2007-09-23, 19:24
Medlem
trooploopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr_joj
Har för mig att jag läst i nån skvallerblaska att Guillous son skall vara far till dotterns barn. Dottern skall väl vara lesbisk och hennes fru inseminerades av sonen. Men källan är väl lite tveksam (typ Se och Hör, och det var ett tag sedan jag läste det).
självklart är det inte sant
Citera
2007-09-23, 19:30
Bannlyst
Jag blir förvånad.. är ni säker att Jan är biologisk far? är det någon jag alltid sett som feminin ärkebög så är det Guillou. han kan bara inte vara hetero, föreställ er honom ha sex, enda som är tänkbart är att han står på alla fyra och blir betäckt samtidigt som han smilar sitt breda sliskflin..
Citera
2007-09-23, 19:44
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Jag blir förvånad.. är ni säker att Jan är biologisk far? är det någon jag alltid sett som feminin ärkebög så är det Guillou. han kan bara inte vara hetero, föreställ er honom ha sex, enda som är tänkbart är att han står på alla fyra och blir betäckt samtidigt som han smilar sitt breda sliskflin..

Machomannen Guillou bög? Nä fan, det finns inte en millimeter på den karln som kan gå för feminint eller misstänkt bög. I mina ögon är han en riktig karlakarl trots att han börjar bli lite till åren men alltså...jag skulle inte tveka en sekund om jag fick chansen.
.
Citera
2007-09-23, 19:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Äckligt det är när man döper sitt barn till ett namn som i stort sett är sitt eget, så när som på en bokstav.
Citera
2007-09-23, 20:03
Medlem
Dr.Diegos avatar
Enligt Jonas Gardell så har Jan Giullou extremt kort armar och kan inte runka själv.
Citera
2007-09-23, 20:45
Medlem
Bara att ringa Skatteverket och fråga vem som är pappa och vem som har vilka barn. Om ni inte äger en telefon kan ni knalla in till Skatteverket och söka i deras självbetjäningsdator!
Citera
2007-09-24, 08:31
Medlem
Jag började spekulera i o m Jan på något sätt tagit avstånd från son (Dan), eftersom han inte nämns i faktarutan men väl dottern. Men det är ingen som vet om det är några komplikationer i det guillouska far-son förhållandet?
Citera
2007-09-24, 10:12
Medlem
CrackerJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr_joj
Har för mig att jag läst i nån skvallerblaska att Guillous son skall vara far till dotterns barn. Dottern skall väl vara lesbisk och hennes fru inseminerades av sonen. Men källan är väl lite tveksam (typ Se och Hör, och det var ett tag sedan jag läste det).

Dottern är väl ihop med någon känd regissörs dotter? Var ialla fall.
Citera
2007-09-24, 11:40
Medlem
Druganauts avatar
Jan G:s dotter är/var tillsammans med Roy Anderssons dotter. Jag vill inte ens tänka mig hur de släktmiddagar där bägge kverulantfarsorna medverkar yttrar sig eller för den delen vad som diskuteras på dem.
Citera
2007-09-24, 11:47
Medlem
Kojaks avatar
Jag träffade Dan på ett Kung-Fu läger 1992. Delade rum med honom, och han var en trevlig prick. Han var väldigt lik sin pappa på många sätt minns jag redan då, trots att jag inte var så gammal.
Citera
2007-09-24, 20:32
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicken Hocken
Men det är ingen som vet om det är några komplikationer i det guillouska far-son förhållandet?

Janne har ju i ondskan beskrivit hur väl hans styvpappa tog hand om honom när han var liten, det kanske går igen?
Citera
2007-09-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Janne har ju i ondskan beskrivit hur väl hans styvpappa tog hand om honom när han var liten, det kanske går igen?

Boken "Ondskan" är inte en uttalad biografi, det ska man komma ihåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in