av en "hyrterrorist", med mycket vaga ideologiska avsikter och med nästan noll skolning inom den ideologi som han säger sig ha verkat för. Och det kan ju stämma.

Varför just Jan Guillou skulle få säga det vet jag inte. Carlos manér framgick ju tydligt nog i programmet i övrigt, som alltså inte handlade om Mandela.
Citera
2011-05-22, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hur jäm för han dom?

Var det det enda du reagerade på? Inte att Jan stödde PLFP?
Citera
2011-05-23, 00:07
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrpreben
Var det det enda du reagerade på? Inte att Jan stödde PLFP?
Satt och zappade som jag sa, var en paus i en pokerturnéring, hörde bara orden att Mandela var en terrorist, men blev lite förvånad, kanske jag förstod det fel...sorry
Citera
2011-08-14, 20:38
Medlem
.-.-.s avatar
Guillou ägnar en hel krönika idag åt att beklaga sig över SD och och rätten att få skriva anonyma kommentarer till artiklarna."de främlingsfientligas yttrande*frihet". Han drar sig inte heller för att skriva rena lögner om SD.

Citat:
Sverigedemokraterna har en egen hatsajt på nätet som talande nog heter politiskt inkorrekt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle13465299.ab
Citat:
För övrigt anser jag att ...
Expressens ledarskribent Ann-Charlotte Marteus är så förunderligt skarpsint och ibland till och med rolig att det blir mysteriöst hur hon kan dväljas i en folkpartistisk tidning

Ser jag i syner eller hyllar han Marteus? Dom två skulle bli ett fantastiskt par.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in